nee want hij zei het netquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Zullen wij dan ooit verstandig worden?
Is toch nergens voor nodigquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:05 schreef lynda het volgende:
[..]
Zullen wij dan ooit verstandig worden?
Dat is niet verkeerd, doe mij er maar 1tje!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog een koekje?![]()
En nee Friday.. shoarma is gewoon vies!
die koekjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:12 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
iemand nog een koekje?![]()
En nee Friday.. shoarma is gewoon vies!
Voor jou ligt er al eentje te wachtenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd, doe mij er maar 1tje!
jij lust geen shoarma en ik lus die koekjes nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Voor jou ligt er al eentje te wachten![]()
Friday je kan ook gewoon nee zeggen
Ik lust wel shoarma maar heb er een afkeer tegenquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij lust geen shoarma en ik lus die koekjes niet![]()
jij kan ook nee zeggen tegen shoarma
ik heb een afkeer tegen die koekjesquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik lust wel shoarma maar heb er een afkeer tegen![]()
dus ik moet geenshoarma
Dan kom ik die zo snel mogelijk ophalen hoor!quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef lynda het volgende:
[..]
Voor jou ligt er al eentje te wachten![]()
Friday je kan ook gewoon nee zeggen
nog 10 min + reistijdquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kom ik die zo snel mogelijk ophalen hoor!
goed idee, trek ik alvast mn kleren uitquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goed idee, trek ik alvast mn kleren uit
Ja dussssquote:
en , ziet er aanlonkelijk uit niet ?quote:
Meh... beetje nat... vochtig...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en , ziet er aanlonkelijk uit niet ?
best wel trek in eig een bbqquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:31 schreef Bellerophon het volgende:
God wat verveel ik me, en ik moet nog een uur!!
EEN UUR?!?!!!??!Einz!!111!OMGWTFBBQ!!!
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... beetje nat... vochtig...
On second thought
ik stond gister op 4 van de dagquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:32 schreef Dylanesque het volgende:
he daar gaat mn postrecord, ben aan het werk
Whehehe jaaah zo had je het nog niet bekeken hequote:
Same here...quote:
sja k had er wel zin in, maar korgen komt t ook wel goed uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
wel kut voor je man dylanesque , van bruce
In china wel!quote:
Hierbij nodig ik je uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Macaroni is ook wel lekkerder, maar dat heb ik gisteren al gehad... Hoewel... Naja, okee, nodig me dan maar uit voor het eten vanavond
Klein vraagje he. Kennen jullie elkaar van dit topic of kenden jullie elkaar al voordat dit topic er was?quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz heeft zin in het weekend!!!
als je het echt zat bent, kun je ook je kaartje aan mij geven natuurlijquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sja k had er wel zin in, maar korgen komt t ook wel goed uit
ga je morgen dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:40 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
sja k had er wel zin in, maar korgen komt t ook wel goed uit
Ziek is dat toch!quote:
Anders ga je rond een uurtje of 11 eten, ik moet namelijk weer werken tot 22:30quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:44 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hierbij nodig ik je uit. Ga nu beginnen
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je het echt zat bent, kun je ook je kaartje aan mij geven natuurlij
Ik denk van hier?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Klein vraagje he. Kennen jullie elkaar van dit topic of kenden jullie elkaar al voordat dit topic er was?
Hmm...nee das beetje te laatquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Anders ga je rond een uurtje of 11 eten, ik moet namelijk weer werken tot 22:30
quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik denk van hier?
Enne bewaar maar wat, kom straks wat macaroni halen
Enne waar kan ik het komen ophalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |