Ja hoor, alleen heel slecht geslapen... Een stel Iraniers moest zonodig hun feestje op onze verdieping houden.. en nu is onze common room een onwijze pestzooi.. en ging tot een uurtje of 4 door.quote:Op zondag 2 december 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
Ach, die paar minuutjes
Alles goed in Zweden PB?
Veel plezierquote:Op zondag 2 december 2007 12:32 schreef miss-scofield het volgende:Zo Sinterklaas vieren!!!
Nu snel gedicht in elkaar flansen :$ Moet voor ieder cadeautje een gedicht makenDat was ik vergeten!!
Halloquote:Op zondag 2 december 2007 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Dankje!!! Doe jij nog iets aan Sinterklaas daar??quote:Op zondag 2 december 2007 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Wordt toch geen 16 pagina's
Ik zat een beetje dubbel gevoel.. toen Italie en Zweden overbleven.. Italie is gewoon kut en ik wil graag naar een wedstrijd van Zweden, als het maar niet tegen Nederland was..quote:Op zondag 2 december 2007 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Net de loting voor EURO2008 in Oostenrijk & Zwitserland gekeken.
En hoe kan het ook anders,We zitten weer in de Poule des Doods
![]()
gefeliciteeerd gastquote:
Ik dacht vooraf dat we, Nederland, Duitsland, Frankrijk en Italië zouden loten. Ik ben iig blij dat we de Protugezen niet geloot hebben.quote:Op zondag 2 december 2007 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat een beetje dubbel gevoel.. toen Italie en Zweden overbleven.. Italie is gewoon kut en ik wil graag naar een wedstrijd van Zweden, als het maar niet tegen Nederland was..
Ik was ook best wel blij dat de Portugezen al geloot waren..quote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht vooraf dat we, Nederland, Duitsland, Frankrijk en Italië zouden loten. Ik ben iig blij dat we de Protugezen niet geloot hebben.
Maar we halen de tweede ronde wel. Want we verliezen van Italië, winnen van Frankrijk en spelen gelijk tegen de Roemenen. we hebben dan vier punten. Italië wordt poulewinnaar met een overwinning op Nederland en Roemenië en spelen gelijk tegen de Fransen. Frankrijk wint van Roemenië en verliest van Nederland en speelt dus gelijk tegen de Italianen. Hierdoor komen ook zij op vier punten, maar ons doelsaldo is beter.
Portugal is toch wel onze Angstgegnerquote:Op zondag 2 december 2007 14:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was ook best wel blij dat de Portugezen al geloot waren..
We gaan echt geen 2e ronde halen hoorquote:Op zondag 2 december 2007 15:10 schreef HansU het volgende:
wat een mooie loting zeg
Tegen goede teams spelen we altijd beter dan tegen van die kleine landjes. En vergeet niet dat de andere landen in onze poule het dus ook heel moeilijk hebben. Met 4 of 5 puntjes kan je dus al door gaan.
dat zien we in 2008 wel, ik houd er nog even het vertrouwen in. In de selectie dan, niet de coachquote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef jackson het volgende:
[..]
We gaan echt geen 2e ronde halen hoor
Mark my words
Nederland haalt gewoon de tweede ronde.quote:Op zondag 2 december 2007 15:51 schreef jackson het volgende:
[..]
We gaan echt geen 2e ronde halen hoor
Mark my words
Eigenlijk wel, maar laat Foppe maar gewoon Olympisch Goud halenquote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ze moeten Foppe de Haan aan het roer zetten [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |