helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
NFS Hot Pursuit of NFS 2 SE de beste uit de gehele reeks
Gelukkigquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Loontjah het volgende:
jackson, I feel with you..
ik moet ook tot 5'o'clock. Of misschien iets eerder maar dat schiet toch niet op met mijn bus.
Ik hoef niet te reizen, dus ik lees 's avonds. Als ik een andere plaats had gekregen, waar ik solliciteerde, dan had ik een uurtje moeten reizen en inmiddels ongetwijfeld al veel boeken gelezen. Of vakliteratuur, want dat verwachtten ze daar ook nog, dat ik dat een uur of 4 per week in mijn eigen tijd zou doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:57 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, lees thuis als ik in bed lig, verder niet.
Lees overdag alleen de heen en terugreis in de bus.
ik ga ook tot een uurtje of 4, 5 waarschijnlijk gewoon door dus.quote:
idem dito, zelfs in msn heb ik geen zin meer. Ik kan het nog wel opbrengen om een spelletje op de x360 te doen, maar meer dan dat liever niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah... ik ben alleen het voor de pc zitten wel goed zat na een dag stage
Ben die pc nu alweer helemaal zat... maarja, het is niet anders.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:00 schreef HansU het volgende:
idem dito, zelfs in msn heb ik geen zin meer. Ik kan het nog wel opbrengen om een spelletje op de x360 te doen, maar meer dan dat liever niet.
Omg.. ik ben klaar met de pc na een dag stage iddquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:41 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb juist dankzij mijn stage veel tijd voor WoW.
Aangezien ik 's avonds niet de kroeg in kan duiken, hangen met vrienden ook uitloopt op een grote hoeveelheid alcohol en mijn vriendin stage loopt aan de andere kant van het land, heb ik 's avonds niets te doen. WoW is dan een perfecte invulling van mijn avond
voor de tv hangen ook natuurlijk. Daarom ga ik meestal 2x in de week naar de bioscoop en dat soort bezigheden buiten de deur. Leven is compleet anders gedurende mijn stages.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Omg.. ik ben klaar met de pc na een dag stage iddWoW is avond verspillen..
Ben nu ook weer actief aan het fitnessen dus ik sport ook 2 avonden in de week... Daarnaast ook wel 1of2 avonden met vriendin ietsquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:07 schreef HansU het volgende:
[..]
voor de tv hangen ook natuurlijk. Daarom ga ik meestal 2x in de week naar de bioscoop en dat soort bezigheden buiten de deur. Leven is compleet anders gedurende mijn stages.
Geen getune, gewoon gassen en de McLaren F1quote:
zekers, ik ben weer begonnen met hardlopen sinds mijn stage begon. Heerlijk om je ff lekker leeg te rennen na een dag te zitten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nu ook weer actief aan het fitnessen dus ik sport ook 2 avonden in de week... Daarnaast ook wel 1of2 avonden met vriendin iets. Wel heerlijk om een goeie film te zien na een dag stage trouwens
Precies... eigenlijk moet ik meer cardio doen maar dat vind ik buiten lekkerder dan in de sportschoolquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:13 schreef HansU het volgende:
[..]
zekers, ik ben weer begonnen met hardlopen sinds mijn stage begon. Heerlijk om je ff lekker leeg te rennen na een dag te zitten.
CLK-GTR zat daar ook inquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen getune, gewoon gassen en de McLaren F1
zoiets droom ik nog niet eensquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb juist wel zin om te werken,
Ik ben namelijk bezig met mijn stageverslag, en ik wil er een topproduct van maken.
Echt zo'n verslag (liefst full-colour) die heel de school rond gaat:Ehjz, moet je eens kijken, dit verslag is van Ilona.. Helaas blijft dat tot in mijn dromen. Maar ik ga mijn best doen
Prima instelling... dat zouden meer mensen moeten hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben namelijk bezig met mijn stageverslag, en ik wil er een topproduct van maken.
Echt zo'n verslag (liefst full-colour) die heel de school rond gaat:Ehjz, moet je eens kijken, dit verslag is van Ilona.. Helaas blijft dat tot in mijn dromen. Maar ik ga mijn best doen
dat wil ik ook graagquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:21 schreef Loontjah het volgende:
Gecensureerd ? Vertelquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn verslag zal de school niet rond gaan. Het zal uitsluitend door mijn stage-coördinator of -begeleider gelezen worden en daarna vernietigd worden. Of wellicht in gecensureerde vorm nog in de bieb komen te liggen.
Maar wat heb je er nou aan dat het verslag de hele school rond gaat? Als je het haalt met de tevredenheid van een bedrijf en van school is het toch prima. Vind het veel leuker als het bedrijf tevreden is dan dat het stomme verslag de ronde doet in schoolquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat wil ik ook graag
maar ben nu maar bezig gegaan met mijn stageopdracht
verslag minus alle harde conclusies en aanbevelingen dus. En dat zijn nou meestal het enige waar je iets aan hebt..quote:
Precies... dus wat je daaraan hebt.. niksquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:52 schreef HansU het volgende:
[..]
verslag minus alle harde conclusies en aanbevelingen dus. En dat zijn nou meestal het enige waar je iets aan hebt..
Ik zit vast aan belachelijk belabberde lay-out uit 1912 van dit bedrijf. Overzichtelijk maar times new roman en van die matig onderstreepte kopjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:57 schreef Loontjah het volgende:
Nou de leraren hebben dan zoiets: oh ze heeft er veel voor gedaan.
Ik heb overigen altijd mijn stageverslagen mooi opgemaakt. Maar ik heb zelf sinds een paar weken heel veel interesse gekregen in de grafische wereld. Als ik dan sommige verslagen zie, dan denk ik echt: dat wil ik ook!!!
Zodoende.. Beetje voor mezelf, en een beetje voor......
Appeltaartquote:
Dit zijn mijn eisen, maar ik vind ze ook erg 1923.quote:Enkele afspraken m.b.t. lay-outeisen:
• Zorg voor een nette / mooie titelpagina. Indien mogelijk in kleur
• Zorg voor een goede bladvulling (niet te vol!)
• Maak gebruik van een kop- en/of voettekst
• Verdeel het verslag in hoofdstukken, paragrafen en alinea’s;
• Typ het in Word op A4-formaat en voorzie slechts één kant van het papier van tekst: de rechterbladzijde; de tekst uitsluitend links uitlijnen;
• Hou daarbij de staardmarges aan van boven/onder/links/rechts 2,5 cm;
• Hou de standaard regelafstand 1 (enkel) aan;
• Kies het lettertype Times New Roman, lettergrootte 11;
• Nummer de pagina’s rechts onderaan en begin pas bij de inhoudsopgave (= pagina 3); vermeld uitsluitend een paginanummer, dus niet: pagina 3, pag. 3 of pagina 3/72;
• Gebruik voor een hoofdstuktitel hoofdletters vet, voor een paragraaftitel kleine letters cursief vet, voor een subparagraaf kleine letters cursief, zowel in het verslag als in de inhoudsopgave;
• Voorzie hoofdstuk- en paragraaftitels uitsluitend van een decimale nummering (1, daarna 1.1 enz.), dus niet Hoofdstuk 1 of H1 of §1.1 of Paragraaf 1.1 enz., zowel in het verslag als in de inhoudsopgave; zet bij paragrafen geen punt achter het laatste cijfer;
• Laat alle titels van hoofdstukken en paragrafen tegen de linker kantlijn beginnen, dus niet centreren;
• Zet achter een titel geen leesteken;
• Neem in de koptekst de titel van het hoofdstuk op in Times New Roman cursief, lettergrootte 9;
• Sla na een hoofdstuktitel 2 regels over, na een paragraaftitel 1 regel, van de ene paragraaf naar de andere 2 regels;
• Laat elk nieuw hoofdstuk op een aparte bladzijde beginnen;
• Sla tussen de alinea’s een regel over en maak binnen één alinea de regels vol;
• Reserveer voor alle verslagonderdelen, hoe klein ze ook zijn, een aparte bladzijde.
• Verduidelijk de tekst met afbeeldingen, tekeningen en / of foto’s
• Voorzie de afbeeldingen van en nummer en een naam
• Verwijst in de tekst naar de afbeeldingen.
• Gebruik “zakelijke” taal en schrijf het verslag niet in de “ik-vorm”
Dat zijn eisen waaraan mijn document moeten voldoen maar ik doelde op eisen vanuit het bedrijf hier. Dus het sjabloon en voorblad etc.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dit zijn mijn eisen, maar ik vind ze ook erg 1923.
Voor de huisstijl zijn ze hier wel wat beter op het bedrijf.
Er zijn mensen binnen de organisatie die bepaalde informatie niet in een openbaar rapport willen hebben. Nu ga ik het uiteraard pas voorleggen als ik klaar ben, en zal dan wellicht nog even proberen ze ervan te overtuigen dat het geen kwaad kan, maar dan is het maar de vraag of dat lukt.quote:
Homer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:11 schreef HansU het volgende:
SpiderPig, SpiderPig does whatever a Spiderpig does. Can he swing from a web? No he can't he's a pig. LOOK OOUTT he's a Spiderpig.
Eens, maar spiderpigquote:
Ik heb het al aangegeven maar de directeur wil die stijl nog gewoon aanhoudenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:10 schreef Loontjah het volgende:
Oh ja, is dat zo erg?
Bij wat voor bedrijf werk je dan?
Is de hele huisstijl dan ook?
Misschien kun je er een opmerking over maken, krijg je misschien plus punten voor ?
Achja... en anders maar niet toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn mensen binnen de organisatie die bepaalde informatie niet in een openbaar rapport willen hebben. Nu ga ik het uiteraard pas voorleggen als ik klaar ben, en zal dan wellicht nog even proberen ze ervan te overtuigen dat het geen kwaad kan, maar dan is het maar de vraag of dat lukt.
Ik zelf zou er geen problemen mee hebben, zo gevoelig vind ik de informatie niet. Maar niet iedereen denkt er zo over.
Een filmquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Volgens mij mis ik iets..
Dat is goed om te weten, hoef ik daar tenminste niet heen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb het al aangegeven maar de directeur wil die stijl nog gewoon aanhouden
Ik werk bij een detacheringsbedrijf voor ict-ers... Wel super relaxed hier
Kerel is dik miljonair dus hij zal waarschijnlijk een keer glimlachen naar je en denken... Het zal me wat. Waar ik hem overigens gelijk in geef.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:29 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten, hoef ik daar tenminste niet heen.
Een detacheringsbureau die niet eens een modern huisstijl hanteert, is echt afgeschreven.
Contact met de klanten moet officieel zijn, en opvallen. Niet zo'n standaard a4 velletje met Times New Roman, en inderdaad die foute onderstreepte gevallen.
de essentie van het leven en rolmodel van vele mannen: Homer Simpson.quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef Loontjah het volgende:
Volgens mij mis ik iets..
http://www.youtube.com/watch?v=U4bcarn9CPoquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:39 schreef HansU het volgende:
[..]
de essentie van het leven en rolmodel van vele mannen: Homer Simpson.
Wie wil er nu niet als Homer zijn?
Veel drinken, leuke kinderen en altijd 's avonds een lekker wijf met blauw haar dat op je wacht
Je kent hem niet dus oordeel ook nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:34 schreef Loontjah het volgende:
Nou fijne directeur heb je dan. Ik ben blij dat ik een betere heb, die weet hoe zijn prducten en diensten te verkopen.
leukste 2:42 van de dagquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:43 schreef crossover het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=U4bcarn9CPo
Bier en t....quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ohja... WEEKEND!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
urbodiesels?quote:
Pics, we willen pics!!!!quote:
Tieten! Tetten!quote:
Dat ja... nu al zin in...quote:
Wijn is ook goed... Geen piemels...quote:
Neequote:
Dat maakt het zeker minder tofquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Needat is afgezaagd en gejat van bier en tieten
Pokerenquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
Fijn weekend lui, tijd om jointjes te roken, bier te zuipen en te pokeren.
Fijn weekend dan maar alvast...quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:26 schreef Loontjah het volgende:
Blackjack
Inderdaad WEEKEND, mijn baas was er aan toe zei hij..
ik blijf eventjes hier, ik word toch opgehaald.
is ook een tietenmanquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat ja... nu al zin in...
*tietenman is
En ik tref het prima met mijn huidige vriendin al zeg ik het zelfquote:
Voor mij perfecte borstenquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:33 schreef Loontjah het volgende:
Wat heeft ze dan ?
Mijn vriendlief mag ook niet klagen
Dat kanquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:41 schreef Loontjah het volgende:
Haha das inderdaad mooi, maar bij mij moeten ze minstens C hebbe *gnif*
Ik hou niet zo van kleine tietjes
Whehehe...quote:
Ja, kan je er wel warm van wordenquote:
Dank je... maar ik zal het beide wel vinden denkquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef HansU het volgende:
weeekend!
Dag mensjes
succes met de tieten en bierjacht dit weekend
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, kan je er wel warm van worden [afbeelding]
Hoezo... is D je vriendquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Loontjah het volgende:
Zou wat zijn als het niet zo was...
Bier wel, tieten however...quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Loontjah het volgende:
Zou wat zijn als het niet zo was...
Uhhhh?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
En je viel echt niet op mannen hč?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoezo... is D je vriend [afbeelding] ?
Tsja.... wat moet ik er van zeggenquote:
Bye... tof weekend gewenstquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:00 schreef Loontjah het volgende:
Nou ik ben er weg van..
Heren geniet van je weekend want dat doe ik ookJack
Dean
Dat begreep ik ja....quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:00 schreef Deansensitized het volgende:
En nee jackson, doelde op Ilona
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |