Waarom is zij in hemelsnaam zo populair? Waarom is de publieke opinie dat Wendy een sympathieke, leuke en spontane meid is? Waarom gelooft het campingvolk van SBS (ok, dit is al een antwoord) dat Wendy zo veel geeft om haar medemens, puur omdat ze dat tranentrekkende huillie programma 'Hart In Actie' heeft gepresenteerd? Is men soms vergeten dat Wendy ook maar gewoon een goedkope hoer van Hilversum was, en dus geen moeite had om haar carriere een vliegende start te geven met dat banale en infantiele kutprogramma, ook wel bekend als 'Over De Rooie'? Ik begrijp er niets van.
Wendy van Dijk is irritant aanwezig, overdreven vriendelijk, enigszins aandachtsgeil en boven alles de vlees geworden verschijning van de valse bescheidenheid en de gespeelde sympathie. Het is de hoogste tijd dat het volk eens gaat begrijpen dat ze voor het lapje gehouden worden, en dat Wendy helemaal niet dat lieve en schattige popje is wat we op TV zien. Maar aangezien het gros van de Nederlanders net genoeg hersencellen heeft om te voorkomen dat men de onderbroek (die toch al met veel moeite aan ging) onder schijt, verwacht ik niet dat het plebs ooit door zal hebben dat Wendy toch echt niet zo zorgzaam en lieflijk is als zij doet vermoeden.
En dus is het een beter idee om dat mens maar helemaal van de buis af te halen. Gewoon opzouten. Weg met die vermaledijde tuthola. Dus Wendy, doe mij een lol. Tief op. Rot op. Ga van mijn TV af. En weet je wat? Als ik die kop van jou niet meer hoef te zien, dán kan je op wat welgemeende sympathie van mijn kant uit rekenen.
I'd like the whole fucking world
supersized. Can I have a
supersize death, with a coke?