Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:30 schreef Messenga het volgende:
Zeg, EC, moet ik nou dat grapje van Tijl Beckant gaan herhalen over Tyson Gay?
Heb ik al gedaanquote:
Hehe, je kent em wel?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Nee.quote:
Dat doe ik ook wel eens na een lange zware dag koekhappen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef RayMania het volgende:
Hey, een goedeavond. Even geslapen, hield het niet meer.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
Knock knock.
Ik geloof dat God niet zo blij zou zijn als ik die deur intrap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
was meer bedoelt als een plaat van GnRquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat God niet zo blij zou zijn als ik die deur intrap.
Zwaait die man voor Jezus nou of heeft hij een bierglas in z'n handen?
Ik ga iig voor dat bierglas, ajuus.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef borisz het volgende:
Top2000SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Giel die heeft er na 3 jaar genoeg van, plus dat er niet meer gerookt mag worden in het huisquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar zijn giel en sander dan gebleven?
Zegt niets, zo kom jij ook wel eens overquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:07 schreef SCH het volgende:
Ze kwam zelfs vrij slim over.
Dat moet in 1982 zijn geweestquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt niets, zo kom jij ook wel eens over.
Toen je de vijftig passeerde?quote:
Nee, het aantal haren op je hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, het aantal haren op je hoofd.
ze zijn er bijnaquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik smste hem net al, ik kreeg terug: "Ik weet niet wat ik meemaak, 10 10 10 10!"
net nietquote:
Moet ik de trainer ontslaan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:24 schreef tong80 het volgende:
SCH je MSN doet het weer eens niet. Je lijkt Sparta wel. Je weet dat er een probleem is maar doet er niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |