Neuh niet echt... BMW 330 is denk ik het duurste waar ik ooit in gereden heb (en het laatste trouwensquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef jackson het volgende:
Hebben mensen hier veel dikke auto's gereden trouwens ?
Prima diesels ook tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben daar ook een groot voorstander van.
Ik had mijn slipbrevet eerder dan mijn rijbewijs.. Ik zat in een pilotgroep waarbij voor een zwaar gereduceerde prijs een slipcursus kon volgen..
Probleem was.. ik was nog niet gewend met een benzine motor, dus ik reed 60 ipv van 45..
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:34 schreef HansU het volgende:
ik wou net een nieuwe openen, was mijn beurt
in Gent zei de navigatie opeens.. hier de afslag nemen, was het een heel korte uitvoegstrook.. Vol met 80 de bocht in geknald, om erachter te komen dat de adviessnelheid 40 was..quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:33 schreef HansU het volgende:
[..]
dat ken ik, reed laatst naar Frankfurt in Duitsland, wou via Antwerpen en Aken. Verkeerde afslag bij Antwerpen en kwam ook bij Brussel terrecht... maarja. Dat was niet eens zo gek ver om. Kilomtertjes of 25 extra omdat ik toch al naar het zuid oosten moest.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:31 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, klein beetje, nog niet echt
Maar zit vooruitgang in, dus als het zo doorgaat ben ik er met een paar weken weer
Hmkee... dat is inderdaad niet echt spannend qua vermogenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh niet echt... BMW 330 is denk ik het duurste waar ik ooit in gereden heb (en het laatste trouwens)
Die zijn er ondertussen zeker.. maar geen Golf 4 SDI, met de Opel Astra Diesel had ik minder problemen..quote:
duurste was een 745I met alle extra's (alpina velgen ed.) Lekker snel, maar zo duur dat je ook niet durft te raggen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh niet echt... BMW 330 is denk ik het duurste waar ik ooit in gereden heb (en het laatste trouwens)
Hmmkee... Heb zelf wel een aantal dikke auto's gereden en meegereden in veel dikke auto's maar dat telt niet echt. Meeste PK is voor mij een SL600 geweest met 400pk (oude type was het). Daarnaast S4 (audi) en een C32AMG (Mercedes). Kennis van me heeft onlangs de nieuwe RS4 gekocht... lijkt me erg vet om een keer mee te rijdenquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn eigen Passat
Maar verder, neuh, eigenlijk niet... dikste/snelste is waarschijnlijk de Gti van mijn zus
Grootste was een [flink] uitgebouwde T4 van een oud stagebaas, nieuwste een Citroën C4 Picasso [2007] [half jaar mee door DK gecruised].
Was het wel zowat
Ohja, en wie sluit opend een nieuwe. Tenzij iemand eerder aangeeft dat er al een topic klaar staat
Heeft die 300 +. Ik heb wel meerdere leuke auto's gereden. Een RS4 die wat sneller gemaakt was, 410 pk zonder begrenzing, is denk ik het leukst!quote:
Dikke auto ja.. Nieuwe 7 serie of het oude type nog?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:38 schreef HansU het volgende:
[..]
duurste was een 745I met alle extra's (alpina velgen ed.) Lekker snel, maar zo duur dat je ook niet durft te raggen.
Voor de rest veel standaard bakken, ford focusjes, fiestatjes, vw's golfjes, opel astratjes en een keer een Mini cooper S, dat was toch wel de gaafste bak.
Heel erg dik ja! De nieuwe RS4 heeft er standaard al 420, hopelijk binnenkort eens mee rijden. Heb er al wel ff ingezeten (achter het stuur) maar die kerel had haast en moest weer weg. Binnenkort maar eens aanbellen bij hemquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heeft die 300 +. Ik heb wel meerdere leuke auto's gereden. Een RS4 die wat sneller gemaakt was, 410 pk zonder begrenzing, is denk ik het leukst!
De nieuwe, hij had 158.000 gekost.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Dikke auto ja.. Nieuwe 7 serie of het oude type nog?
Duurste zal voor mij ook die SL zijn denk... schat hem op 200.000 euro
Nou moet ik wel zeggen dat deze gechiptuned was en een M3 makkelijk bijhieldquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmkee... dat is inderdaad niet echt spannend qua vermogen![]()
Maar toch, een leuke auto. Doelde meer op 300+ PK geweld zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |