Check Vol, hier barst het van de filmpjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:19 schreef koppiesoep het volgende:
Even op youtube gekeken, nog steeds geen filmpje van de exit van dennix??
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef Meganog het volgende:
He een kikker in de badkamer.
De reincarnatie van Dennis.
Kwaak kwaak
Kwaak kwaak
Heb je hier iets aan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb brakke streamsen daardoor de halve discussie gemist
Bij Nadia heeft dat saaie argumenteren geen effect.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:28 schreef Desii het volgende:
Selene is leuker en scherper als Lieke
Ik vind Lieke zo saaaaaai in de praten
nee, helaas, net zo brak...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Kwaak kwaak
Thanks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check Vol, hier barst het van de filmpjes.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10804&postdays=0&postorder=asc&start=75
Dat komt doordat Naad altijd d'r handen al vol had aan die Alphense kikker. Enne. Laten we eerlijk wezen, je gaat niet tussen die grote muil van Amanda inzitten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Eindelijk wordt Nadia eens aangepakt![]()
Ze hebben wel gelijk, Amanda komt wel op voor Nadia maar andersom totaal niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:33 schreef Rotterdammert het volgende:
nadia komt wel degelijk vaak genoeg op voor Amanda, meer dan ze ooit voor Dennix heeft gedaan.
Nog een poging dan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:31 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
nee, helaas, net zo brak...
ik ga maar ff wat eten
Leugenachtige rotsmoelquote:
rustig blijven is haar enigste kans anders gaat ze eraan....dat weet ze dondersgoed.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Marietje_34 het volgende:
op zich doet naat het niet slecht in deze vind ik. Selene doet echt vreselijk haar best om haar kwaad te krijgen, maar ze blijft rustig.
Vergeten te betalen voor de streams, je hebt geen geldige stream meer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:31 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
nee, helaas, net zo brak...
ik ga maar ff wat eten
Het is niet alleen een kuthoer maar ook een ijskonijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Marietje_34 het volgende:
op zich doet naat het niet slecht in deze vind ik. Selene doet echt vreselijk haar best om haar kwaad te krijgen, maar ze blijft rustig.
da's wel waar, ze moet idd welquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
rustig blijven is haar enigste kans anders gaat ze eraan....dat weet ze dondersgoed.
Als ze lang genoeg doorgaan knakt ze wel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
rustig blijven is haar enigste kans anders gaat ze eraan....dat weet ze dondersgoed.
hmmm....wallen, hangtieten, dikke reet, derde navel, schouders waar bouwvakkers jaloers op zijn, hamsterbek, verrot karakter, enge verkrampte handjes en vingers (brrrrrr), regelmatig kotsen en een irritante bekakte manier van spreken....gos....waarom heb ik nou geen medelijden met haar.....quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet alleen een kuthoer maar ook een ijskonijn.
Pathologische leugenaar vergeet ik nog.
Lieke is dat net zo goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet alleen een kuthoer maar ook een ijskonijn.
Pathologische leugenaar vergeet ik nog.
Ze is gewoon zwangerquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Scandalous het volgende:
N : Ik zit te wachten op een telefoontje dat ik mijn 24 uur kan aanvragen
Naad is helemaal niet benauwd voor die grote muil van amanda.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat komt doordat Naad altijd d'r handen al vol had aan die Alphense kikker. Enne. Laten we eerlijk wezen, je gaat niet tussen die grote muil van Amanda inzitten.
dat sluit ik ook nog niet helemaal uit, dat er geen abortus (of miskraam) is geweest.. aan de andere kant, al dat gekots kan net zo goed met haar anorexische neigingen te maken hebben, en dat ze daarom alleen maar deed alsof ze zwangerschapssymptomen had. Zodat ze lekker ongegeneerd kon kotsen.quote:
Jaap: Sssht dat mag je niet zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:45 schreef beequeen het volgende:
Huub: Heeft TMF je aangenomen?
Dat is het dus.. HET aanbod.
Ach dat geloof je toch zelf niet, ze maakt er gewoon weer een dramashow van. Ze geeft aan weg te willen in de hoop weer een stroom aandacht over zich heen te krijgen. En zodra de eerste bewoner toehapt zal nadia weer met haar nep tranen aankomen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef chufi het volgende:
Ze wil weg !!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:48 schreef Meganog het volgende:
Geslijm van Lieke en Brian.
"Zomaar weglopen is een grote disrespect naar de mensen toe die je zoveel hebben gegeven."
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:46 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat sluit ik ook nog niet helemaal uit, dat er geen abortus (of miskraam) is geweest.. aan de andere kant, al dat gekots kan net zo goed met haar anorexische neigingen te maken hebben, en dat ze daarom alleen maar deed alsof ze zwangerschapssymptomen had. Zodat ze lekker ongegeneerd kon kotsen.
alles wordt duidelijk als je de streams kijktquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia zegt nu heel duidelijk "Dennix mocht vorige maand niet weg"
ze is er manipulerend genoeg voor, volgens mij gaat ze over lijken als het moetquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
[/b]
Mmmm...dat vind ik nog niet eens zo gek op gemerkt van je.
Ze kan samen met Amanda wat leuke dingetjes gaan doen, niet per se in teamverbandquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Hoezo gaat die kuthoer voor TMF werken? Hoe dan??
Mogen ze haar wel extra budget geven voor visagisten enzo.
"Hoi skatties! Leuk dat jullie zeg maar weer afstemmen op Naughty Nights with Nadia op zeg maar TMF! En dan gaan we zeg maar nu kijken naar de zeg maar clip van dé zeg maar hit van dit moment. Mika met Big zeg maar Girls."quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef Scandalous het volgende:
(kan het me niet voorstellen trouwens, leuk, zeg maar, Nadia, zeg maar, op tmf, zeg maar)
Zeker weten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze is er manipulerend genoeg voor, volgens mij gaat ze over lijken als het moet
Daarom, zonde dat ze weggaat nu kweelbal Dennis is opgerotquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ze is er manipulerend genoeg voor, volgens mij gaat ze over lijken als het moet
Dan worden ze concurrentes van 2 Babesquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zowel Nadia als Amanda gaan iets door voor TMF, het aanbod is er.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Hoi skatties! Leuk dat jullie zeg maar weer afstemmen op Naughy Nights with Nadia op zeg maar TMF! En dan gaan we zeg maar nu kijken naar de zeg maar clip van dé zeg maar hit van dit moment. Mika met Big zeg maar Girls."
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
Dennix mocht vorige maand niet weg van het hokje. We wisten het allemaal hier en nu komt de waarheid aan het licht.
Lookies hebben altijd gelijk.![]()
Na het afscheid van de belspelletjes twee nieuwe schoten voor open doel voor programma's als De Wereld Draait Doorquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zowel Nadia als Amanda gaan iets door voor TMF, het aanbod is er.
die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Dan worden ze concurrentes van 2 Babes![]()
...
Ze kunnen kennelijk niets beters meer krijgen ..... Weer een avond streamen verpest .......quote:
Was het maar een ventquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
Jammer ricardo in de kooi, word misselijk van die vent.
Direct na haar 1 maand proefperiode dumpen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
What the hell wil TMF met Nadia? Pleeeeeeeeease.
Ze gaat dagelijks een show presenteren rond het popidool Dennix Bax. Interviews, nieuwe CD's, filmpjes van optredens, de Dennix-fanclub, ..........quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Volgens Jaap ziet ze eruit als een TMF VJ, ze heeft de meisjesachtige stem waar 16 jarige jongetjes op geilen, ze is intelligent genoeg (op zijn minst middelbaar niveau) en ze heeft camera ervaring.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Hellup nee!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Nee hè. Niet weer die suffe Ricardo.Hij zal toch niet toewerken naar een entree als miljonair?
Jaaaaa, dat is het natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze gaat dagelijks een show presenteren rond het popidool Dennix Bax. Interviews, nieuwe CD's, filmpjes van optredens, de Dennix-fanclub, ..........
Yepz! Elke dag tussen 03.59 uur en 4.00 uur.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze gaat dagelijks een show presenteren rond het popidool Dennix Bax. Interviews, nieuwe CD's, filmpjes van optredens, de Dennix-fanclub, ..........
Als \e niemand kunnen vinden, Hij wil vast heel graag.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Nee hè. Niet weer die suffe Ricardo.Hij zal toch niet toewerken naar een entree als miljonair?
Oooooh, ze vult het reclameblok.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz! Elke dag tussen 03.59 uur en 4.00 uur.
Mag ze die irritante ringtones commercials insprekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, ze vult het reclameblok.
Goed zo! Meteen bij de bron checken!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:10 schreef BuffyJan het volgende:
Ik zal morgen ns aan een vriend vragen die bij mtv werkt hoe dat zit.
Ik geloof niet dat ze een dame met 1% in de popo op Tmf willen neerzetten.
Barbie modeshow van Jan(ice).quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:12 schreef fredfik het volgende:
waar is amanda???
En Jaap kan het weten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Jaap ziet ze eruit als een TMF VJ, ze heeft de meisjesachtige stem waar 16 jarige jongetjes op geilen, ze is intelligent genoeg (op zijn minst middelbaar niveau) en ze heeft camera ervaring.
naar de modeshow van janicequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:12 schreef fredfik het volgende:
waar is amanda???
Het bedrijfsrestaurant heeft een goedkope aan haar, eten doet ze toch nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Hoezo gaat die kuthoer voor TMF werken? Hoe dan??
Mogen ze haar wel extra budget geven voor visagisten enzo.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:16 schreef tuinfluiter het volgende:
( ? )
Jaap: Ik heb gehoord dat RTL grootste plannen heeft met Nadia.
Het is om 22.00 uur afgelopen of ze is om 22.00 uur terug.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:16 schreef tuinfluiter het volgende:
( ? )
Jaap: Ik heb gehoord dat RTL grootste plannen heeft met Nadia.
Amanda loopt vandaag in de show mee van ex-gast speler Jan,
Amanda als Barbiegirl met 15 andere modellen, 500 gasten,
er is daarna een after-party, dus het kan laat worden,
zal haar moeder ook in de zaal zitten? Zal toch wel?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kermisattractie - De vrouw met de Drie Buiken !
truequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het bedrijfsrestaurant heeft een goedkope aan haar, eten doet ze toch niet
Nog zo'n kweelstem, ik vind die vent echt een verschrikking. Ze zullen het toch niet in hun hoofd halen Dennix mee te laten zingen, alleen maar om te zieken?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vanavond : Optreden van Rob (zangleraar Dennix)
Waar is het eigenlijk? In Den Bosch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Het is om 22.00 uur afgelopen of ze is om 22.00 uur terug.
quote:
Zou best kunnen en dan Nadia gelijk met hem mee de poort uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog zo'n kweelstem, ik vind die vent echt een verschrikking. Ze zullen het toch niet in hun hoofd halen Dennix mee te laten zingen, alleen maar om te zieken?
Den Bosch of Cromvoirt (atelier Janice). Een van beide plaatsen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar is het eigenlijk? In Den Bosch?
Janice zei dat Amanda de hele dag weg is en het een latertje kan worden!
Ik dacht eerst dat die vent een parodie was, maar op zijn website blijkt het allemaal nogal serieus te zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog zo'n kweelstem, ik vind die vent echt een verschrikking. Ze zullen het toch niet in hun hoofd halen Dennix mee te laten zingen, alleen maar om te zieken?
me lovequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Zou best kunnen en dan Nadia gelijk met hem mee de poort uit
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_attend_events&task=view&id=1&Itemid=32quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die mening zal niet iedereen met je delen .......quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zal ik dan lekker slapen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Barbie Dolls 08quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar zo denk ik er over, smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die mening zal niet iedereen met je delen .......
Of Dennix negeert haar totaal.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik wil Kimmetje terug op vrijdag !!!!!quote:
En dat "Fans" van Huub? de boel gaan verzieken.Huub heeft geen hekel aan Amanda.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Veel waarschuwingen voor Amanda "Nadia is niet te vertrouwen" via de site van Janice!
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26&task=list&sort=createddesc&limit=10&limitstart=0
Dat ziet er niet echt gezellig uit, beetje eng zelfs. Er zitten weer een hoop dwazen zich gek te posten daar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:30 schreef Dark het volgende:
Veel waarschuwingen voor Amanda "Nadia is niet te vertrouwen" via de site van Janice!
http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26&task=list&sort=createddesc&limit=10&limitstart=0
Zullen wel weer "Nowlivers" zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef Varen het volgende:
[..]
En dat "Fans" van Huub? de boel gaan verzieken.Huub heeft geen hekel aan Amanda.
Ik vraag mij dan af of er FOKkers tussen zitten..quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt gezellig uit, beetje eng zelfs. Er zitten weer een hoop dwazen zich gek te posten daar.
Het zijn gewoon oproerkraaiers die dit plaatsen, negeren dus.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef Varen het volgende:
[..]
En dat "Fans" van Huub? de boel gaan verzieken.Huub heeft geen hekel aan Amanda.
Die posten meestal onder hun nick, die zijn niet zo schijterig om als gast te schrijven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af of er FOKkers tussen zitten..
Het zal wel loslopen, denk ik!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt gezellig uit, beetje eng zelfs. Er zitten weer een hoop dwazen zich gek te posten daar.
Als ik het zo lees hebben ze de Bossche Hooligans opgetrommeld...quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die posten meestal onder hun nick, die zijn niet zo schijterig om als gast te schrijven.
Ja dus.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hebben ze de Bossche Hooligans opgetrommeld...
hebben ze die dan?
Ze zullen wel een blonde barbiepruik voor haar geregeld hebben.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:40 schreef Dark het volgende:
[..]
Het zal wel loslopen, denk ik!
Amanda zal vast een hele leuke avond hebben.......alleen met heur haar zit het niet zo mee, niet echt Barbie!
In dit geval kan ik me er iets bij voorstellen. Zakelijke overeenkomst afhandelen en proberen het vertrek te regelen met het hokje om te kunnen rekenen op hun steun en medewerking.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:50 schreef beequeen het volgende:
Naad is terug van de buren maar heeft haar 24 uur nog niet aangevraagd. Ze kan er zoals gewoonlijk weer niks over zeggen.![]()
Ik ben erg ontroerd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:47 schreef Varen het volgende:
Brian mist Amanda
Nee hoor, ze gaat echt weg. Waarschijnlijk heeft ze een goeie deal kunnen maken met het hokje.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:55 schreef Copycat het volgende:
Wat een debielen op die site van Jan(ice).
O wee als Nadia terugkrabbelt qua weggaan.
Heb je Nena wel eens een belspelletje zien presenteren?quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:55 schreef carpediem23 het volgende:
Vreemd dat Nena niet wordt gevraagd door TMF die is veel leuker dan Nadia, gatverdamme!
Ik zat het net te denken. Zeer smakeloos.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat ding dat ze aan heeft toch lelijk
natuurlijk, de enige zo een beetje die naar hem opkijktquote:
Wat is "achter" toch soepel. Ik word er bijna achterdochtig van.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef Varen het volgende:
Geen streamlocks, terwijl er behoorlijk over achter gepraat wordt
Ze denken dat er een streamlock is
Dat is de hele dag al zo. Het lijkt wel of het hokje openheid van zaken wil te geven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef Varen het volgende:
Geen streamlocks, terwijl er behoorlijk over achter gepraat wordt
Ze denken dat er een streamlock is
true, maar veels te verlegen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:55 schreef carpediem23 het volgende:
Vreemd dat Nena niet wordt gevraagd door TMF die is veel leuker dan Nadia, gatverdamme!
Ik vind echt dat ze dat top doen deze week. Eindelijk wat inzage, zo voelt het. We zien nu meer hoe het gaat en hoe ze werknemers zijn en de uitzending laat de soap zien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:01 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat is "achter" toch soepel. Ik word er bijna achterdochtig van.
En die deal zal zeker verband houden met de beschikbaarheid van de vervanger ......quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, ze gaat echt weg. Waarschijnlijk heeft ze een goeie deal kunnen maken met het hokje.
Vullen ze die uitzendingen toch mooi met een hoop stiltesquote:
Heb je al kaartjes?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://www.talentfactorydenbosch.nl/
Die tent ken ik, dat is de ouwe Verkade-fabriek vlak bij de Brabant Hallen.
Die brabantse belg met marokkaans accent moet haar muil dichthoudenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Wat doet Huub naar tegen Selene.. Sjaggo.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef Borga het volgende:
[..]
Die brabantse belg met marokkaans accent moet haar muil dichthouden![]()
Selene heeft een eigen mening. En dat mag niet van Huubquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Wat doet Huub naar tegen Selene.. Sjaggo.
Nadia weet dus al zeker dat ze weg gaat en kwam vrolijk van Achter, Misschien vertrekken ze allemaal wel binnenkort.:)quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de hele dag al zo. Het lijkt wel of het hokje openheid van zaken wil te geven.
Ja, dat vind ik soms ook wel. Maar Huub moet ook zo nu en dan z'n arrogante bek houwe.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:06 schreef Borga het volgende:
[..]
Die brabantse belg met marokkaans accent moet haar muil dichthouden![]()
Dat is wel zo maar het is zo opvallend. Plotseling mogen we alles horen terwijl er vorige week voor iedere poep of scheet een SL kwam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind echt dat ze dat top doen deze week. Eindelijk wat inzage, zo voelt het. We zien nu meer hoe het gaat en hoe ze werknemers zijn en de uitzending laat de soap zien.
Ik vind dat wel een complimentje waard.
Vooral Lieke moet haar lelijke rotsmoel houdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik soms ook wel. Maar Huub moet ook zo nu en dan z'n arrogante bek houwe.
Dat is ook wel zo, maar in het geval van Selene heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik soms ook wel. Maar Huub moet ook zo nu en dan z'n arrogante bek houwe.
Zonder de fora en lookies was DGK geen succes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar het is zo opvallend. Plotseling mogen we alles horen terwijl er vorige week voor iedere poep of scheet een SL kwam.
Het kan zo zijn dat ze inmiddels niet meer om de fora en Lookies heen kunnen, zou wel het een en ander verklaren.
Evenzo voorspel ik dat het in deze winter koud zal worden met enige kans op sneeuw ......quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:07 schreef Varen het volgende:
Ik voorspel ruzie tussen Huub en Lieke
Nou, wat zal dat worden bij TMF? Bling bling feestjes aflopen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk is het plan dat Nadia en Amanda iets gaan doen bij TMF. Het verhaal van Nadia lekte blijkbaar al snel uit. Maar valt jullie ook op dat Amanda nergens iets heeft laten merken ! Die meid kan gewoon haar mond houden. Nadia heeft haar nu verraden, zelf weet Amanda, als echte meid van de straat, hoe het werkt,
Je kunt aan Brian ook merken dat hij veel meer weet maar houdt ook zijn mond.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennelijk is het plan dat Nadia en Amanda iets gaan doen bij TMF. Het verhaal van Nadia lekte blijkbaar al snel uit. Maar valt jullie ook op dat Amanda nergens iets heeft laten merken ! Die meid kan gewoon haar mond houden. Nadia heeft haar nu verraden, zelf weet Amanda, als echte meid van de straat, hoe het werkt,
Dadelijk gaat Amanda ook nog weg naar TMF. Dan is het Huub, Lieke, Jaap en Brianquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia haar moeder is een vrouw, dat denk ik tenminste,quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:00 schreef Varen het volgende:
Wat is Nadia breed he, is het toch geen man?
Ik zei het alquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef ruby het volgende:
En ja hoor, Lieke en Huub hebben weer ruzie. Huub staat weer te krijsen.
Logisch he, als ze maar in de picture staat..quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
Nadia wil iets met TV doen, dat wil ze zo graag.
(Nadia en Amanda )quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:12 schreef ruby het volgende:
Nou, wat zal dat worden bij TMF? Bling bling feestjes aflopen?
Hij heeft gewoon zin in ruzie maken. Hij heeft gewoon de pest in over de hele situatie en iedereen zal dat merken. Waarschijnlijk ook wel ingegeven dat de andere het blijkbaar inmiddels allemaal weer best lijken te vinden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef ruby het volgende:
En ja hoor, Lieke en Huub hebben weer ruzie. Huub staat weer te krijsen.
Viola en Bonny dus.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nadia en Amanda )
Feestjes aflopen zoals :
Viola & Bonny?
Of toch meer:
Paris & Nicole?
Ik dacht toch nog even positief over haar, ik dacht dat ze zei; niet zonder Mannie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef Mokum020 het volgende:
Nadia benadrukt nog even dat ze echt, maar dan ook echt weg gaat...
maar niet zonder money.....
Niet alleen vandaag, het speelt al een tijdje. Hij reageert z'n frustratie's af op Lieke en nu ook op Selene. Mannen die iets sterker zijn, zoals Brian of Japio, durft hij niet aan te pakken ...... Z'n rol is uitgespeelt en hij begint z'n eigen nest te bevuilen ...... Einde oefeningquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub is een grote zeikerd vandaag.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:22 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik dacht toch nog even positief over haar, ik dacht dat ze zei; niet zonder Mannie.
Maar het klonk al niet logisch.
Ja, laat ie het eens afreageren op die enge Brian. Maar dat gebeurt jammergenoeg niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, het speelt al een tijdje. Hij reageert z'n frustratie's af op Lieke en nu ook op Selene. Mannen die iets sterker zijn, zoals Brian of Japio, durft hij niet aan te pakken ...... Z'n rol is uitgespeelt en hij begint z'n eigen nest te bevuilen ...... Einde oefening
En Selene is niet op haar mondje gevallen. Als hij haar dat nog een keer flikt verwacht ik flink tegengas.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag, het speelt al een tijdje. Hij reageert z'n frustratie's af op Lieke en nu ook op Selene. Mannen die iets sterker zijn, zoals Brian of Japio, durft hij niet aan te pakken ...... Z'n rol is uitgespeelt en hij begint z'n eigen nest te bevuilen ...... Einde oefening
Dom dom dom , Wie een beetje op heeft gelet , zal gemerkt hebben dat juist Huub nooit wegloopt voor mensen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian heeft gezegd , dat als hij die gesprekken niet had gehad met psychologe Anita,quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:22 schreef beequeen het volgende:
Brian: De gesprekken die met Anita goed zijn, zijn erg prettig.
Een pianist.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:26 schreef ruby het volgende:
Who the fuck is Hein Hoogendoorn?
ah, Mr. wrijftoeter. Ik denk dat je beter de andere spelers kunt verwijten Brian en Japio buiten schot te houden, want die hebben het allemaal al eens gehad van Huubquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zij voorziet hem waarschijnlijk van pammetjes.Als psychologe mag ze recepten uitschrijven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:27 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian heeft gezegd , dat als hij die gesprekken niet had gehad
met psychologe Anita, hij hier niet meer had gewoond in DGK.........
Waarom weet ik niet.
Als dat van achter mocht dan had hij dat wel gedaan maar het kindje van god heeft Maria van achter die hem beschermd tegen Huub die altijd maar zo loopt te zuigen dat hij zelfs zijn vriendin al een keertje onder de douche heeft moeten zetten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, laat ie het eens afreageren op die enge Brian. Maar dat gebeurt jammergenoeg niet.
Ja doei, leuk debatteren met Huub: 'Als het je niet bevalt dan tief je maar op'. Misschien een leuk idee voor de kamerdebatten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:27 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Dom dom dom , Wie een beetje op heeft gelet , zal gemerkt hebben dat juist Huub nooit wegloopt voor mensen.
De keren dat hij met Brian in de clinch heeft gelegen zijn niet meer te tellen.
het is juist Jaap die zijn hele verblijf nog nooit Brian heeft lopen zieken.
Niet in een direkte confrontatie. Brian noch Amanda.
Psychologen mogen geen recepten uitschrijvenquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij voorziet hem waarschijnlijk van pammetjes.Als psychologe mag ze recepten uitschrijven.
nee toch, alleen een psychiater mag dat.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij voorziet hem waarschijnlijk van pammetjes.Als psychologe mag ze recepten uitschrijven.
Psychiaters mogen dat, psychologen niet. De huisarts dan weer welquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Huub loopt voor niemand weg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Selene is niet op haar mondje gevallen. Als hij haar dat nog een keer flikt verwacht ik flink tegengas.
Wat een onzin zeg. Hij zoekt regelmatig de confrontatie op met Brian maar wordt altijd en eeuwig tegengehouden door het hokje. Ik zou daar ook behoorlijk gefrustreerd van raken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Debatteren? Wa's dat voor 'n modewoord?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja doei, leuk debatteren met Huub: 'Als het je niet bevalt dan tief je maar op'. Misschien een leuk idee voor de kamerdebatten.
Thanks!quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een pianist.
http://www.toscaeetslakken.com/Pagina%2003c.html
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Debatteren? Wa's dat voor 'n modewoord?
Tja en zo kunnen we alles wel tot niets maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja doei, leuk debatteren met Huub: 'Als het je niet bevalt dan tief je maar op'. Misschien een leuk idee voor de kamerdebatten.
In Lieke d'r geval weglopen als een klein kind en zielig lopen doen dat ze niet heeft gewonnen van Huubquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Debatteren? Wa's dat voor 'n modewoord?
Niet? Ok mijn fout, maar ze kan er natuurlijk wel zorgen dat hij ze op haar advies van de huisarts krijgt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Psychologen mogen geen recepten uitschrijven
Ja nou, vooral zo mooi binnen de context van DGKquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's een heul gewoon woord hoor
Waar heb ik gepost dat Huub wegloopt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Huub loopt voor niemand weg.
En Lieke moet helemaal d'r mond houden. Ze moet haar woorden nog steeds waar maken dat ze gaat knallen. Ik zie alleen maar gevit en gechagerijn op Huub. Zuur wijf zonder humor. Laat ze Amanda eens flink aanpakken. Dat durft ze niet.
Dat mag een psychologe juist niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ze zullen vast wel een weg hebben om hem van de broodnodige middelen te voorzien, desnoods met een smoes zoals 'slecht slapen'. Als je erover nadenkt is het vrij schandalig, want zijn gebrek aan beheersing is geen ziekte.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet? Ok mijn fout, maar ze kan er natuurlijk wel zorgen dat hij ze op haar advies van de huisarts krijgt.
kontekst ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja nou, vooral zo mooi binnen de context van DGK
(Pillen op recept)quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
nouja, dat weten we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
....
Als je erover nadenkt is het vrij schandalig, want zijn gebrek aan beheersing is geen ziekte.
Hij gaat gooien of rammen als hij zijn zin niet krijgt. Zijn zin niet krijgen, vooral bij een vrouw, is onvoorstelbaar voor hem.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nouja, dat weten we niet natuurlijkMaar geschift is ie sowieso
Ik kreeg de indruk dat je een quote van BSL daarover beaamde door er op te reageren. Als het niet zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar heb ik gepost dat Huub wegloopt?
Het is de enige manier om hem rustig te houden en Flens heeft nu eenmaal haar zinnen gezet op Brian, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze zullen vast wel een weg hebben om hem van de broodnodige middelen te voorzien, desnoods met een smoes zoals 'slecht slapen'. Als je erover nadenkt is het vrij schandalig, want zijn gebrek aan beheersing is geen ziekte.
Volgens mij zei Jaap "billenkoker"quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:38 schreef Varen het volgende:
Jaap heeft 270 CP's van Dennis gepikt, zaten in de brillenkoker.
Nadia: Dennis streamt nu
Hij was wel groot hoorquote:Op vrijdag 30 november 2007 20:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zei Jaap "billenkoker"
Ze heeft ook leuke dingen verdiend na het wegstemmen van sukkeltjequote:Op vrijdag 30 november 2007 20:41 schreef Varen het volgende:
Nadia heeft hele leuke dingen gehoord achter.
ik weet het, daarom komt hij ook zo gefrustreerd op me ovre. Ook om hoe hij zichzelf als een intelligente vent probeert te presenteren, en zich daarbij van allerlei uitdrukkingen bedient die hij dan vervolgens verhaspelt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gaat gooien of rammen als hij zijn zin niet krijgt. Zijn zin niet krijgen, vooral bij een vrouw, is onvoorstelbaar voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |