Ik ken iemand die heeft hetzelfde, ook al járen uit huis en hij krijgt nog steeds post van de 'geloofsgemeenschap', in de hoop dat hij terugkomt natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat was nog verdraaid lastig. Die reli-freaks zijn net pittbulls.
En vieze truukjes proberen uit te halen
UWVquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:57 schreef MadMaster het volgende:
Tot wat zijn o.a. Cadans, GUO, USZO en SFB gefuseerd?
Ik dacht 'laat ik GAK en LISV nou maar niet noemen'...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:57 schreef RoofingBurner het volgende:
UWV
Juist, dat ja. En ieder jaar een brief van dominee. En als er dan een nieuwe dominee kwam, gelijk een brief voor een afspraak.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft hetzelfde, ook al járen uit huis en hij krijgt nog steeds post van de 'geloofsgemeenschap', in de hoop dat hij terugkomt natuurlijk.
Sort of...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:19 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb ooit tijdens een opera waar ik de regie assistentie deed die naam horen vallen met betrekking tot een kostuum dat iemand aan moest. Dus het zal wel een soort van kledingstuk zijn???
Een borstharnas inderdaad. qonmann +1quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:21 schreef qonmann het volgende:
harnas ?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef MadMaster het volgende:
Paleis Voor Volksvlijt, compleet afgefikt indertijd...
U were Close !quote:
Het valt me mee dat je niet 'Lpk' hebt getypt...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Lopik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |