perfectquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
joh stel je niet aan. Hij is gewoon aardig.
Oja heb bionic woman aangezet om te kijken
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijnquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijn
uhu kunnen. Niet altijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja vrouwen kunnen erg gemeen zijn
Ej Lynda !!!!!!!!!!!!!quote:
Misschien moet ik het iets duidelijker zeggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja zolang je maar geen lange frans en ali b luisterd vind ik het best
ali fucking b, je weet togquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien moet ik het iets duidelijker zeggen.
IK LUISTER GEEN COMMERCIELE MEUK
Dank u dank u !quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
joh stel je niet aan. Hij is gewoon aardig.
Oja heb bionic woman aangezet om te kijken
gaan we nu door tot en met 0.00 vannacht omdat vrijdag nog niet is afgelopenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wel een beetje doorgaan ja
Smokez is nog aan het werk. Veder volgens mij niemand.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
gaan we nu door tot en met 0.00 vannacht omdat vrijdag nog niet is afgelopen
of zijn er nog steeds mensen aan het werk die geen reet te doen hebben
nou gabber muziek ? vertelquote:
natuurlijk heeft Droxz die!quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz jij heb toch ook zeker wel een woofer ?
Oeh ik vind zelf Mindustries op Enzyme wel goed, tenminste een beetje vernieuwend. De rest van Enzyme, Endymion enzo is ook wel leuk maar een beetje te 'mainstream', als je dat nog zo kan noemen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou gabber muziek ? vertel
Uit dit bericht blijkt maar weer dat ik er erg lang niet meer naar heb geluisterdquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oeh ik vind zelf Mindustries op Enzyme wel goed, tenminste een beetje vernieuwend. De rest van Enzyme, Endymion enzo is ook wel leuk maar een beetje te 'mainstream', als je dat nog zo kan noemen.
wow je verrast me. niet dat ik die namen ken maar goedquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:22 schreef Dylanesque het volgende:
Daarnaast blijfft Promo natuurlijk geniaal, al is z'n latere werk wat minder toegankelijk, en blijf ik stiekem fan van Catscan, hoewel die niet kan draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |