En je vervolgens afvragen waarom de gigabit lijn daar opeens voor driekwart wordt gebruikt...quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij mij zal wel weer net als vorig jaar zo'n beetje overal op de Mediatechnologie verdiepingen de webcamstream aan staan
Hoop het want ik vind het eigenlijk net zo suf als de jumpstyle rage.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Giel vrijdagochtend zei dat hij nu klaar was met Goeiemoggel.
Maf tijdstip om hier binnen te komen vallen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 03:07 schreef Toad het volgende:
goeiemoggel
Dat valt reuze mee, die webcamstream trekt bij lange na niet zoveel bandbreedte als de gemiddelde downloads die daar wel niet aan staanquote:Op zaterdag 1 december 2007 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En je vervolgens afvragen waarom de gigabit lijn daar opeens voor driekwart wordt gebruikt...
Dat heb ik gisterenochtend ook gedaanquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
Gestemd op Veenstra, Ekdom en Rabbering
Ik dus ook, prima keuze tochquote:Op zaterdag 1 december 2007 09:13 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat heb ik gisterenochtend ook gedaan
quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:37 schreef -Hans- het volgende:
Wakker worden met Annemieke op de radio.
Ja... erg actief ook.....quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:52 schreef paultjuhhh het volgende:
HOIIIIIIII XD
annemieke zit toch ook op fok
quote:laatste bezoek: 59 dagen, 9 uur geleden.
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |