ja, jij zwaait zo, dus moet ik andersom zwaaien, anders kijken we elkaar niet aanquote:
Jij ook Deanquote:
ja hoor, alles naar wens, zeer chille werkweek achter de rug, het loon van november is binnen en vanavond gaan we het alweer uitgevenquote:
true, truequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dat is de moeite waard
Wilde plannen dus [ afbeelding ][ afbeelding ]
Deanquote:
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, jij zwaait zo, dus moet ik andersom zwaaien, anders kijken we elkaar niet aan
ik ben nu nog scherpquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken
Ik was van plan om dan al te slapen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
spreek me over 4/5 uurtjes nog maar een keer aan
en dat is uitslapen in het weekend voor jou??quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan lekker uitslapen morgen tot een uur of tien, half elf.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat is uitslapen in het weekend voor jou??
Spannend, dat kan je toch ook tegen hun ouders zeggen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:13 schreef miss-scofield het volgende:
Hoooiii
Weekend!!!!Afgelopen twee dagen erg druk geweest, nu even rust...
Moet surprise en gedicht maken, maar met een wijntje erbij gaat het prima!!
Heerlijk alleen thuis, met de nieuwe cd van Anouk aan.. Wat wil je nog meer??
Trouwens, dinsdag m'n eerste oudergesprekken!!! Er komen twee gezinnen-ouders op bezoek... Erg spannend!! Het enge is nog, ik heb over beide leerlingen niets te zeggen..Ze doen het allebei hartstikke goed in de les!
Maar, ben dus wel zenuwachtig.... m'n stagebegeleider heeft zelf ook gesprekken, dus ik moet het helemaal alleen doen!!!
Wel cool!
Yepp, dat zal ik ook doen! Cijfers erbij, noem maar op.quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Spannend, dat kan je toch ook tegen hun ouders zeggen..
Welke gedichten..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Yepp, dat zal ik ook doen! Cijfers erbij, noem maar op.
Dus het is nu vooral afwachten waarvoor zij komen... want dat is nu niet duidelijk. Ik heb lln met een onvoldoende op hun rapport, en daar kan ik we 15 redenen geven waarom dat zo is.
Mja, nu weet ik niets te zeggen![]()
Maar, komt goed!!
Hoe lang zijn jullie gedichten gemiddeld?
Jul?? Dat klinkt cool!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welke gedichten..
* PieterBas doet dit jaar weer aan Kerst of zoals de Zweden het zeggen Jul
Met kerst ook geen gedichten. De kerstman is ook gewoon een verzinsel..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jul?? Dat klinkt cool!!![]()
Maar, met kerst geen gedichten dan? Ook saai...
Wij vieren nooit kerst...we gaan alleen heel lekker eten, thuis home-made! Maar geen cadeaus ofzo...daar is Sinterklaas voor....Welke idioot het heeft verzonnen om surprise etc met kerst te doen, is stom!
Kerst gaat om de geboorte van Jezus etc... heeft niet veel met cadeaus te maken (behalve dan die drie koningen die langs kwamen!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laar mij maar lullen...
En is het dan een 'ju' of een 'tju'?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met kerst ook geen gedichten. De kerstman is ook gewoon een verzinsel..
Ik vind jul ook wel leuk klinken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef PieterBas het volgende:
het wordt uitgesproken als juul
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:04 schreef Deansensitized het volgende:
Miss![]()
![]()
Sinterklaas moet dood [ afbeelding ]
Miss zat te denken,quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef Deansensitized het volgende:
Al 24 jaar Miss
[ afbeelding ]
Schrijf jij even gedicht voor me dan
Stropdas!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
oh godver nu je 't zegt ja.. ik moet nog een cadeau voor mn vader kopen (is op sinterklaas jarig)
iemand tips?
16 kantjes? Dat is toch veel te langquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
M'n gedicht is inmiddels 16 kantjes... en ik ben nog pas bij 'mei'....
(Is ook makkelijk als je je vriendje heb als lootje, daar weet je veel van af)
ik ben woensdag bij m'n vriendin in Groningenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op pakjesavond ben ik niet eens thuis, ik heb dan een competitiewedstrijd.
Ik heb in de andere uithoek (Hulst) mijn wedstrijd. Ookal kan het nog verder uit elkaar binnen Nederland.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben woensdag bij m'n vriendin in Groningen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |