Ja toch, klotencommunisten, ze willen echt Big Brother 2 maken ofzoquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:04 schreef SeLang het volgende:
De overheid heeft zich zowieso niet met ons sexleven te bemoeien.
Dat is iets tussen mij en mijn rape date.
Typisch links weer om zich daar mee te bemoeien.
1 keer instemming = niet achteraf gaan zeiken dat je verkracht bentquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:19 schreef Drankjewel het volgende:
Anaal doet gewoon mee,
ik stel de vraag gewoon, omdat vrouwen nooit duidelijk aangeven wat ze willen. Ik bedoel op een gegeven moment moet je toch de knoop doorhakken en als je een echte kerel bent kies je voor het eigen gewin.
Maar denkt een mannelijke rechter daar ook zo over? ik bedoel hij als ie niet homosexueel is loopt hij toch ook tegen dezelfde lamp op?
Als ze zelf willen, WHY NOT?! IS NICE!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:50 schreef zhe-devilll het volgende:
Moraal van dit topic is, date nooit via internet want daar zitten alleen maar mogole op
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:50 schreef zhe-devilll het volgende:
Moraal van dit topic is, date nooit via internet want daar zitten alleen maar mogole op
En gezweept, gestenigd etc.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef Gabry het volgende:
Het is alleen strafbaar als je gepakt wordt, maar als het goed is wordt alleen zij gepakt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:58 schreef Beach het volgende:
Haha ik heb je topic in r&p gelezen; was je dit van plan met die meid
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:39 schreef Ulreazj het volgende:
Nee is ja
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:06 schreef Gabry het volgende:
Het is alleen strafbaar als je gepakt wordt, maar als het goed is wordt alleen zij gepakt.
quote:Op zondag 2 december 2007 17:17 schreef Monidique het volgende:
Alleen met een rapedatecertificaat.
Been there done that, we hebben ook een centraal stofzuig systeem in ons huis en daar je lul in steken is grappig, maar dat geeft helaas geen enkele vorm van bevrediging.quote:Op zondag 2 december 2007 18:45 schreef Tmaatje het volgende:
man als je zo nodig moet dan steek hem in een brievenbus, idioot.
ik weet niet wrom maar ik moest hier zo hard om lachenquote:Op zondag 2 december 2007 17:33 schreef Bluurgh het volgende:
it's not rape, it's suprise sex.
ja maar stel je mag haar niet naar huis brengen. Hoe pak je het dan aan? er snel achter aan fietsen en een puike stok door haar voorwiel heen gaan jassen zodat ie vastloopt en die hoer over de kop slaat. Liefst natuurlijk dat haar puike gebit tot het tandvlees afbreekt zodat het lekkerder pijpt. Maar dat is mishandelling en dat mag niet.quote:Op maandag 3 december 2007 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Gewoon keihard erin raggen. Zo gauw je de deur achter d'r kont dicht hebt gegooid, haar voorover duwen en die pik erin peren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |