abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54945306
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:09 schreef PieterBas het volgende:

[..]

NFS Hot Pursuit of NFS 2 SE de beste uit de gehele reeks
helemaal mee eensch
pi_54945320
Mwah, lees thuis als ik in bed lig, verder niet.
Lees overdag alleen de heen en terugreis in de bus.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:58:05 #103
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54945329
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Loontjah het volgende:
jackson, I feel with you..

ik moet ook tot 5'o'clock. Of misschien iets eerder maar dat schiet toch niet op met mijn bus.
Gelukkig

Ook zo weinig zin ?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 13:59:35 #104
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54945382
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, lees thuis als ik in bed lig, verder niet.
Lees overdag alleen de heen en terugreis in de bus.
Ik hoef niet te reizen, dus ik lees 's avonds. Als ik een andere plaats had gekregen, waar ik solliciteerde, dan had ik een uurtje moeten reizen en inmiddels ongetwijfeld al veel boeken gelezen. Of vakliteratuur, want dat verwachtten ze daar ook nog, dat ik dat een uur of 4 per week in mijn eigen tijd zou doen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_54945397
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:58 schreef jackson het volgende:

[..]

Gelukkig

Ook zo weinig zin ?
ik ga ook tot een uurtje of 4, 5 waarschijnlijk gewoon door dus.
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef jackson het volgende:

[..]

Hmmjah... ik ben alleen het voor de pc zitten wel goed zat na een dag stage
idem dito, zelfs in msn heb ik geen zin meer. Ik kan het nog wel opbrengen om een spelletje op de x360 te doen, maar meer dan dat liever niet.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:02:48 #106
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54945465
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:00 schreef HansU het volgende:
idem dito, zelfs in msn heb ik geen zin meer. Ik kan het nog wel opbrengen om een spelletje op de x360 te doen, maar meer dan dat liever niet.
Ben die pc nu alweer helemaal zat... maarja, het is niet anders.
Vanavond zit ik er zeker niet meer achter
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:04:59 #107
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_54945524
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik heb juist dankzij mijn stage veel tijd voor WoW.

Aangezien ik 's avonds niet de kroeg in kan duiken, hangen met vrienden ook uitloopt op een grote hoeveelheid alcohol en mijn vriendin stage loopt aan de andere kant van het land, heb ik 's avonds niets te doen. WoW is dan een perfecte invulling van mijn avond
Omg.. ik ben klaar met de pc na een dag stage idd WoW is avond verspillen..
------------------
pi_54945581
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Omg.. ik ben klaar met de pc na een dag stage idd WoW is avond verspillen..
voor de tv hangen ook natuurlijk. Daarom ga ik meestal 2x in de week naar de bioscoop en dat soort bezigheden buiten de deur. Leven is compleet anders gedurende mijn stages.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:08:48 #109
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54945623
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:07 schreef HansU het volgende:

[..]

voor de tv hangen ook natuurlijk. Daarom ga ik meestal 2x in de week naar de bioscoop en dat soort bezigheden buiten de deur. Leven is compleet anders gedurende mijn stages.
Ben nu ook weer actief aan het fitnessen dus ik sport ook 2 avonden in de week... Daarnaast ook wel 1of2 avonden met vriendin iets . Wel heerlijk om een goeie film te zien na een dag stage trouwens
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54945705
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef HansU het volgende:

[..]

helemaal mee eensch
Geen getune, gewoon gassen en de McLaren F1
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_54945720
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:08 schreef jackson het volgende:

[..]

Ben nu ook weer actief aan het fitnessen dus ik sport ook 2 avonden in de week... Daarnaast ook wel 1of2 avonden met vriendin iets . Wel heerlijk om een goeie film te zien na een dag stage trouwens
zekers, ik ben weer begonnen met hardlopen sinds mijn stage begon. Heerlijk om je ff lekker leeg te rennen na een dag te zitten.
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:14:29 #112
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54945747
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:13 schreef HansU het volgende:

[..]

zekers, ik ben weer begonnen met hardlopen sinds mijn stage begon. Heerlijk om je ff lekker leeg te rennen na een dag te zitten.
Precies... eigenlijk moet ik meer cardio doen maar dat vind ik buiten lekkerder dan in de sportschool . Als straks de zon weer gaat schijnen ga ik weer wiellrennen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54945754
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:12 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Geen getune, gewoon gassen en de McLaren F1
CLK-GTR zat daar ook in

de circuits waren ook gewoon goed in dat spel. Het zag er ook zeer goed uit voor die tijd. De auto's deden ook gewoon wat je wou, geen rare fratsen. Dat scheelt
pi_54945894
Ik heb juist wel zin om te werken,

Ik ben namelijk bezig met mijn stageverslag, en ik wil er een topproduct van maken.
Echt zo'n verslag (liefst full-colour) die heel de school rond gaat:Ehjz, moet je eens kijken, dit verslag is van Ilona .. Helaas blijft dat tot in mijn dromen. Maar ik ga mijn best doen
Sappig !!
pi_54946061
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Loontjah het volgende:

Ik ben namelijk bezig met mijn stageverslag, en ik wil er een topproduct van maken.
Echt zo'n verslag (liefst full-colour) die heel de school rond gaat:Ehjz, moet je eens kijken, dit verslag is van Ilona .. Helaas blijft dat tot in mijn dromen. Maar ik ga mijn best doen
zoiets droom ik nog niet eens
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:27:53 #116
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54946068
quote:

Prima instelling... dat zouden meer mensen moeten hebben
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54946219
Ik geef gewoon het goede voorbeeld.

POSITIEF ZELFBEELD...
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:36:37 #118
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54946288
Mijn verslag zal de school niet rond gaan. Het zal uitsluitend door mijn stage-coördinator of -begeleider gelezen worden en daarna vernietigd worden. Of wellicht in gecensureerde vorm nog in de bieb komen te liggen.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 14:37:05 #119
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54946301
quote:

dat wil ik ook graag
maar ben nu maar bezig gegaan met mijn stageopdracht
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:49:51 #120
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54946663
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn verslag zal de school niet rond gaan. Het zal uitsluitend door mijn stage-coördinator of -begeleider gelezen worden en daarna vernietigd worden. Of wellicht in gecensureerde vorm nog in de bieb komen te liggen.
Gecensureerd ? Vertel
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54946678
Ik heb helaas allemaal lay out eisen opgekregen. 11 December heb ik een terugkomdag en ga dan vragen of ik daar aan mag afwijken. Ik denk zolang het duidelijk is dat het wel mag. En maak altijd wel een versie in Word..
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:51:10 #122
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54946691
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dat wil ik ook graag
maar ben nu maar bezig gegaan met mijn stageopdracht
Maar wat heb je er nou aan dat het verslag de hele school rond gaat? Als je het haalt met de tevredenheid van een bedrijf en van school is het toch prima. Vind het veel leuker als het bedrijf tevreden is dan dat het stomme verslag de ronde doet in school
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54946714
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Gecensureerd ? Vertel
verslag minus alle harde conclusies en aanbevelingen dus. En dat zijn nou meestal het enige waar je iets aan hebt..
  vrijdag 30 november 2007 @ 14:54:42 #124
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54946778
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef HansU het volgende:

[..]

verslag minus alle harde conclusies en aanbevelingen dus. En dat zijn nou meestal het enige waar je iets aan hebt..
Precies... dus wat je daaraan hebt.. niks
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54946868
Nou de leraren hebben dan zoiets: oh ze heeft er veel voor gedaan.
Ik heb overigen altijd mijn stageverslagen mooi opgemaakt. Maar ik heb zelf sinds een paar weken heel veel interesse gekregen in de grafische wereld. Als ik dan sommige verslagen zie, dan denk ik echt: dat wil ik ook!!!

Zodoende.. Beetje voor mezelf, en een beetje voor......
Sappig !!
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 14:59:30 #126
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54946912
gebak
With four other people
And aliens
pi_54946923
Uitdelen!!!!!
Sappig !!
  Redactie Frontpage vrijdag 30 november 2007 @ 15:03:57 #128
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_54947002
*deelt uit

With four other people
And aliens
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:04:26 #129
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947008
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:57 schreef Loontjah het volgende:
Nou de leraren hebben dan zoiets: oh ze heeft er veel voor gedaan.
Ik heb overigen altijd mijn stageverslagen mooi opgemaakt. Maar ik heb zelf sinds een paar weken heel veel interesse gekregen in de grafische wereld. Als ik dan sommige verslagen zie, dan denk ik echt: dat wil ik ook!!!

Zodoende.. Beetje voor mezelf, en een beetje voor......
Ik zit vast aan belachelijk belabberde lay-out uit 1912 van dit bedrijf. Overzichtelijk maar times new roman en van die matig onderstreepte kopjes . Officiële documenten moeten er hier op die manier uitzien.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:04:38 #130
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947017
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
*deelt uit

Appeltaart
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54947074
quote:
Enkele afspraken m.b.t. lay-outeisen:

• Zorg voor een nette / mooie titelpagina. Indien mogelijk in kleur

• Zorg voor een goede bladvulling (niet te vol!)

• Maak gebruik van een kop- en/of voettekst

• Verdeel het verslag in hoofdstukken, paragrafen en alinea’s;

• Typ het in Word op A4-formaat en voorzie slechts één kant van het papier van tekst: de rechterbladzijde; de tekst uitsluitend links uitlijnen;

• Hou daarbij de staardmarges aan van boven/onder/links/rechts 2,5 cm;

• Hou de standaard regelafstand 1 (enkel) aan;

• Kies het lettertype Times New Roman, lettergrootte 11;

• Nummer de pagina’s rechts onderaan en begin pas bij de inhoudsopgave (= pagina 3); vermeld uitsluitend een paginanummer, dus niet: pagina 3, pag. 3 of pagina 3/72;

• Gebruik voor een hoofdstuktitel hoofdletters vet, voor een paragraaftitel kleine letters cursief vet, voor een subparagraaf kleine letters cursief, zowel in het verslag als in de inhoudsopgave;

• Voorzie hoofdstuk- en paragraaftitels uitsluitend van een decimale nummering (1, daarna 1.1 enz.), dus niet Hoofdstuk 1 of H1 of §1.1 of Paragraaf 1.1 enz., zowel in het verslag als in de inhoudsopgave; zet bij paragrafen geen punt achter het laatste cijfer;

• Laat alle titels van hoofdstukken en paragrafen tegen de linker kantlijn beginnen, dus niet centreren;

• Zet achter een titel geen leesteken;

• Neem in de koptekst de titel van het hoofdstuk op in Times New Roman cursief, lettergrootte 9;

• Sla na een hoofdstuktitel 2 regels over, na een paragraaftitel 1 regel, van de ene paragraaf naar de andere 2 regels;

• Laat elk nieuw hoofdstuk op een aparte bladzijde beginnen;

• Sla tussen de alinea’s een regel over en maak binnen één alinea de regels vol;

• Reserveer voor alle verslagonderdelen, hoe klein ze ook zijn, een aparte bladzijde.

• Verduidelijk de tekst met afbeeldingen, tekeningen en / of foto’s

• Voorzie de afbeeldingen van en nummer en een naam

• Verwijst in de tekst naar de afbeeldingen.

• Gebruik “zakelijke” taal en schrijf het verslag niet in de “ik-vorm”
Dit zijn mijn eisen, maar ik vind ze ook erg 1923.
Voor de huisstijl zijn ze hier wel wat beter op het bedrijf.
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:09:01 #132
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947116
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Dit zijn mijn eisen, maar ik vind ze ook erg 1923.
Voor de huisstijl zijn ze hier wel wat beter op het bedrijf.
Dat zijn eisen waaraan mijn document moeten voldoen maar ik doelde op eisen vanuit het bedrijf hier. Dus het sjabloon en voorblad etc.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54947166
Oh ja, is dat zo erg?
Bij wat voor bedrijf werk je dan?
Is de hele huisstijl dan ook?

Misschien kun je er een opmerking over maken, krijg je misschien plus punten voor ?
Sappig !!
pi_54947193
SpiderPig, SpiderPig does whatever a Spiderpig does. Can he swing from a web? No he can't he's a pig. LOOK OOUTT he's a Spiderpig.
pi_54947329
Dusccccccchhhhhh
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:20:33 #136
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54947348
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Gecensureerd ? Vertel
Er zijn mensen binnen de organisatie die bepaalde informatie niet in een openbaar rapport willen hebben. Nu ga ik het uiteraard pas voorleggen als ik klaar ben, en zal dan wellicht nog even proberen ze ervan te overtuigen dat het geen kwaad kan, maar dan is het maar de vraag of dat lukt.

Ik zelf zou er geen problemen mee hebben, zo gevoelig vind ik de informatie niet. Maar niet iedereen denkt er zo over.
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:22:26 #137
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_54947404
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef HansU het volgende:
SpiderPig, SpiderPig does whatever a Spiderpig does. Can he swing from a web? No he can't he's a pig. LOOK OOUTT he's a Spiderpig.
Homer.
pi_54947471
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Homer.
Eens, maar spiderpig
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:27:32 #139
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947523
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:10 schreef Loontjah het volgende:
Oh ja, is dat zo erg?
Bij wat voor bedrijf werk je dan?
Is de hele huisstijl dan ook?

Misschien kun je er een opmerking over maken, krijg je misschien plus punten voor ?
Ik heb het al aangegeven maar de directeur wil die stijl nog gewoon aanhouden
Ik werk bij een detacheringsbedrijf voor ict-ers ... Wel super relaxed hier
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54947531
Volgens mij mis ik iets..
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:28:18 #141
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947544
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Er zijn mensen binnen de organisatie die bepaalde informatie niet in een openbaar rapport willen hebben. Nu ga ik het uiteraard pas voorleggen als ik klaar ben, en zal dan wellicht nog even proberen ze ervan te overtuigen dat het geen kwaad kan, maar dan is het maar de vraag of dat lukt.

Ik zelf zou er geen problemen mee hebben, zo gevoelig vind ik de informatie niet. Maar niet iedereen denkt er zo over.
Achja... en anders maar niet toch?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:28:36 #142
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947554
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Een film
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54947581
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik heb het al aangegeven maar de directeur wil die stijl nog gewoon aanhouden
Ik werk bij een detacheringsbedrijf voor ict-ers ... Wel super relaxed hier
Dat is goed om te weten, hoef ik daar tenminste niet heen.
Een detacheringsbureau die niet eens een modern huisstijl hanteert, is echt afgeschreven.
Contact met de klanten moet officieel zijn, en opvallen. Niet zo'n standaard a4 velletje met Times New Roman, en inderdaad die foute onderstreepte gevallen.
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:31:12 #144
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947612
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:29 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Dat is goed om te weten, hoef ik daar tenminste niet heen.
Een detacheringsbureau die niet eens een modern huisstijl hanteert, is echt afgeschreven.
Contact met de klanten moet officieel zijn, en opvallen. Niet zo'n standaard a4 velletje met Times New Roman, en inderdaad die foute onderstreepte gevallen.
Kerel is dik miljonair dus hij zal waarschijnlijk een keer glimlachen naar je en denken... Het zal me wat. Waar ik hem overigens gelijk in geef.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54947619
Hallo allemaal
pi_54947683
Nou fijne directeur heb je dan. Ik ben blij dat ik een betere heb, die weet hoe zijn prducten en diensten te verkopen.
Sappig !!
pi_54947814
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef Loontjah het volgende:
de essentie van het leven en rolmodel van vele mannen: Homer Simpson.
Wie wil er nu niet als Homer zijn?

Veel drinken, leuke kinderen en altijd 's avonds een lekker wijf met blauw haar dat op je wacht
pi_54947892
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:39 schreef HansU het volgende:

[..]

de essentie van het leven en rolmodel van vele mannen: Homer Simpson.
Wie wil er nu niet als Homer zijn?

Veel drinken, leuke kinderen en altijd 's avonds een lekker wijf met blauw haar dat op je wacht
http://www.youtube.com/watch?v=U4bcarn9CPo
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:48:01 #149
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54947996
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef Loontjah het volgende:
Nou fijne directeur heb je dan. Ik ben blij dat ik een betere heb, die weet hoe zijn prducten en diensten te verkopen.
Je kent hem niet dus oordeel ook niet
Je weet niet in welke markten hij opereert, sterker nog... je weet verder niks. Dus roep geen domme dingen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54948010
Blauw haar

De eerste vriendin die me dat durft te flikken vraag ik meteen ten huwelijk
pi_54948018
quote:
leukste 2:42 van de dag
pi_54948043
Ohja... WEEKEND!!!
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:50:45 #153
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54948061
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja... WEEKEND!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Bier en t....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54948127
mensen die posts serieus nemen

Blegh nog dik uurtje...of zou ik eerder weg moeten, maar dan blijf ik toch.

Vriendlief komt mij ophalen.

...Oh 2 seconden later.. Stop er maar mee meissie WAHHAHAHA
Sappig !!
pi_54948159
morgen avond eens lekker gaan stappen
Vanavond ook maar iets proberen, maar dat gaat niet zo leuk worden weet ik nu al. Of ik moet scoren ofzo

Vanavond alcohol vrij stappen in me eentje en heel de avond truukjes op vrouwen uitproberen
pi_54948222
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:50 schreef jackson het volgende:

[..]

Bier en t.... [afbeelding]
urbodiesels?
pi_54948448
quote:

[..]

Bier en t....
Pics, we willen pics!!!!
pi_54948493
quote:

[..]

Bier en t....
ieten?
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:08:41 #159
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54948495
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:57 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

urbodiesels?
Tieten! Tetten!
Je weet
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:09:01 #160
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54948507
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:

[..]

ieten?
Dat ja... nu al zin in...
*tietenman is
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54948556
Wijn en P....
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:13:02 #162
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54948599
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:10 schreef Loontjah het volgende:
Wijn en P....
Wijn is ook goed... Geen piemels...
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54948619
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:10 schreef Loontjah het volgende:
Wijn en P....
Nee dat is afgezaagd en gejat van bier en tieten
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:16:45 #164
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54948710
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef crossover het volgende:

[..]

Nee dat is afgezaagd en gejat van bier en tieten
Dat maakt het zeker minder tof
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54948818
Fijn weekend lui, tijd om jointjes te roken, bier te zuipen en te pokeren.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:25:11 #166
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54948895
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Fijn weekend lui, tijd om jointjes te roken, bier te zuipen en te pokeren.
Pokeren
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54948934
Blackjack

Inderdaad WEEKEND , mijn baas was er aan toe zei hij..

ik blijf eventjes hier, ik word toch opgehaald.
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:29:06 #168
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949012
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef Loontjah het volgende:
Blackjack

Inderdaad WEEKEND , mijn baas was er aan toe zei hij..

ik blijf eventjes hier, ik word toch opgehaald.
Fijn weekend dan maar alvast...
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949051
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat ja... nu al zin in...
*tietenman is
is ook een tietenman
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:32:14 #170
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949099
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:30 schreef PieterBas het volgende:

[..]

is ook een tietenman
En ik tref het prima met mijn huidige vriendin al zeg ik het zelf
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949135
Wat heeft ze dan ?

Mijn vriendlief mag ook niet klagen
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:38:29 #172
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949226
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Wat heeft ze dan ?

Mijn vriendlief mag ook niet klagen
Voor mij perfecte borsten
Qua maat... B80 meen ik
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949292
Haha das inderdaad mooi, maar bij mij moeten ze minstens C hebbe *gnif*
Ik hou niet zo van kleine tietjes
Sappig !!
pi_54949307
Fotoooo

En van Loon
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:43:28 #175
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949338
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:41 schreef Loontjah het volgende:
Haha das inderdaad mooi, maar bij mij moeten ze minstens C hebbe *gnif*
Ik hou niet zo van kleine tietjes
Dat kan . Smaken verschillen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949339
Die staat bij Danny

KPD
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:44:03 #177
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949351
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:42 schreef Deansensitized het volgende:
Fotoooo
Whehehe...
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949354
No shit!
Meteen ff kijken
pi_54949480

pi_54949515
Och Och...
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:51:34 #181
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949546
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:49 schreef Deansensitized het volgende:

Ja, kan je er wel warm van worden
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949582
weeekend!

Dag mensjes

succes met de tieten en bierjacht dit weekend
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:53:40 #183
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949598
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef HansU het volgende:
weeekend!

Dag mensjes

succes met de tieten en bierjacht dit weekend
Dank je... maar ik zal het beide wel vinden denk

Fijn weekend
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949600
Zou wat zijn als het niet zo was...
Sappig !!
pi_54949602
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Ja, kan je er wel warm van worden [afbeelding]

En je viel echt niet op mannen hč?
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:54:16 #186
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949612
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Loontjah het volgende:
Hoezo... is D je vriend ?

ahh.. lamaar... ik begreep het verkeerd
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949621
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Loontjah het volgende:
Bier wel, tieten however...
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:54:56 #188
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949628
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

En je viel echt niet op mannen hč?
Uhhhh?
Doel je erop dat ik het niks vind of zo? Want dat zeg ik namelijk nergens
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949637
Nee, ik zou wel willen
Sappig !!
pi_54949658
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:54 schreef jackson het volgende:

[..]

Hoezo... is D je vriend [afbeelding] ?

Was het maar zo'n feest
  vrijdag 30 november 2007 @ 16:58:41 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949715
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest
Tsja.... wat moet ik er van zeggen
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949747
Nou ik ben er weg van..
Heren geniet van je weekend want dat doe ik ook

Jack
Dean
Sappig !!
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:00:27 #193
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949755
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:00 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik ben er weg van..
Heren geniet van je weekend want dat doe ik ook

Jack
Dean
Bye... tof weekend gewenst

-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949763
Ilona, prettig weekend!!

En nee jackson, doelde op Ilona
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:01:47 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949778
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
En nee jackson, doelde op Ilona
Dat begreep ik ja....

Ik zou zeggen... maak het gezellig samen een keer .
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 30 november 2007 @ 17:06:21 #196
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_54949847
Eens kijken of ik de deur nog open krijg... gezien het weekend ervoor staat

Ben er vandoor... groeten
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_54949890
Prettig weekend jackson
pi_54950173
Iedereen een prettig weekend..

Morgen naar Göteborg, langs familie
pi_54950663
Goed weekend Pieter
pi_54950993
vanavond de kroeg in
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')