quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
v
En wat heeft Dennis gewonnen? Een miljoen? Villa? Die auto die hem buiten de poort reed...?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Dennis heeft enigzins gewonnen, HUub baalt.
een beetje boel...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij is een beetje eng
[ afbeelding ]
Dat hebben ze al zo vaak afgesproken, maar het gebeurde nooitquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn zo bang voor een nieuwe miljonair, waarom nu niet gewoon afspreken met z'n allen om die nieuwe bij de eerst mogelijke ontslagronde eruit te knikkeren?
En hoe zit het met de CP's van Brian ?? Vanmiddag moesten ze toch naar achter voor een cp-check..?quote:
Ik denk dat voor Huub "nooit meer naar huis, olé olé"niet meer geld hij wil zo snel mogleijk de vrijheid, met een erbij duurt het weer langer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub lijkt wel in paniek door machteloosheid ......
[ afbeelding ]
Dat zal niemand doen. Eerst de nieuwe afwachten en kijken of die in je team komt. Als het iemand is die helpt tegen het vijandelijke kamp, stuur je die persoon niet op voorhand weg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn zo bang voor een nieuwe miljonair, waarom nu niet gewoon afspreken met z'n allen om die nieuwe bij de eerst mogelijke ontslagronde eruit te knikkeren?
Zo voelt het welquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Hij zal wel moeten... als die meiden het in hun koppen halen is ie volgende maand ook ex-wannabee...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:29 schreef Lady-night het volgende:
Brian slijmt zich nu weer in bij Nadia.......ongelooflijk
Hij had er waarschijnlijk te weinig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe zit het met de CP's van Brian ?? Vanmiddag moesten ze toch naar achter voor een cp-check..?
Hoezo? Volges de regels was het gewoon exit Dennis... niks nieuwe miljonair.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal niemand doen. Eerst de nieuwe afwachten en kijken of die in je team komt. Als het iemand is die helpt tegen het vijandelijke kamp, stuur je die persoon niet op voorhand weg.
Ik vind niet echt dat 0% heeft gewonnen.. Achter heeft wederom gewonnen, ze kunnen toch nog TV blijven maken met 6+1 bewoners.. De mislukte bewoner kunnen ze ALSNOG vervangen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Die laat Nadia over aan het andere kamp.Die gaan haar pakken,dus Brian hoeft weer niks te doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten... als die meiden het in hun koppen halen is ie volgende maand ook ex-wannabee...![]()
De mislukte ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind niet echt dat 0% heeft gewonnen.. Achter heeft wederom gewonnen, ze kunnen toch nog TV blijven maken met 6+1 bewoners.. De mislukte bewoner kunnen ze ALSNOG vervangen...
Huub zegt nu ook 'slimmeriken'.. Hiermee laat hij zelf ook zien, weer verloren van de redactie, die bedenken wel wat, binnen of buiten de regels om, als zij iets niet willen dan zoeken ze wel een uitwegquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind niet echt dat 0% heeft gewonnen.. Achter heeft wederom gewonnen, ze kunnen toch nog TV blijven maken met 6+1 bewoners.. De mislukte bewoner kunnen ze ALSNOG vervangen...
Selene heeft maar een doel en dat is Nadia pakken.En als Huub en Lieke mee doen is ze binnen een week jankend de poort uit.Dan is het weer mooi tijd voor twee nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:32 schreef neehe het volgende:
Ze moeten dreigen met opstappen als er een nieuwe komt.
De komende maand wordt niks.
Optredens van Huub en Brian, die avonden is er zo en zo niets aan.
Het spel is kapotgemaakt door die halvezachte FEBO.
Was 0% geen mislukte bewoner dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:35 schreef neehe het volgende:
[..]
De mislukte ?
Als Brian eruit moet doet hij hetzelfde, en wordt ook hij vervangen.![]()
Verwacht je hier antwoord op ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Volges de regels was het gewoon exit Dennis... niks nieuwe miljonair.....
Precies, die kut-Dennis gewoon exit, geen vervangingquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat de febo denkt dat ze een nieuwe wannabee kunnen inbrengen.... het is toch duidelijk in scene gezet.....? Dat kun je alp;s wannabee toch niet pikken. Overigens heeft de febo veel te veel macht. Maar ze gaan nu echt een stap te ver als ze denken dat ze Dennis kunnen vervangen. Dan kan iedere wannabee die hoort dat ie exit moet zo'n aktie iov de febo doen. Dat slaat gewoon nergens op lijkt me.
Het is heel simpel.. Ze vervangen hem, daarna wordt de regel aangescherpt (zodat het niet weer gebeurd) en het probleem is opgelostquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat de febo denkt dat ze een nieuwe wannabee kunnen inbrengen.... het is toch duidelijk in scene gezet.....? Dat kun je alp;s wannabee toch niet pikken. Overigens heeft de febo veel te veel macht. Maar ze gaan nu echt een stap te ver als ze denken dat ze Dennis kunnen vervangen. Dan kan iedere wannabee die hoort dat ie exit moet zo'n aktie iov de febo doen. Dat slaat gewoon nergens op lijkt me.
Das het leuke ..--> Wat jij denkt en wat zo is...Kunnen twee verschillende dingen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Volges de regels was het gewoon exit Dennis... niks nieuwe miljonair.....
Ik bedoel Dennix niet, wie er ook uitgestemd wordt vernielt iets, en hij/zij wordt vervangen.quote:
Ik heb liever dat Nadia nog eve lekker gaat stoken tussen Brian en Amanda....quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene heeft maar een doel en dat is Nadia pakken.En als Huub en Lieke mee doen is ze binnen een week jankend de poort uit.Dan is het weer mooi tijd voor twee nieuwe spelers.
Tenzij Brian, Huub, Amanda en Lieke er niet mee akkord gaan en dreigen op te stappen, wat ze zeker moeten doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is heel simpel.. Ze vervangen hem, daarna wordt de regel aangescherpt (zodat het niet weer gebeurd) en het probleem is opgelost.
Easy as that en zo zal het ook gaan!
Hey, maar huub is degene die daarmee begonnen is toen hij z'n plek weer terug eisde in de kooi...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub zegt nu ook 'slimmeriken'.. Hiermee laat hij zelf ook zien, weer verloren van de redactie, die bedenken wel wat, binnen of buiten de regels om, als zij iets niet willen dan zoeken ze wel een uitweg
Haha nee.... ik vind een nieuwe miljonair onterecht..quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verwacht je hier antwoord op ?
Contractbreuk kost net even meer dan je 10000 ruggen inleg...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tenzij Brian, Huub, Amanda en Lieke er niet mee akkord gaan en dreigen op te stappen, wat ze zeker moeten doen.
Dan komen er vier nieuwe miljonairs.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tenzij Brian, Huub, Amanda en Lieke er niet mee akkord gaan en dreigen op te stappen, wat ze zeker moeten doen.
Lees wat ik 2 posts boven je post, dat is hoogstwaarschijnlijk zoals het zal gaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:39 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik bedoel Dennix niet, wie er ook uitgestemd wordt vernielt iets, en hij/zij wordt vervangen.
Dit is toch geen spel meer, het is een soap, een neverending story.
Als het goed is stoppen ze in february, ik hoop het maar.
Helemaal eens. Als speler moet je al zoveel opdrachten uitvoren om TV te maken... en heb je eindelijk bereikt iemand weg te krijgen krijg je dit soort kutakties... wat mij betreft mag er een nieuwe komen maar niet op deze manier.... da's gewoon oneerlijk... het gaat wel om veel geld.... Ik zou ook wel eens willen weten waarmee Jaap gepaaid is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:40 schreef SiRojK het volgende:
Huub lacht nu weer, maar er komt wel weer van die frustratie zoals een tijdje terug. Toen zag hij het ook helemaal niet meer zitten nadat ze wederom met regels hadden zitten kloten.. Dat is het gevolg, echte spelers vinden het niet meer leuk aangezien je niet kunt winnen door je eigen acties.. De FEBO bepaalt wie er wanneer een stapje vooruit mag, desnoods veranderen ze de regels, ze doen er alles voor
Het zal 'achter' niet zo zeer gaan over de keuze wel/niet een nieuwe miljonair. Meer denken ze na over 'gaan we door met DGK of niet'.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha nee.... ik vind een nieuwe miljonair onterecht..
Nee serieus? Huub heeft meerdemalen uitgesproken dat hij erg agressief word van whisky.quote:
ha, als 4 van deze 6 hoofdrolspeler opstappen (hun pressiemiddel) kan deze kutredactie het echt wel shaken. Dan hebben we het geeneens over contractbreuk, iedere miljonair heeft het recht ten alle tijde uit die kutzooi te stappenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Contractbreuk kost net even meer dan je 10000 ruggen inleg...
Zeker als je weet dat de kijkcijfers omhoog gaan en dus de marktwaarde stijgt.
Als iedereen opeens ermee kapt loopt men heel veel geld mis, en dat zullen ze verhalen op de spelers die hun contract verbreken.
Het gaat om veel geld.. Die zin klopt, alleen niet zoals jij het bedoelt..quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal eens. Als speler moet je al zoveel opdrachten uitvoren om TV te maken... en heb je eindelijk bereikt iemand weg te krijgen krijg je dit soort kutakties... wat mij betreft mag er een nieuwe komen maar niet op deze manier.... da's gewoon oneerlijk... het gaat wel om veel geld.... Ik zou ook wel eens willen weten waarmee Jaap gepaaid is.
RTL wil door met de kooi en met de huidige groep bewoners is er te weinig beweging te weinig spel.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:40 schreef SiRojK het volgende:
Huub lacht nu weer, maar er komt wel weer van die frustratie zoals een tijdje terug. Toen zag hij het ook helemaal niet meer zitten nadat ze wederom met regels hadden zitten kloten.. Dat is het gevolg, echte spelers vinden het niet meer leuk aangezien je niet kunt winnen door je eigen acties.. De FEBO bepaalt wie er wanneer een stapje vooruit mag, desnoods veranderen ze de regels, ze doen er alles voor
Idd, heeft Brian dan ooit iets ondernomen zelf?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:45 schreef ruby het volgende:
Brian noemt Dennix nu een zwakkeling... Alsof die stinkloser niets gemold heeft in het huis.
Geen contractbreuk....quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
ha, als 4 van deze 6 hoofdrolspeler opstappen (hun pressiemiddel) kan deze kutredactie het echt wel shaken. Dan hebben we het geeneens over contractbreuk.
Die insteek kan ik wel begrijpen.... maar ze bemoeien zich nu te veel met het spel.... en als ze toch willen stoppen heeft dit dus geen zin. Ik denk dan meer dat ze juist door willen gaan. Maar op nu nog iemand kans te geven op die miljoen na wat Dennis vanavond waarschijnlijk heeft neer moeten zetten lijkt me niet fair.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zal 'achter' niet zo zeer gaan over de keuze wel/niet een nieuwe miljonair. Meer denken ze na over 'gaan we door met DGK of niet'.
Als ze kappen met DGK krijgen de bewoners een zakcentje voor bewezen diensten. Die zak muntjes kunnen ze dan verdelen met 6 personen.
Als ze een nieuwe bewoner in de villa zetten, kiezen ze ook voor doorgaan met DGK. Ze zetten er echt niemand in voor 2 maanden met als gevolgd dat de zak muntjes met 7 man verdeeld moet worden.
Ze hebben niet getekent voor deze nieuwe regel, die brief kwam ook pas na die Dennix actie.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Contractbreuk kost net even meer dan je 10000 ruggen inleg...
Zeker als je weet dat de kijkcijfers omhoog gaan en dus de marktwaarde stijgt.
Als iedereen opeens ermee kapt loopt men heel veel geld mis, en dat zullen ze verhalen op de spelers die hun contract verbreken.
Ik geloof helemaal 0,0 van die 'gaan we door met DGK of niet' gedachte.. DGK heeft er tot nu toe volgens mij nog geen seconde over nagedacht om te stoppen.. Ook de hele verhaallijn, regels, gedrag van de spelers, alles wijst er op dat het gewoon lekker doorloopt!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zal 'achter' niet zo zeer gaan over de keuze wel/niet een nieuwe miljonair. Meer denken ze na over 'gaan we door met DGK of niet'.
Als ze kappen met DGK krijgen de bewoners een zakcentje voor bewezen diensten. Die zak muntjes kunnen ze dan verdelen met 6 personen.
Als ze een nieuwe bewoner in de villa zetten, kiezen ze ook voor doorgaan met DGK. Ze zetten er echt niemand in voor 2 maanden met als gevolgd dat de zak muntjes met 7 man verdeeld moet worden.
Als er vier uit zouden stappen, dan zou ik toch gewoon blijven kijken. Alleen al uit nieuwsgierigheid welk soort dwazen er nieuw in komenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
ha, als 4 van deze 6 hoofdrolspeler opstappen (hun pressiemiddel) kan deze kutredactie het echt wel shaken. Dan hebben we het geeneens over contractbreuk, iedere miljonair heeft het recht ten alle tijde uit die kutzooi te stappen
Nee hoor, in het contract staat gewoon dat de regels ten alle tijden aangepast kunen worden. Dat roept Huub niet voor niets.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze hebben niet getekent voor deze nieuwe regel, die brief kwam ook pas na die Dennix actie.
( of had iemand van de bewoners even de regels gecopieerd ? )
Eigenlijk is het contractbreuk van de FEBO, elke keer weer van die nieuwe onzinnige regels.
Wat zal een rechter daarvan vinden ???
Maar logisch toch dat mensen zich daarover opwinden? Er leek toch alleen maar iemand vervangen te kunnen worden na de 23ste door fysiek geweld? Dit is pasgeleden in een brief medegedeeld. Als Dennis iemand een knal voor z'n kop had verkocht had ik het begrepen... maar niet na het vernielen van een camera. Want dat was de regel niet.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het gaat om veel geld.. Die zin klopt, alleen niet zoals jij het bedoelt..
Het enige echte geld waar het hier om gaat is het geld dat de producenten verdienen met het programma, verder is het precies zoals Huub zegt 'als je het niet bevalt, ga je maar naar huis'.. Ze hebben dikke schijt aan de spelers
Regel 1 van het contract en het regelboek is : De Redactie kan op ieder moment de regels aanpassen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze hebben niet getekent voor deze nieuwe regel, die brief kwam ook pas na die Dennix actie.
Eigenlijk is het contractbreuk van de FEBO, elke keer weer van die nieuwe onzinnige regels.
Blijf jij toch kijken, ik denk dat je daar na een week wel op terugkomtquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als er vier uit zouden stappen, dan zou ik toch gewoon blijven kijken. Alleen al uit nieuwsgierigheid welk soort dwazen er nieuw in komen
Het maakt het voor mij steeds oninteressanter.. DGK is interessant als je denkt dat het echt volgens de regels werkt.. Je wacht op die teamstrategie om iemand weg te stemmen, je wacht op de klap die iemand uit gaat delen..quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Die insteek kan ik wel begrijpen.... maar ze bemoeien zich nu te veel met het spel.... en als ze toch willen stoppen heeft dit dus geen zin. Ik denk dan meer dat ze juist door willen gaan. Maar op nu nog iemand kans te geven op die miljoen na wat Dennis vanavond waarschijnlijk heeft neer moeten zetten lijkt me niet fair.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef neehe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:49 schreef neehe het volgende:
[..]
Een camera mollen volt niet onder fisiek geweld imo, meer onder vandalisme.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar logisch toch dat mensen zich daarover opwinden? Er leek toch alleen maar iemand vervangen te kunnen worden na de 23ste door fysiek geweld? Dit is pasgeleden in een brief medegedeeld. Als Dennis iemand een knal voor z'n kop had verkocht had ik het begrepen... maar niet na het vernielen van een camera. Want dat was de regel niet.
Jaja zeker, dat is ook waarom ik 1 pagina terug zeg dat Huub nu lacht, maar over een tijdje vast wel weer zo'n baalmoment zal hebbenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar logisch toch dat mensen zich daarover opwinden? Er leek toch alleen maar iemand vervangen te kunnen worden na de 23ste door fysiek geweld? Dit is pasgeleden in een brief medegedeeld. Als Dennis iemand een knal voor z'n kop had verkocht had ik het begrepen... maar niet na het vernielen van een camera. Want dat was de regel niet.
Dat ligt er maar net aan wie ze er in stoppenquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Blijf jij toch kijken, ik denk dat je daar na een week wel op terugkomt
Als Dennis toch vervangen zal worden kan ik niet anders dan me bij je aansluiten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:54 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het maakt het voor mij steeds oninteressanter.. DGK is interessant als je denkt dat het echt volgens de regels werkt.. Je wacht op die teamstrategie om iemand weg te stemmen, je wacht op de klap die iemand uit gaat delen..
Tot nu toe was het wegstemmen nog het enige dat stond als middel waar de redactie iig niet VOLLEDIG ZICHTBAAR de regels bij brak... De knalharde bewijzen waren er niet (zoals bij fysiek geweld).
Echter hebben ze dit nu ook weer verneukt, zelfs dat maken ze kapot, dit was voor de eerste keer misschien leuk en interessant, maar het spel is hiermee genaaid
Camera's blokkeren/vernielen staat gelijk met het boycotten (geweld plegen) tegen het maken van beelden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een camera mollen volt niet onder fisiek geweld imo, meer onder vandalisme.
Je kan geen geweld plegen tegen een voorwerp, een voorwerp heeft geen gevoelens...
Het werd ook beschreven als een zware overtreding van de regels.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Je kan geen geweld plegen tegen een voorwerp, een voorwerp heeft geen gevoelens...
Ja, en hoe lang dat gaat duren, is het niet. Dit Talpa kennende...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wie ze er in stoppen
Dus als Brian weer een deur laat sneuvelen moet hij er ook uit ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Regels zijn niet op dit moment aangepast hoor, al een tijdje terug.. Wat ik leuk zou vinden is dat ze nu DGK gaan afbouwen en zich ECHT STRAK aan de regels gaan houden en die regels ook zo houden, geen uitzonderingen, geen veranderingen, gewoon het spel, keihard zoals het (ooit) leek te zijnquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Dennis toch vervangen zal worden kan ik niet anders dan me bij je aansluiten.
Genaaid door de febo. Ze kunnen wel alles voor tv willen maar nog meer spelregels verdraaien?
Een nieuwe is okay maar dan wel volgens de bekende spelregels en geen regels die in het laatste uur aangepast worden. Dat kan gewoon niet.
Er is niks gebeurd vanavondquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:00 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zou de redaktie Dennix willen vervangen? Het is echt niet zo dat mensen hem gaan missen
Dus 6 bewoners zonder Dennix of 7 bewoners met Dennix...daar zit geen verschil in...
Dat kan maar ethisch klopt dat natuurlijk voor geen meter.... regels aanpassen zou oplossend moeten werken en niet om extra inkomsten te verwerven..... Zo zou je dus iemand levenslang kunnen geven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Regel 1 van het contract en het regelboek is : De Redactie kan op ieder moment de regels aanpassen.
Helemaal gelijk !quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:00 schreef Mika25 het volgende:
Waarom zou de redaktie Dennix willen vervangen? Het is echt niet zo dat mensen hem gaan missen
Dus 6 bewoners zonder Dennix of 7 bewoners met Dennix...daar zit geen verschil in...
vandalisme wordt beboet muv de camera's, daar sttat exit op (het blijft wel gewoon vandalisme)quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:59 schreef neehe het volgende:
[..]
Dus als Brian weer een deur laat sneuvelen moet hij er ook uit ?
Hij heeft er al 3 kapotgemaakt en hij zit er nog steeds.
Willekeur is dat.
Vooruit dan maar. Zakdoekjes bij de hand.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:01 schreef ruby het volgende:
Ik mis Dennix z'n gekweel. Jullie ook?
Het zou toch mooi zijn als hij nu met microfoon en al binnen komt lopen om een optreden te geven.
Die regels zijn gemaakt om het programma een lijn te geven, om te zorgen dat mensen het kunnen snappen... Niet om het spel mee te spelenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan maar ethisch klopt dat natuurlijk voor geen meter.... regels aanpassen zou oplossend moeten werken en niet om extra inkomsten te verwerven..... Zo zou je dus iemand levenslang kunnen geven.
Nena terug!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal gelijk !
Of krijgen weer een nono ipv Nix
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Selene, jij wordt dus de nieuwe miljonair"
Selene : "Ja, dat was wel de bedoeling vorige week"
de regels zijn er om tv te kunnen maken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die regels zijn gemaakt om het programma een lijn te geven, om te zorgen dat mensen het kunnen snappen... Niet om het spel mee te spelen..
Het klopt Ehtisch ook totaal niet, daarom kan ik mensen ook niet echt begrijpen die NU nog de kooi in stappen, je bent een speel popje van de redactie, dat zou ik nooit willen zijn... Tenzij die bewoners nu stuk voor stuk een enorme bankrekening hebben zou het me nooit waard zijn.. Al denk ik niet dat ze dik betaald krijgen, als ik de verhalen van Eric en Sylvia zo hoor, heb niet het gevoel dat die nu ineens rijk zijn en jaren niet meer hoeven te werken
En Amanda loopt over naar Selenequote:Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zou mooi zijn.
Druk opvoeren op Nadia.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Zakdoekjes bij de hand.
http://www.youtube.com/watch?v=YS6FhJiePrE&feature=related
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
Als Selena de nieuwe miljonair wordt, heb ik een nieuwe favoriet denk ik...
In dit gval gaat het om het vernielen/blokken van een camera. Daarom moest Nicolaas ook vertrekken. Maar volgens mij kan er na de 23ste slechts iemand vervangen worden nav fysiek geweld zoals kort geleden in een brief is meegedeeld. Dat de febo in het laatste uur de regels denkt te kunnen aanpasen lijkt me gewoon niet eerlijk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:59 schreef neehe het volgende:
[..]
Dus als Brian weer een deur laat sneuvelen moet hij er ook uit ?
Hij heeft er al 3 kapotgemaakt en hij zit er nog steeds.
Willekeur is dat.
Hello.... en daar is the doorquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:04 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Zakdoekjes bij de hand.
http://www.youtube.com/watch?v=YS6FhJiePrE&feature=related
Idd, dat bedoel ik met lijn geven en het te begrijpen makenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
de regels zijn er om tv te kunnen maken...
En zojuist .....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
Huub vraagt aan Selene of zij de miljonaire wil worden.
Ze heeft het geld niet.
Huub: dat is het probleem niet.
Ze is lekker, bijdehand, slinks en directquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
Het is gewoon moderne slavernij....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die regels zijn gemaakt om het programma een lijn te geven, om te zorgen dat mensen het kunnen snappen... Niet om het spel mee te spelen..
Het klopt Ehtisch ook totaal niet, daarom kan ik mensen ook niet echt begrijpen die NU nog de kooi in stappen, je bent een speel popje van de redactie, dat zou ik nooit willen zijn... Tenzij die bewoners nu stuk voor stuk een enorme bankrekening hebben zou het me nooit waard zijn.. Al denk ik niet dat ze dik betaald krijgen, als ik de verhalen van Eric en Sylvia zo hoor, heb niet het gevoel dat die nu ineens rijk zijn en jaren niet meer hoeven te werken
Voor de zoveelste keer.. DEZE REGELS WAREN AL BEKEND.. 0% had volledig gelijk, die brief was er al geweest.. Anders had Huub er ook nooit vrede mee gehad.. Zoek maar in DGK Updates, die brief is er geweest!!!!quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
In dit gval gaat het om het vernielen/blokken van een camera. Daarom moest Nicolaas ook vertrekken. Maar volgens mij kan er na de 23ste slechts iemand vervangen worden nav fysiek geweld zoals kort geleden in een brief is meegedeeld. Dat de febo in het laatste uur de regels denkt te kunnen aanpasen lijkt me gewoon niet eerlijk.
Je past de regels maakt het kenbaar en dan gaan ze in. Niet andersom.
De regel zegt : Indien iemand met een sanctie wordt weggestuurd, kan die persoon worden vervangen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
In dit gval gaat het om het vernielen/blokken van een camera. Daarom moest Nicolaas ook vertrekken. Maar volgens mij kan er na de 23ste slechts iemand vervangen worden nav fysiek geweld zoals kort geleden in een brief is meegedeeld. Dat de febo in het laatste uur de regels denkt te kunnen aanpasen lijkt me gewoon niet eerlijk.
ik ook..... leuk meissiequote:Op vrijdag 30 november 2007 01:06 schreef Sonique het volgende:
Laat zitten als Selene erin blijftquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was volgens mij het overtreden van de regels kan tot gevolg hebben dat de miljonair word vervangen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:11 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.. DEZE REGELS WAREN AL BEKEND.. 0% had volledig gelijk, die brief was er al geweest.. Anders had Huub er ook nooit vrede mee gehad.. Zoek maar in DGK Updates, die brief is er geweest!!!!
Die glazen deur was gewoon een ongelukjequote:Op vrijdag 30 november 2007 01:12 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het was volgens mij het overtreden van de regels kan tot gevolg hebben dat de miljonair word vervangen.
De regels indeze zijn idd fisiek geweld en vandalisme (na brian deur en gevecht in te fitness)
De camera valt onder vandalisme en is een rechtstreekse exit, en dus met een mogelijk een vervangende miljonair
Sorry, heb geen zin om het op te zoeken...quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Linkje?
Vreemd dat alle miljonairs dat dan niet doorhadden..... is het dan nog wel mogelijk om iemand weg te stemmen? Dan bepaalt de febo alles.
Lekker dubbelzinnig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio keek naar de bruiden op z'n bed en zei "Toch beter dan NIX"
[ afbeelding ]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Linkje?
Vreemd dat alle miljonairs dat dan niet doorhadden..... is het dan nog wel mogelijk om iemand weg te stemmen? Dan bepaalt de febo alles.
Huub en Brian zeiden dat ze er niet voor getekent hadden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Linkje?
Gevonden 18.52uquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Linkje?
Maar welke regels is dus weer onduidelijk.quote:Boetes
Vlak voor het eten moeten alle miljonairs op de bank.
Er valt een brief in de brievenbus voor alle miljonairs.
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van afgelopen weekend krijgen Huub, Brain, Lieke en Amanda een boete van 1000 euro van de borg en 100.000 van de Jackpot.
Jaap krijgt voor zijn bemiddelende optreden 100 contactpunten
Verder staat er een wijzing in de regels in, Als een miljonair er uit gezet word wegens het overtreden van de regels kan deze vanaf nu vervangen worden
De tekst "wegens het overtreden van de regels" lijkt me wel duidelijk. Niet beperkt tot 'n enkele regel, gewoon 'De Regels', zonder uitzondering.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Maar welke regels is dus weer onduidelijk.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
bij puntje 6
In de header;quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Hij deed het midden in de stemronde, hij was nog niet unaniem weggestemd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:22 schreef Tissik het volgende:
Ik snap de hele heisa over een nieuwe miljonair niet? Als een miljonair iets van fyxiek geweld bebruikt. of iets opzettelijk in agressie vernield, dan is die miljonair vervangbaar. Maar een miljonair die er uit is gestemd, is geen miljonair meer. Dus ook niet meer vervangbaar als hij nadat hij eruit is gestemd iets van geweld of vernieling zou toepassen.
Bad timing van Dennis. En teveel vertrouwen in Nadia.
Tot nu toe, kan ik Selene zeer waarderenquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat die Selene een straatratje is. Een slimmere, maar nog hardere kopie van Amanda.
Tnx. Het is me duidelijk.... toch heb ik een vieze nasmaak van dit gebeuren...quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De tekst "wegens het overtreden van de regels" lijkt me wel duidelijk. Niet beperkt tot 'n enkele regel, gewoon 'De Regels', zonder uitzondering.
Dus eindelijk een keer goed getimedquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij deed het midden in de stemronde, hij was nog niet unaniem weggestemd.
Ja zusje.....toch jammer dat Dennis weg is, of niet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Tot nu toe, kan ik Selene zeer waarderen
recht voor der raap... geen zeikerd... hard en toch ook wel weer lief
Samen met Huub vind ik het een leuk duo.....
Maar we zullen het wel weer niet eens zijn, hé broertje
Owww en Lieke naar huis... ik ben om....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:28 schreef Guuskeee het volgende:
ik denk dat selene het nieuwe neukerdje van huub moet worden
Nee, ik vond het hem geen spelerquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zusje.....toch jammer dat Dennis weg is, of niet?
Ohw, ik dacht dat Nadia de laatste was die een stem uitbracht? Wie kwam er na Nadia dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij deed het midden in de stemronde, hij was nog niet unaniem weggestemd.
Ja, die nasmaak hebben velen, in de villa en ook daarbuiten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Tnx. Het is me duidelijk.... toch heb ik een vieze nasmaak van dit gebeuren...
REGELS DGK,quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:25 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
[..]
In de header;
<meta name="date" content="2007-11-19" />
Jaap moest nog, en Brian dacht ik..... hmmmmmm Amanda?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat Nadia de laatste was die een stem uitbracht? Wie kwam er na Nadia dan?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:28 schreef Guuskeee het volgende:
Prima..... vind haar, tot nu toe, veel beter bij hem passen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:28 schreef Guuskeee het volgende:
Zo denk ik er ook over.... toneelhaken in deze fase.... yuk.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, ik vond het hem geen speler
Een best jong, maar geen speler....... en heel eerlijk.... ik vond zijn afscheid heel onsportief (maar ik denk zelf dat het een opzetje van de buren is geweest; zodat ze de mogelijkheid hebben er iemand anders in te steken.... maw een verkapte toneelhaak)
Ze zijn na elke overtreding heel consequent met het wijzigen van de regelsquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:31 schreef chufi het volgende:
De Febo past na iedere overtreding de beelden aan en komen dan met nieuwe regels. Consequent in het uitvoeren van de regels zijn ze al maanden niet geweest, mogelijk vandaag met Dennis maar dat was weer een script ...
Conclusie : Je weet het nooit met het Hokje
Brian, Amanda en Jaap moesten alledrie nogquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat Nadia de laatste was die een stem uitbracht? Wie kwam er na Nadia dan?
Daar zie ik ook de medewerking van de redactie in. De meest belangrijke personen zitten altijd als laatsten. Om het spannend te houden. En nu deden ze dat niet. Door Nadia, notabene het maatje van Dennix, in het midden te zetten, werkte de redactie bewust mee aan het plan van Dennix. De redactie wilde dus gewoon de stemming laten ploffen om op vervanging te kunnen aansturen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dus eindelijk een keer goed getimed
Dat zal dan van korte duur zijn, die pikt het niet als Huub haar uitscheld, kan hij gelijk opzouten.quote:
Zou prima kunnen, ik hoop dat Selene blijftquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zie ik ook de medewerking van de redactie in. De meest belangrijke personen zitten altijd als laatsten. Om het spannend te houden. En nu deden ze dat niet. Door Nadia, notabene het maatje van Dennix, in het midden te zetten, werkte de redactie bewust mee aan het plan van Dennix. De redactie wilde dus gewoon de stemming laten ploffen om op vervanging te kunnen aansturen.
denk ook niet dat het wat gaat worden, maar je ziet tussen hun twee dat speelse terug, wat hij ook met Nena en Syl had....... Maar ze zijn niet verliefd, dus dit gaat nergens overquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:35 schreef neehe het volgende:
[..]
Dat zal dan van korte duur zijn, die pikt het niet als Huub haar uitscheld, kan hij gelijk opzouten.
Ze heeft zich al meerdere malen laten kennen tegenover Nadia en dat al na een paar dagen dus die houdt dat echt niet vol. Daarbij is het gewoon een kutwijf wat iedereen nog zal merken dus hou maar op....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:10 schreef neehe het volgende:
Selena is geen partij voor Naad.
Dan loopt Selena jankend de poort uit, het is nog een klein meisje vindt ik, en ze is te eerlijk voor dit ,,spel".
DAt idee heb ik anders al heel lang. Ik vind het raar dat zowel Amanda, Lieke en Nadia direct het bed indoken en sex hadden met één van de mannelijke bewoners. De eerste groep bewoners, deed dat namelijk niet, geen van allen. En nadat die hele eerste groep vervangen is, duikt iedereen meteen de eerste avond met elkaar het bed in. Ik kan me niet voorstellen, dat dat een natuurlijke gang van zaken is.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:36 schreef chufi het volgende:
Je zult maar als nieuwe miljonair of gastspeler naar binnen moeten en verplicht worden om met iemand te gaan neuken, das toch gewoon verboden om iemand tot sex te dwingen ? Hokje, Febo ,RTL of Talpa kunnen dat echt niet maken tov de wet
Who caresquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:38 schreef chufi het volgende:
Iemand enig idee waar Nadia is ?? Achter ?
Je eerste zin klopt niet helemaal. Je MOET niet naar binnen .........quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:36 schreef chufi het volgende:
Je zult maar als nieuwe miljonair of gastspeler naar binnen moeten en verplicht worden om met iemand te gaan neuken, das toch gewoon verboden om iemand tot sex te dwingen ? Hokje, Febo ,RTL of Talpa kunnen dat echt niet maken tov de wet
En dat vind ik dus niet kunnen... regels of niet....quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zie ik ook de medewerking van de redactie in. De meest belangrijke personen zitten altijd als laatsten. Om het spannend te houden. En nu deden ze dat niet. Door Nadia, notabene het maatje van Dennix, in het midden te zetten, werkte de redactie bewust mee aan het plan van Dennix. De redactie wilde dus gewoon de stemming laten ploffen om op vervanging te kunnen aansturen.
Selena was pas nog helemaal overstuur door iets wat Naad had gezegt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:38 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Ze heeft zich al meerdere malen laten kennen tegenover Nadia en dat al na een paar dagen dus die houdt dat echt niet vol. Daarbij is het gewoon een kutwijf wat iedereen nog zal merken dus hou maar op....
zeer slechte inruil voor Dennis.
En ook dat, zou me niets verbazen. Dat was in het begin dat Lieke in de villa kwam toch ook het verhaal? Natasia haalde dat een aantal keren aan, dat Lieke het neukertje van iemand van de redactie zou zijn. Natasia zelf was dat overigens ook (Ton).quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:40 schreef neehe het volgende:
Die krassen op de rug van Naad komen volgens mij van iemand ( Flens ? ) van achter, ik geloofde Dennix, en zag dat hij schrok toen hij die krassen zag
Naad is het neukertje van iemand bij de FEBO..
de redactie wist precies wie wat ging stemmen, omdat iedereen vandaag al apart naar het hokje moest om hun stem door te geven. het kan zijn dat jaap nix erin wilde laten en dat ze tegen nix hebben verteld dat iedereen hem eruit ging stemmen. om iedereen terug te kunnen naaien stelde ze voor dat nix een camera sloopte zodat er een nieuwe millionair in de kooi kwam, voor nix met behoud van borg terug. het viel mij namelijk op dat nadat nada nix eruit stemde en hij het glas kapot gooide nog voordat ie helemaal opgestaan was de stream over ging op camera die gesloopt ging worden. let maar eens op, heel vreemd dat de stream naar die camera ging: http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54726&sess=12617quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ach ja, als ze zich voor de camera al zo omhoog willen neuken, laat staan wat ze achter ervoor over hebben...quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
En ook dat, zou me niets verbazen. Dat was in het begin dat Lieke in de villa kwam toch ook het verhaal? Natasia haalde dat een aantal keren aan, dat Lieke het neukertje van iemand van de redactie zou zijn. Natasia zelf was dat overigens ook (Ton).
Er zitten allemaal geile mensen in die kooi. ha ha.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:42 schreef Tissik het volgende:
[..]
En ook dat, zou me niets verbazen. Dat was in het begin dat Lieke in de villa kwam toch ook het verhaal? Natasia haalde dat een aantal keren aan, dat Lieke het neukertje van iemand van de redactie zou zijn. Natasia zelf was dat overigens ook (Ton).
Ik vond het geweldig, dat afscheid........een toneelhaak, ik weet het niet. Afijn, we modderen gewoon door......slaap lekker straksquote:Op vrijdag 30 november 2007 01:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Nee, ik vond het hem geen speler
Een best jong, maar geen speler....... en heel eerlijk.... ik vond zijn afscheid heel onsportief (maar ik denk zelf dat het een opzetje van de buren is geweest; zodat ze de mogelijkheid hebben er iemand anders in te steken.... maw een verkapte toneelhaak)
Ja je hebt gelijk! Dus naar binnen willen en dan te horen krijgen dat je moet neuken een .....!quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je eerste zin klopt niet helemaal. Je MOET niet naar binnen .........
Selene komt ook tussen haar, Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:48 schreef schatje het volgende:
Nadia is bang voor Selena. Alleen daarom moet ze al blijven.
Selene bond met iedereen behalve met Nadia !quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:47 schreef Prospera het volgende:
Seleen krijgt zeker weten een plekje als miljonair
Het is ook oh zo toevallig dat Nadia niet als laatste, zelfs nog voor Amanda, aan de beurt was met het stemmen, genoeg tijd voor Dennis om te flippen en niet volgens de officiele stemming eruit te gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
de redactie wist precies wie wat ging stemmen, omdat iedereen vandaag al apart naar het hokje moest om hun stem door te geven. het kan zijn dat jaap nix erin wilde laten en dat ze tegen nix hebben verteld dat iedereen hem eruit ging stemmen. om iedereen terug te kunnen naaien stelde ze voor dat nix een camera sloopte zodat er een nieuwe millionair in de kooi kwam, voor nix met behoud van borg terug. het viel mij namelijk op dat nadat nada nix eruit stemde en hij het glas kapot gooide nog voordat ie helemaal opgestaan was de stream over ging op camera die gesloopt ging worden. let maar eens op, heel vreemd dat de stream naar die camera ging: http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=54726&amp;sess=12617
Of de variant dat ze dat eerst vragen of je bereid bent te neuken en daarna beslissen of je geselecteerd bent ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk! Dus naar binnen willen en dan te horen krijgen dat je moet neuken een .....!
Misschien houdt ze het nog een weekje of 2 vol.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:51 schreef neehe het volgende:
Zal Naad over 3 dagen nog weggaan ??
Ik geloof het niet.
Welnee, die is de nieuwe miljonair dan alweer aan het afwerken.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:51 schreef neehe het volgende:
Zal Naad over 3 dagen nog weggaan ??
Ik geloof het niet.
Naad is toch bi dus haar maakt het geen reet uit !quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Welnee, die is de nieuwe miljonair dan alweer aan het afwerken.
Zojuist leek het erop dat Nadia al slaapt ......quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien houdt ze het nog een weekje of 2 vol.
Wat ziet Brian er vreemd uit op die cap.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:53 schreef chufi het volgende:
Telefoontje spelen met de zenders !
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist leek het erop dat Nadia al slaapt ......
Nu ik de foto goed bekijk ligt ze er bij alsof ze doodgeschoten is , alleen liggen er nu dekens over.quote:Op vrijdag 30 november 2007 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zonder dit shot had ik het niet geloofd. Platte reet en van een afstandje zie daar niets van
En wat heerlijk dat je weet dat er niet opeens een tentje op duikt of wat voetjes onder de dekens vandaan verschijnenquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ik de foto goed bekijk ligt ze er bij alsof ze doodgeschoten is , alleen liggen er nu dekens over.
Eindelijk nachtrust !! Jemig wat deden die er lang over om net alsof te doenquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En wat heerlijk dat je weet dat er niet opeens een tentje op duikt of wat voetjes onder de dekens vandaan verschijnen
Inderdaad, wat een gekloot van die tweequote:Op vrijdag 30 november 2007 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Eindelijk nachtrust !! Jemig wat deden die er lang over om net alsof te doen
DIe is weer terug naar zn Kellyquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:15 schreef MissHobje het volgende:
Ohh nee is die Dennix er echt uit ?
We rouwen hierquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:15 schreef MissHobje het volgende:
Ohh nee is die Dennix er echt uit ?
Nou volgens mij is ie gewoon wat verkoudenquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:16 schreef Prospera het volgende:
Ziet er niet goed uit die Huub, hij ademt heel benauwd, net als Jaap.
[ afbeelding ]
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub (lachend) : "Dus daarom zat Nadia op de derde plek ......."
Ook hij heeft het spel van het hokje dus door ........
Mogelijk, want we weten nog steeds niet wat B,A of Jaap gestemd zouden hebben.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub (lachend) : "Dus daarom zat Nadia op de derde plek ......."
Ook hij heeft het spel van het hokje dus door ........
Nadia was in feite de belangrijkste persoon bij de stemming. Normaal zit die op de laatste plaats. Nu hadden ze Nadia op de derde plaats gezet. Dus kon Dennix amok maken voordat de werkelijke stemming was afgerond. Ergo - Dennix krijgt een sanctie en kan vervangen worden.quote:
Vanavond geen last, die zuipt zich klem vannachtquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Komt ie in zijn woonplaats weer overal irriteren enzo.
Had Nadia laatste geweest, was hij er al uit en ging het feest niet door.quote:
Nee, maar Jaap zei van de week al, dat hij iemand van achter een favor deed door het spelletje tot de ontslagronde vol te houden. Huub snapt nu waarom. (en wij hadden het hier ook al door)quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk, want we weten nog steeds niet wat B,A of Jaap gestemd zouden hebben.....
Ahhh, ik vroeg me inderdaad al af waarom ze zo snel aan het woord kwam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia was in feite de belangrijkste persoon bij de stemming. Normaal zit die op de laatste plaats. Nu hadden ze Nadia op de derde plaats gezet. Dus kon Dennix amok maken voordat de werkelijke stemming was afgerond. Ergo - Dennix krijgt een sanctie en kan vervangen worden.
Huub, en Japio, denken dat het een opzetje is van het hokje.
Maar dat wist het hokje wel........ Daarom lieten ze de stemming dus niet normaal aflopen. Dennix zou eruit gestemd worden, maar dan konden ze niet vervangen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogelijk, want we weten nog steeds niet wat B,A of Jaap gestemd zouden hebben.....
Wie ? Wij of zij , was net ff wegquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze komen te dicht bij de waarheid ..... Streamlock !
Zo zie ik het ook !quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:25 schreef Kaleddis het volgende:
Op zich wel grappig. Ze geven ons antwoorden door er een SL op te zetten..
Die ligt allang in bedje, ALLEEN!quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
Prachtige beelden van de villa en geluid van de A1.
Ik verwacht dat Naad nu weer de villa ingeloodst word.
[ afbeelding ]
Vertel had streams uit...quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gesprek Huub en Lieke werd te expliciet en te duidelijk
En nu geen SL.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Niets te maken met onschendbaarheid"
Brian : "Waarom"
Huub : "Omdat ze Japio een week geleden hadden afgesproken Japio op de laatste plaats te zetten. "
Brian snapt het nog niet
Huub : "Het was niet Dennix z'n idee, het hokje had het Japio een week geleden al gevraagd"
.....
Huub : "Wat een fucking verlies dat Stijjn hier niet meer is"
Precies...daarom is het ook een aktie van niks...als ze er iets mee doen geven ze elke miljonair een vrijbrief iets te doen wat een ander schade kan berokkenen...stel er waren allerlei scherven rondgevlogen en iemand had dat in zijn ogen gekregen?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
Dat heeft hij dan ondertussen wel geleerd van Jaap.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Kwam ik achter en begonnen ze me op te naaien voor de stemming. En toen ik weg ging zeiden ze 'Zo, nu gaan we Brian opnaaien'. Als ze het niet mogen horen zetten ze de streams maar uit"
De SL klootzak is in slaap gevallen, en hoeft morgen niet meer terug te komen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Verbazingwekkend, maar wel heel fijn !
kan maar zoquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:36 schreef neehe het volgende:
[..]
De SL klootzak is in slaap gevallen, en hoeft morgen niet meer terug te komen.![]()
Sterker nog, bij de stemming over Dennix hoefde Saint Brian niet eens een stem uit te brengen, slecht voor zijn imago !quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:34 schreef mootie het volgende:
Laffe Brian houdt zn bek weer, achter zou eens boos kunnen worden...
Zowel Brian als Amanda niet. Dus minder belangrijk voor de uitzending. Dat zal hem zeker dwars zitten. En dan later toch nog zielig zijn diss opdragenquote:Op vrijdag 30 november 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, bij de stemming over Dennix hoefde Saint Brian niet eens een stem uit te brengen, slecht voor zijn imago !
Ik ook--knal pets boem.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:38 schreef Prospera het volgende:
Huub is boos op het hokje![]()
[ afbeelding ]
Nee want Nix zei eerder tegen Jaap dat hij Brian het allerergst haatte.quote:Op vrijdag 30 november 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sterker nog, bij de stemming over Dennix hoefde Saint Brian niet eens een stem uit te brengen, slecht voor zijn imago !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |