Check Vol, hier barst het van de filmpjes.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:19 schreef koppiesoep het volgende:
Even op youtube gekeken, nog steeds geen filmpje van de exit van dennix??
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:25 schreef Meganog het volgende:
He een kikker in de badkamer.
De reincarnatie van Dennis.
Kwaak kwaak
Kwaak kwaak
Heb je hier iets aan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb brakke streamsen daardoor de halve discussie gemist
Bij Nadia heeft dat saaie argumenteren geen effect.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:28 schreef Desii het volgende:
Selene is leuker en scherper als Lieke
Ik vind Lieke zo saaaaaai in de praten
nee, helaas, net zo brak...quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan?
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Kwaak kwaak
Thanks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check Vol, hier barst het van de filmpjes.
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=10804&postdays=0&postorder=asc&start=75
Dat komt doordat Naad altijd d'r handen al vol had aan die Alphense kikker. Enne. Laten we eerlijk wezen, je gaat niet tussen die grote muil van Amanda inzitten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:28 schreef Scandalous het volgende:
Eindelijk wordt Nadia eens aangepakt![]()
Ze hebben wel gelijk, Amanda komt wel op voor Nadia maar andersom totaal niet.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:33 schreef Rotterdammert het volgende:
nadia komt wel degelijk vaak genoeg op voor Amanda, meer dan ze ooit voor Dennix heeft gedaan.
Nog een poging dan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:31 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
nee, helaas, net zo brak...
ik ga maar ff wat eten
Leugenachtige rotsmoelquote:
rustig blijven is haar enigste kans anders gaat ze eraan....dat weet ze dondersgoed.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Marietje_34 het volgende:
op zich doet naat het niet slecht in deze vind ik. Selene doet echt vreselijk haar best om haar kwaad te krijgen, maar ze blijft rustig.
Vergeten te betalen voor de streams, je hebt geen geldige stream meer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:31 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
nee, helaas, net zo brak...
ik ga maar ff wat eten
Het is niet alleen een kuthoer maar ook een ijskonijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:35 schreef Marietje_34 het volgende:
op zich doet naat het niet slecht in deze vind ik. Selene doet echt vreselijk haar best om haar kwaad te krijgen, maar ze blijft rustig.
da's wel waar, ze moet idd welquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
rustig blijven is haar enigste kans anders gaat ze eraan....dat weet ze dondersgoed.
Als ze lang genoeg doorgaan knakt ze wel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:37 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
rustig blijven is haar enigste kans anders gaat ze eraan....dat weet ze dondersgoed.
hmmm....wallen, hangtieten, dikke reet, derde navel, schouders waar bouwvakkers jaloers op zijn, hamsterbek, verrot karakter, enge verkrampte handjes en vingers (brrrrrr), regelmatig kotsen en een irritante bekakte manier van spreken....gos....waarom heb ik nou geen medelijden met haar.....quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet alleen een kuthoer maar ook een ijskonijn.
Pathologische leugenaar vergeet ik nog.
Lieke is dat net zo goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet alleen een kuthoer maar ook een ijskonijn.
Pathologische leugenaar vergeet ik nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |