Met kerst ook geen gedichten. De kerstman is ook gewoon een verzinsel..quote:Op vrijdag 30 november 2007 22:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jul?? Dat klinkt cool!!![]()
Maar, met kerst geen gedichten dan? Ook saai...
Wij vieren nooit kerst...we gaan alleen heel lekker eten, thuis home-made! Maar geen cadeaus ofzo...daar is Sinterklaas voor....Welke idioot het heeft verzonnen om surprise etc met kerst te doen, is stom!
Kerst gaat om de geboorte van Jezus etc... heeft niet veel met cadeaus te maken (behalve dan die drie koningen die langs kwamen!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laar mij maar lullen...
En is het dan een 'ju' of een 'tju'?quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met kerst ook geen gedichten. De kerstman is ook gewoon een verzinsel..
Ik vind jul ook wel leuk klinken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:20 schreef PieterBas het volgende:
het wordt uitgesproken als juul
quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:04 schreef Deansensitized het volgende:
Miss![]()
![]()
Sinterklaas moet dood [ afbeelding ]
Miss zat te denken,quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:20 schreef Deansensitized het volgende:
Al 24 jaar Miss
[ afbeelding ]
Schrijf jij even gedicht voor me dan
Stropdas!!!quote:Op zaterdag 1 december 2007 00:22 schreef Isdatzo het volgende:
oh godver nu je 't zegt ja.. ik moet nog een cadeau voor mn vader kopen (is op sinterklaas jarig)
iemand tips?
16 kantjes? Dat is toch veel te langquote:Op vrijdag 30 november 2007 23:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
M'n gedicht is inmiddels 16 kantjes... en ik ben nog pas bij 'mei'....
(Is ook makkelijk als je je vriendje heb als lootje, daar weet je veel van af)
ik ben woensdag bij m'n vriendin in Groningenquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op pakjesavond ben ik niet eens thuis, ik heb dan een competitiewedstrijd.
Ik heb in de andere uithoek (Hulst) mijn wedstrijd. Ookal kan het nog verder uit elkaar binnen Nederland.quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben woensdag bij m'n vriendin in Groningen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |