meer bier, of iemand die je opwarmtquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef lynda het volgende:
[..]
ik had het gewoon KOUD JA!!!!!!!!!!!
Denk dat het door het voetbal kwam, stond ik ook vrolijk in me tshirt te schreeuwen.. Kou merk je later pas
Apocalypticaquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef diertjuh het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rbTozgoj9OQ
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Achter elke sterke man, staat een lieve vrouw
ik bedoelde deze keer ook gewoon het woord "lachen"quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef lynda het volgende:
[..]
typ eens lachen in msn.. dan krijg je(wij dan in ieder geval)
dadelijk ga je vertellen dat S&M de beste cd isquote:
Inderdaad, als je nou eenmaal actief bent merk je het nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:55 schreef lynda het volgende:
[..]
ik had het gewoon KOUD JA!!!!!!!!!!!
Denk dat het door het voetbal kwam, stond ik ook vrolijk in me tshirt te schreeuwen.. Kou merk je later pas
Nee man, St. Anger natuurlijk, dikke solo's ouwequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dadelijk ga je vertellen dat S&M de beste cd is
Bij mij niet bedoel je?quote:
Bier raakt uitgewerkt!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meer bier, of iemand die je opwarmt
Zal je binnenkort wel wat toesturen als ik thuis ben, vanaf m'n werk kan ik geen mp3 versturenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef diertjuh het volgende:
Beatallica klinkt wel lekker
Apocalyptica speelt metallica gewoon heel mooi.
Rammstein is vet, in 2003 (?) had ik ze nog in Gelredome gezienquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef Friday12 het volgende:
kent iemand ook rammstein live aus berlin ?
nou ik ik geef je nog het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee man, St. Anger natuurlijk, dikke solo's ouwe![]()
ff serieus, waar zie je me voor aan
die show is wel te coolquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Rammstein is vet, in 2003 (?) had ik ze nog in Gelredome gezien
Maar voor de duidelijkheid, het beste album staat onder m'n avatarquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik ik geef je nog het voordeel van de twijfel
misschien toch maar hier blijven postenquote:
Niet iedereen zal Rammstein waarderen, maar die clip van Buck Dich móet je gezien hebben...quote:
ik kan hem elk sec online zettenquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef lynda het volgende:
friday staat topic 74 al open?:P
Arena?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:03 schreef WhiteLightning het volgende:
was jij laatste keer geweest smokez, naar metallica ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |