quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef qonmann het volgende:
@MM
Je kent Saint Saens ook zag ik gisteren ...
Da's muziek, geen religie...quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:33 schreef qonmann het volgende:
@MM
Je kent Saint Saens ook zag ik gisteren ...
quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
De 'orgel' symfonie
Hoi qonmann
Prachtig!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:38 schreef ElizabethR het volgende:
Apostasie
Ow, met een squote:
Kreeg je je lidmaatschapsgeld met terugwerkende kracht terug?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, met een s
Nou ja, ik ben er in ieder geval zelf een, een apostasioneerster. Bewust uitgeschreven uit de kerk toen ik 18 was. Had niet zoveel trek in een door papa en mama opgedrongen religie.
Kreeg een boze brief vanuit de parochie waar ik ben gedoopt maar inmiddels allang niet meer woonde. Hel en verdoemenis werd me voorgehouden. Ik had zelf moeten schrijven naar de parochie om uitgeschreven te kunnen worden, en het gehate R.K. bij mijn naam in de gemeenteregisters weg te krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kreeg je je lidmaatschapsgeld met terugwerkende kracht terug?
Ouvre prijs of hoe je t ook schrijft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kreeg een boze brief vanuit de parochie waar ik ben gedoopt maar inmiddels allang niet meer woonde. Hel en verdoemenis werd me voorgehouden. Ik had zelf moeten schrijven naar de parochie om uitgeschreven te kunnen worden, en het gehate R.K. bij mijn naam in de gemeenteregisters weg te krijgen.
Nederlandse literaire prijs, toegekend door de Maatschappij der Nederlandse letterkunde voor een werk dat "uitmunt door sociale bewogenheid en literair niveau".
Welke prijs??
Ow, ik ga maar beter niet meer af en toe meedoen! 'Vroeger' wist ik tenminste nog welke vragen zo ongeveer allemaal langs waren gekomen. Nu overduidelijk niet meer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Hé, die heb ik van de week al (onjuist) beantwoord...
Henriette Roland Holst-prijs...
Ik ook, maar dat was nog verdraaid lastig. Die reli-freaks zijn net pittbulls.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, met een s
Nou ja, ik ben er in ieder geval zelf een, een apostasioneerster. Bewust uitgeschreven uit de kerk toen ik 18 was. Had niet zoveel trek in een door papa en mama opgedrongen religie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |