whoah! ik ben echt als een aap na een flesquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nooit last van..poosje terug fles in mn uppie opgedronken. Niet aangeschoten of dronken en volgende dag nergens last van
Alles in 1 keer is inderdaad klote ja, maar alles opbouwen en wachten tot de bom barst is ook niet allesquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
alles op 1 keer is helemaal kloten en vooral als je ook nog beetje moe bent enzo.
Ik lust wel een biertje..maar hebben niet in huis.
Dat is wel enigzins herkenbaar. Ook wel eens gehad toen ik nog vriendje had.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef lynda het volgende:
Trouwens Droxz ik ga je vannacht wel missen
Ik heb vannacht gewoon met een zomer dekbed, een winter dekbed, en twee fleece dekens geslapen.. had het na een uur liggen bibberen nog koud
Staat nog wat op youtube... Let niet op de filmpjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
het is me te eentonigmaarja is weer een iets anders.
beatallica? Eens opzoeken dan
ja ik snapte het ook niet..maar waarschijnlijk kwam het omdat ik gemixt had ofzo. Ik drink wijn niet eens gewoon maar met 7up er doorheenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoah! ik ben echt als een aap na een fles
typ eens lachen in msn.. dan krijg jequote:Op vrijdag 30 november 2007 21:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
schoonheid, ik zal wel wat missen .. maar ik heb geen smile gepost?
Zal jou ook zeker missen hoor! jammer dat vanavond niet doorging, maar morgen weer een dag!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:46 schreef lynda het volgende:
Trouwens Droxz ik ga je vannacht wel missen
Ik heb vannacht gewoon met een zomer dekbed, een winter dekbed, en twee fleece dekens geslapen.. had het na een uur liggen bibberen nog koud
2 jaar terug met -10 stond ik in een t shirt buite das pas koudquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:49 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat is wel enigzins herkenbaar. Ook wel eens gehad toen ik nog vriendje had.
Aah lekker een biertje. Even kijken welk merk. Aah heinekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles in 1 keer is inderdaad klote ja, maar alles opbouwen en wachten tot de bom barst is ook niet alles![]()
* Dr.Droxz schenkt ook een biertje voor diertjuh!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ja ik snapte het ook niet..maar waarschijnlijk kwam het omdat ik gemixt had ofzo. Ik drink wijn niet eens gewoon maar met 7up er doorheen![]()
Ah joh, zo sta ik buiten altijd te roken, Droxz trilde uit elkaar vandaan met z'n dikke trui en jas, en ik sta er vrolijk naat in m'n tshirt..quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2 jaar terug met -10 stond ik in een t shirt buite das pas koud
met metallica nummers moet je niet fuckenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Staat nog wat op youtube... Let niet op de filmpjes
Oja, en die kerel kan niet zingen, maar dat maakt het juist zo goed
The thing that should not let it be
http://www.youtube.com/watch?v=Lz1PtyYCrZQ
I want to choke your band
http://www.youtube.com/watch?v=6y8Kgr3lJ2k
Hey Dude
http://www.youtube.com/watch?v=EA_CgX2ihVg
Leper Madonna
http://www.youtube.com/watch?v=ahCcUYwUuDg
quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2 jaar terug met -10 stond ik in een t shirt buite das pas koud
ken nog wel verhaalquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
brrr das koud..krijg nu al koud van
Apocalyptica - nothing else matters. Die is wel mooiquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met metallica nummers moet je niet fucken
Geloof me, ik moest ook ff wennen in het begin, Metallica is heilig, maar ze bedoelen het goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met metallica nummers moet je niet fucken
ik vindt het meer als een grap overkomenquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geloof me, ik moest ook ff wennen in het begin, Metallica is heilig, maar ze bedoelen het goed
En buiten dat, het klinkt ook nog goed
meende ik wel. Is zo'n wijn die je bij de c1000 kunt kopen. Zoete spaanse wijn ofzoquote:
ik had het gewoon KOUD JA!!!!!!!!!!!quote:
zo erg ben ik niet jahquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Zeg, Friday12, al bezig om een nieuw topic te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |