hahaha, of het moet een avond dienst zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's trouwens best een verschil, Droxz op z'n werk en Droxz búiten z'n werk
heb nogal een "emo" dag, dus doe maar een lekker bakje koffiequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
lekker nog steeds een Breeze theeWat kan ik u aanbieden?
Dank u, dank u!quote:
Keep up the good work!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:48 schreef Friday12 het volgende:
klikje
ik upload het hier de rest mag iemand anders doen![]()
* diertjuh Bakje koffie geeftquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
heb nogal een "emo" dag, dus doe maar een lekker bakje koffie
quote:
Als we dan toch bezig zijn * Dr.Droxz pakt weer een lekkere pak koekquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh Bakje koffie geeft![]()
[..]
geen probleem
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn * Dr.Droxz pakt weer een lekkere pak koek
* Dr.Droxz gooit de koek weg (netjes in een bakje, dat dan weer wel), en pakt ships en nootjes!!!quote:
dankjewel!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz gooit de koek weg (netjes in een bakje, dat dan weer wel), en pakt ships en nootjes!!!
zet ik allemaal chips neer, ga je tv kijken ...quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:58 schreef diertjuh het volgende:
Ik ben ff foetsie. Tv kijkenmss tot straks nog
ik pak men eigen chips wel :quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
zet ik allemaal chips neer, ga je tv kijken ...
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:52 schreef Friday12 het volgende:
DavyE moet ook nog een avatar
volgens mij heb jij nog geen avator?quote:
netjes hoor!quote:
Dat komt denk ik door de "nederlandse groente"quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet ook maar in de OP dat ik honge heb!
Ja, alweer![]()
WL?quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:18 schreef Friday12 het volgende:
van wie is dat o rly geval?
Nope, valt mee hequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt denk ik door de "nederlandse groente"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |