quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
József Kiprich - Jean-Paul van Gastel
Gyan is zwaar geliefd die haalt de laatse 30 nog wel dus je kan 2 dingen doen of je bek houden of het respecterenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:25 schreef DANILXL het volgende:
slaat nergens op dat er spelers als Ekramy en Gyan in staan
op je teentjes getraptquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Gyan is zwaar geliefd die haalt de laatse 30 nog wel dus je kan 2 dingen doen of je bek houden of het respecteren
Gyan de man die Koller aan kan!!
Ik let puur op hetgeen wat ik over een speler weet en wat ze betekent hebben voor de club, wanneer de spelers van voor mijn tijd zijn. De rest is voor mij logisch.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef Luni het volgende:
Waar letten jullie nu op als jullie stemmen?
Ik kijk wel een beetje terug, naar al die jaren dat ik al ga, en neem in m'n keuze ook wel mee, of die bepaalde speler prijzen gewonnen heeft in z'n periode, daarom heb ik Larson ook boven Kuijt verkozen, want als ik aan Larsdon denk denk ik aan Bremen uit.
Theo van Duijvenbode, Wim Jansen en Eddy PG ook, je punt?quote:Op zondag 2 december 2007 21:52 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dat jij voor Witschge kiest...
iets met amsterdam en ajax
Niet echt een punt ofzo, verbaas me er gewoon over.quote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Theo van Duijvenbode, Wim Jansen en Eddy PG ook, je punt?
Hey, reageer eens normaal. Elke stem is een mening, geen feit.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dus je kan 2 dingen doen of je bek houden of het respecteren
Zijn opmerking slaat gewoon nergens op. Alle voetballers die ooit een wedstrijd in Feyenoord 1 hebben gespeeld doen mee aan het toernooi, dus dat er 2 spelers in staan die er niet in horen slaat als een lul op een koektrommelquote:Op zondag 2 december 2007 22:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey, reageer eens normaal. Elke stem is een mening, geen feit.
en toen ie nog bij Feyenoord voetbalde wel?quote:Op zondag 2 december 2007 22:06 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik moet namelijk niks meer van m hebben nu.
okquote:Op maandag 3 december 2007 14:02 schreef Zjakkie het volgende:
ruud, ik zie dat er bij een van mijn stemmen iets fout is gegaan, maar ik stem op Mario Been in zijn strijd met Ebi Smolarek
Ja, maar toen was ik 9 ofzo...quote:Op maandag 3 december 2007 12:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
en toen ie nog bij Feyenoord voetbalde wel?
En bij Katwijk ook.quote:Op maandag 3 december 2007 15:47 schreef Stpan het volgende:
[..]
Barry zou een eventueel cultheld Sparta toernooitje op z'n sloffen winnen!
dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 5 december 2007 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Niet altijd op de (kwalitatief) beste gestemd maar soms ook op juist een cultfiguur, die juist door z'n uitstraling dé verpersoonlijking was van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:37 schreef EnactedChaos het volgende:
Henrik Larsson - Dirk Kuijt [/(wat is dit voor loting)
Van Vossen of Obiku?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:20 schreef ViVe het volgende:
Peter van Vossen - [b]Mike Obiku
Paul Bosvelt [/b]- Ab Fafié
quote:Henrik Larsson -
Martin van Geel -
Als t nog kan: doe dan Kuijt maarquote:Op donderdag 6 december 2007 18:40 schreef ruud_fr het volgende:
inzenden kan niet meer, ik ben aan het tellen
[..]
[/b]
tel ik niet mee
[..]
Van Vossen of Obiku?
Bosvelt neem ik aan?
[..]
Dat tellen duurt wel erg langquote:Op donderdag 6 december 2007 18:40 schreef ruud_fr het volgende:
inzenden kan niet meer, ik ben aan het tellen
Ja ik wil ook wel weer verder met stemmen nu we bij de meest favoriete 64 Feyenoorders zijn aanbeland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |