quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:25 schreef tipsch het volgende:
v
En wat heeft Dennis gewonnen? Een miljoen? Villa? Die auto die hem buiten de poort reed...?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Dennis heeft enigzins gewonnen, HUub baalt.
een beetje boel...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij is een beetje eng
[ afbeelding ]
Dat hebben ze al zo vaak afgesproken, maar het gebeurde nooitquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn zo bang voor een nieuwe miljonair, waarom nu niet gewoon afspreken met z'n allen om die nieuwe bij de eerst mogelijke ontslagronde eruit te knikkeren?
En hoe zit het met de CP's van Brian ?? Vanmiddag moesten ze toch naar achter voor een cp-check..?quote:
Ik denk dat voor Huub "nooit meer naar huis, olé olé"niet meer geld hij wil zo snel mogleijk de vrijheid, met een erbij duurt het weer langer.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub lijkt wel in paniek door machteloosheid ......
[ afbeelding ]
Dat zal niemand doen. Eerst de nieuwe afwachten en kijken of die in je team komt. Als het iemand is die helpt tegen het vijandelijke kamp, stuur je die persoon niet op voorhand weg.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:27 schreef Kinga het volgende:
Ze zijn zo bang voor een nieuwe miljonair, waarom nu niet gewoon afspreken met z'n allen om die nieuwe bij de eerst mogelijke ontslagronde eruit te knikkeren?
Zo voelt het welquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Hij zal wel moeten... als die meiden het in hun koppen halen is ie volgende maand ook ex-wannabee...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:29 schreef Lady-night het volgende:
Brian slijmt zich nu weer in bij Nadia.......ongelooflijk
Hij had er waarschijnlijk te weinig!quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe zit het met de CP's van Brian ?? Vanmiddag moesten ze toch naar achter voor een cp-check..?
Hoezo? Volges de regels was het gewoon exit Dennis... niks nieuwe miljonair.....quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal niemand doen. Eerst de nieuwe afwachten en kijken of die in je team komt. Als het iemand is die helpt tegen het vijandelijke kamp, stuur je die persoon niet op voorhand weg.
Ik vind niet echt dat 0% heeft gewonnen.. Achter heeft wederom gewonnen, ze kunnen toch nog TV blijven maken met 6+1 bewoners.. De mislukte bewoner kunnen ze ALSNOG vervangen...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef maril het volgende:
Die laat Nadia over aan het andere kamp.Die gaan haar pakken,dus Brian hoeft weer niks te doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten... als die meiden het in hun koppen halen is ie volgende maand ook ex-wannabee...![]()
De mislukte ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind niet echt dat 0% heeft gewonnen.. Achter heeft wederom gewonnen, ze kunnen toch nog TV blijven maken met 6+1 bewoners.. De mislukte bewoner kunnen ze ALSNOG vervangen...
Huub zegt nu ook 'slimmeriken'.. Hiermee laat hij zelf ook zien, weer verloren van de redactie, die bedenken wel wat, binnen of buiten de regels om, als zij iets niet willen dan zoeken ze wel een uitwegquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vind niet echt dat 0% heeft gewonnen.. Achter heeft wederom gewonnen, ze kunnen toch nog TV blijven maken met 6+1 bewoners.. De mislukte bewoner kunnen ze ALSNOG vervangen...
Selene heeft maar een doel en dat is Nadia pakken.En als Huub en Lieke mee doen is ze binnen een week jankend de poort uit.Dan is het weer mooi tijd voor twee nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:32 schreef neehe het volgende:
Ze moeten dreigen met opstappen als er een nieuwe komt.
De komende maand wordt niks.
Optredens van Huub en Brian, die avonden is er zo en zo niets aan.
Het spel is kapotgemaakt door die halvezachte FEBO.
Was 0% geen mislukte bewoner dan?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:35 schreef neehe het volgende:
[..]
De mislukte ?
Als Brian eruit moet doet hij hetzelfde, en wordt ook hij vervangen.![]()
Verwacht je hier antwoord op ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Volges de regels was het gewoon exit Dennis... niks nieuwe miljonair.....
Precies, die kut-Dennis gewoon exit, geen vervangingquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat de febo denkt dat ze een nieuwe wannabee kunnen inbrengen.... het is toch duidelijk in scene gezet.....? Dat kun je alp;s wannabee toch niet pikken. Overigens heeft de febo veel te veel macht. Maar ze gaan nu echt een stap te ver als ze denken dat ze Dennis kunnen vervangen. Dan kan iedere wannabee die hoort dat ie exit moet zo'n aktie iov de febo doen. Dat slaat gewoon nergens op lijkt me.
Het is heel simpel.. Ze vervangen hem, daarna wordt de regel aangescherpt (zodat het niet weer gebeurd) en het probleem is opgelostquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:37 schreef akveor het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat de febo denkt dat ze een nieuwe wannabee kunnen inbrengen.... het is toch duidelijk in scene gezet.....? Dat kun je alp;s wannabee toch niet pikken. Overigens heeft de febo veel te veel macht. Maar ze gaan nu echt een stap te ver als ze denken dat ze Dennis kunnen vervangen. Dan kan iedere wannabee die hoort dat ie exit moet zo'n aktie iov de febo doen. Dat slaat gewoon nergens op lijkt me.
Das het leuke ..--> Wat jij denkt en wat zo is...Kunnen twee verschillende dingen zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Volges de regels was het gewoon exit Dennis... niks nieuwe miljonair.....
Ik bedoel Dennix niet, wie er ook uitgestemd wordt vernielt iets, en hij/zij wordt vervangen.quote:
Ik heb liever dat Nadia nog eve lekker gaat stoken tussen Brian en Amanda....quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Selene heeft maar een doel en dat is Nadia pakken.En als Huub en Lieke mee doen is ze binnen een week jankend de poort uit.Dan is het weer mooi tijd voor twee nieuwe spelers.
Tenzij Brian, Huub, Amanda en Lieke er niet mee akkord gaan en dreigen op te stappen, wat ze zeker moeten doen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het is heel simpel.. Ze vervangen hem, daarna wordt de regel aangescherpt (zodat het niet weer gebeurd) en het probleem is opgelost.
Easy as that en zo zal het ook gaan!
Hey, maar huub is degene die daarmee begonnen is toen hij z'n plek weer terug eisde in de kooi...quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Huub zegt nu ook 'slimmeriken'.. Hiermee laat hij zelf ook zien, weer verloren van de redactie, die bedenken wel wat, binnen of buiten de regels om, als zij iets niet willen dan zoeken ze wel een uitweg
Haha nee.... ik vind een nieuwe miljonair onterecht..quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verwacht je hier antwoord op ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |