Ja mijn eerste indruk ook, hele tijd benadrukken dat spelen het meest belangrijk is...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:55 schreef F1Bas het volgende:
Aisatti zou zo maar eens kunnen komen als ik dat interview hoor.
En waar dat is is voor hem niet belangrijk. Lees als: als ik bij Ajax meer kan spelen vindt hij dat prima.quote:Op zondag 2 december 2007 13:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja mijn eerste indruk ook, hele tijd benadrukken dat spelen het meest belangrijk is...
Stekelenburg, Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson, Gabri, Maduro, De Jong, Luque, Huntelaar, Suarezquote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef versteegrob het volgende:
opstelling al bekend?
Gabriquote:Op zondag 2 december 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg, Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson, Gabri, Maduro, De Jong, Luque, Huntelaar, Suarez
Dan mis je de cultfactor, een belangrijke schakel in een winning team.quote:Op zondag 2 december 2007 14:00 schreef zjroentje het volgende:
wtf zitten er voor gasten in de redactie van Ajax Life?
Paar weken geleden stond er een lijste in met 'gewenste aankopen' voor in de winterstop (oa Kargbo en meer van dat soort spelers) en nu een stuk over de tweede spits van Ajax. Volgens hun hadden we beter Berry Powell kunnen halen ipv Urzaiz.
Ja maar hij en Maduro zouden vermoedelijk toch wel spelen.quote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:21 schreef Black-Death het volgende:
Denk niet dat Leonardo veel speeltijd zal krijgen als Koster hem als centrum spits ziet...
Nou ja, het voelt en ziet er uit als zo'n ongelooflijk kankerwedstrijd als tegen Excelsior vorig seizoen.quote:Op zondag 2 december 2007 15:09 schreef Zwansen het volgende:
Ben bang dat jullie nog wel scoren vlak voor rust en dan simpel winnen met 3-1.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2007 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huntelaar hou gewoon je tering bek dicht en ga voetballen inplaats van telkens te bekvechten met je medespelers![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 15:18 schreef jna het volgende:
is er een keer een kansje dat Urzaiz erin komt zit iedereen hier nog te zeiken. Wat willen jullie nou

quote:Op zondag 2 december 2007 15:35 schreef twi het volgende:
Blom mag trouwens gewoon onder een vrachtwagen komen. Zijn we van die randdebiel af.
Jij niet in de Arenaquote:Op zondag 2 december 2007 15:30 schreef Houniet het volgende:
2de helft met 1 minuut. ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |