Ik betwijfel of dat te vergelijken is met de honger die veel mensen onderandere in Afrika lijden.quote:Op zondag 9 december 2007 22:27 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die zeggen dat er alleen in Afika honger heerst. Ook ik heb wel eens honger, en geen trek, maar echt honger !!
Deze mensen bedoel ik dusquote:Op zondag 9 december 2007 22:30 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat te vergelijken is met de honger die veel mensen onderandere in Afrika lijden.
Geen van ons zal oprecht weten wat "echt honger hebben" is.
Dan hebben we het letterlijk over dagen niets eten he.
Ik ga verder echt deze discussie niet met je aan, maar wil wel even zeggen dat er ONDER ANDERE bij staat. Dus ik denk niet dat er alleen in Afrika armoede heerst, waar honger een gevolg van is. Armoede is overal. Maar om te zeggen dat honger een relatief iets is, is gewoon lomp. Dus veel plezier verder.quote:Op zondag 9 december 2007 22:38 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Deze mensen bedoel ik dus![]()
Maargoed, honger hebben is relatief .. Als je gewend bent 3 maal per dag fatsoenlijk te eten en je moet het opeens doen met bv een keer maar 1 keer per dag, dan heb je oprecht honger, en geen trek. Mensen in Afrika hebben idd misschien dagen geen eten, en kunnen waarschijnlijk beter tegen als ze een dag geen eten krijgen nadat ze gegeten hebben.. Snap'ez vous, c'est juste relative !!
Et voila, hier is mijn punt .. Mensen die zeggen dat wij geen honger kennen heb ik een hekel aan, want ik ken wel zo nu en dan honger ..quote:Iedereen beleefd honger op dezelfde manier
Oh jaquote:Op maandag 10 december 2007 07:21 schreef Treinkopper het volgende:
Had je maar eerder moeten gaan slapen gisteren.
Bij je baas.quote:Op maandag 10 december 2007 07:20 schreef JDude het volgende:
Waar kan ik een uur extra slaap bijkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |