als er drank in staat is hij zeker van WLquote:
ik ken alleen dat gele dingquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Staat er gewoon in hoor... Alleen niet animated
Gewoon een plaatje van een fles Vodka, dat vind hij wel OK denk ikquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:22 schreef lynda het volgende:
NIET! WL moet eens stoppen met elke keer wisselen! Ene keer heeft hij Orly en de andere keer die uit dat spelletje
Ga lekker tv kijken, vergeet je chips niet!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef diertjuh het volgende:
en weer weg. Ajuus!
Tot morgen!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:24 schreef diertjuh het volgende:
en weer weg. Ajuus!
Ik moet nog rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, droxz is nu wel toe aan een borrel, en schenkt een lekker glaasje in .. iemand anders een borreltje?
lekkerquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, droxz is nu wel toe aan een borrel, en schenkt een lekker glaasje in .. iemand anders een borreltje?
ik zij "nee" tegen drank! alleen de drank luisterde nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh wait, i'm drunk, i shouldn't listen to myself
Ja, lekker!
geen zin meer in.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga lekker tv kijken, vergeet je chips niet!
lolquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik zij "nee" tegen drank! alleen de drank luisterde niet
Wat mag het worden?quote:
Dat zei ik ook altijd, totdat iemand structureel Amstel Malt voor me neus neerzette als ik dat weer eens zei... Ik zeg het tegenwoordig ook nooit meer!quote:
borrel = sterke drankquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, totdat iemand structureel Amstel Malt voor me neus neerzette als ik dat weer eens zei... Ik zeg het tegenwoordig ook nooit meer!
Dan toch maar weer gezellig hier?quote:
is ook even helemaal weg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan toch maar weer gezellig hier?
of is de vrolijkheid helemaal weg?
Wat is er aan de hand meis?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nope..je kunt even niets aan me kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |