Hoop het want ik vind het eigenlijk net zo suf als de jumpstyle rage.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Giel vrijdagochtend zei dat hij nu klaar was met Goeiemoggel.
Maf tijdstip om hier binnen te komen vallen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:07 schreef Toad het volgende:
goeiemoggel
Dat valt reuze mee, die webcamstream trekt bij lange na niet zoveel bandbreedte als de gemiddelde downloads die daar wel niet aan staanquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je vervolgens afvragen waarom de gigabit lijn daar opeens voor driekwart wordt gebruikt...
Dat heb ik gisterenochtend ook gedaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
Gestemd op Veenstra, Ekdom en Rabbering
Ik dus ook, prima keuze tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat heb ik gisterenochtend ook gedaan
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:37 schreef -Hans- het volgende:
Wakker worden met Annemieke op de radio.
Ja... erg actief ook.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:52 schreef paultjuhhh het volgende:
HOIIIIIIII XD
annemieke zit toch ook op fok
quote:laatste bezoek: 59 dagen, 9 uur geleden.
Iddquote:
Mhua nee, juist niet. Er hebben er namelijk ook al zat op Rob gestemd, dus elke stem voor Paul meer is dan beterquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:11 schreef Markeerstift het volgende:
Heb gestemd op Michiel, Gerard en Rob Stenders . Zat vet te twijfelen tussen Rob en Paul Rabbering, en nu ik gestemd heb had ik liever de laatste gestemd, maar ik zie dat jullie dat ook al vaak zat hebben gedaan dus is het minder erg
Gewoon nog een keertje via sms stemmen danquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:11 schreef Markeerstift het volgende:
Heb gestemd op Michiel, Gerard en Rob Stenders . Zat vet te twijfelen tussen Rob en Paul Rabbering, en nu ik gestemd heb had ik liever de laatste gestemd, maar ik zie dat jullie dat ook al vaak zat hebben gedaan dus is het minder erg
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:11 schreef Markeerstift het volgende:
Heb gestemd op Michiel, Gerard en Rob Stenders.
Grappigquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:41 schreef Feivel1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aDSrJhOvZj4 trouwens
New and Improved en Leuke Muziekliedjes zijn ook best tof.quote:Op zaterdag 1 december 2007 14:56 schreef borisz het volgende:
voor de mensen die een leuke podcast op hun mp3speler willen hebben. De podcast van Marlous Loffelman op KX radio
die vorige was ook al ruk, dus wat dat betreft voldoet hij aan de verwachtingenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:11 schreef -Hans- het volgende:
Wat een drama plaat zeg de nieuwe van Jeroen van der Boom. Kan die man niet
gewoon stoppen met zingen?
Ik snap ook niet dat men dat op 3FM uberhaupt durft te draaienquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
die vorige was ook al ruk, dus wat dat betreft voldoet hij aan de verwachtingen
West And Girls vind ik nog steeds de PSB-topper. Naast "Domino Dancing" (in de extended dub uiteraard)quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:25 schreef -Hans- het volgende:
Glacier!
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ! PSB - It's a Sin![]()
Wat een ge-wel-dige plaat is dat toch.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry als ik iemand hier beledig, maar:Pet Shop Boys
Hun bestaan is een sin.
Zo, dat ben ik kwijt.
Kan niemand die man vragen om z'n stembanden te doneren aan iemand die ze wèl goed kan gebruikenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:11 schreef -Hans- het volgende:
Wat een drama plaat zeg de nieuwe van Jeroen van der Boom. Kan die man niet
gewoon stoppen met zingen?
Ga je mee opstap danquote:
hehequote:Op zaterdag 1 december 2007 17:52 schreef Againzender het volgende:
die vorige was ook al ruk, dus wat dat betreft voldoet hij aan de verwachtingen
Het was de Mega top 50 en die plaat staat ook nog eens op P14? en de top 20 draaien ze helemaal, vandaar. Maar van mij mogen dat soort platen wel worden geskipt.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:04 schreef Glacier het volgende:
Ik snap ook niet dat men dat op 3FM uberhaupt durft te draaien
Ook toffe platen, maar It's a sin vind ik ook wel een stoere plaat.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:58 schreef cosmick het volgende:
West And Girls vind ik nog steeds de PSB-topper. Naast "Domino Dancing" (in de extended dub uiteraard).
hahaquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan niemand die man vragen om z'n stembanden te doneren aan iemand die ze wèl goed kan gebruiken
Denk dat je in elk geval Gerard en Veenstra Veenstra "beledigd". Hun zijn toch wel behoorlijke PSB fans.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
Sorry als ik iemand hier beledig, maar:Pet Shop Boys
Hun bestaan is een sin.
Zo, dat ben ik kwijt.
Leuk man! gewoon lekker veel zuipen en helemaal los gaan. Best tof toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |