Zo lang?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan ze nog proberen over te halen door te zeggen jij je al een half oerbos aan papieren zakdoekjes suf hebt gerukt en het eeuwig zonde zou zijn omdat die bomen niet zomaar te vevangen zijn
En als ze echt om het millieu geeft dan is ze verplicht om in ieder geval één nacht 5 minuutjes 12 seconden met je te delen![]()
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:45 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK! Haal die link weg!
ik heb het al opgeslagen![]()
Ik schrok echtquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoals verwacht.Bovendien toon je je afschuw zo stellig dat het ongeloofwaardig wordt
Het is eigenlijk best erg dat ik toen ik dat plaatje zag totaal niks voelde. Teh intarweb done fucked with my head it has Betty-Sue.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik schrok echtDaarom geen emoticon in mijn eerste reactie
![]()
Ik moest wilde ook echt goed kijken naar het plaatje
Google picturesquote:Op donderdag 29 november 2007 23:49 schreef Rib-i het volgende:
sluttyplumper
Hoe kom je aan die link
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Google pictures
WB's doorstuurmailtjes
damn, had ik net helemaal overheen gelezen.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef BazzieK het volgende:
Godverdomme een week moeite in een vrouwmensch gestoken blijkt ze van de vrouwenliefde te zijnIk ben echt de anti-WB
Waarvanquote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je maakt er trouwens wel een studie van he
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarvan
[ afbeelding ]
Kan je je nog een beetje vermaken
Nu echt pitten![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, had ik net helemaal overheen gelezen.....
Te ergquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoals verwacht.Bovendien toon je je afschuw zo stellig dat het ongeloofwaardig wordt
In de categorieën A t/m Hquote:Op donderdag 29 november 2007 23:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En welke is het geworden/wordt het/heeft jouw voorkeur
Zal wel KTM zijn
Heldquote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef BazzieK het volgende:
Godverdomme een week moeite in een vrouwmensch gestoken blijkt ze van de vrouwenliefde te zijnIk ben echt de anti-WB
Motor was binnen dag wegquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:13 schreef DownForZ het volgende:
Mogguh![]()
Den haag wanneer ga je kijken naar die motor, of heb je al een andere op het oog?
Fok! Motorclub [SC deel 544] Sachs MadAss 125quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In de categorieën A t/m H
A: Triumph sprint ST
B: Triumph Daytona 675 Special edition
C: Moto Guzzi Bellagio
D: KTM 950 SM
E: Ducati Multistrada 1100S
F: KTM 990 Superduke/R
G: Sachs Mad Ass125
H: Derbi GP1 250
Lijkt wel zo'n -XX- lijstje maar dan zonder de foto's
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef bvvt het volgende:
Het is dan nog wel geen paasen maar toch een leuk paashaas filmpje
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fok! Motorclub [SC deel 544] Sachs MadAss 125
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef bvvt het volgende:
Het is dan nog wel geen paasen maar toch een leuk paashaas filmpje
zoals je ziet heb ik zelf ook al eens aan dat ding zitten denkenquote:
TTquote:
Ow god..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:57 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Presentatie is af, nu maar ff kijken of ik ervoor kan zorgen dat ik voor 13.30 het een beetje ken zodat ik niet alles van m'n papiertjes hoef te lezen
[..]
Goed plan. Maar ik wilde idd vragen hoe je date was.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ga gewoon ff kijken. moet toch iets doen in het weekend he
Er zijn grenzen waar je mijn naam bij kan gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef BazzieK het volgende:
Google pictures
WB's doorstuurmailtjes
Laat je filter en daardoor zeker 200-400 ml oude olie maar zitten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:06 schreef Geerd het volgende:
Ik wou olie verversen, is het dan ook beter om meteen de olie filter te vervangen of hoeft dat niet perse?
Welke?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed plan. Maar ik wilde idd vragen hoe je date was.
Een externquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:26 schreef Geerd het volgende:
Hoe krijg ik dat filter eruit trouwens gewoon ff goedvastpakken en draaien?![]()
Die voor de vrijdagavond, maar die de zaterdag(ochtend) er dus niet bij nam.quote:
Ja extern gewoon tegen de klok in draaien neem ik aan:Pquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een externfilter zit vrij vast, schroevendraaier er doorheen slaan en als hefboom gebruiken.
Of koop een oliesleutel. Die klem je er aan de buitenkant gewoon op.
Dat is voor twee linkerhanden wel zo veilig.![]()
[..]
Die voor de vrijdagavond, maar die de zaterdag(ochtend) er dus niet bij nam.![]()
Daar gaan we weer. [/WP]![]()
Best een grappig dingquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:30 schreef bvvt het volgende:
[..]
zoals je ziet heb ik zelf ook al eens aan dat ding zitten denken
Stationair als het filter er af is natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Geerd het volgende:
Kan ik beste ff stukje rijden voordat ik de olie eruit laat lopen of gewoon ff stationair?
ik ben zelf 1.70quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Best een grappig ding
Ik wil eigenlijk niet weten hoe het eruit ziet als er iemand van 1.93 op zit
Gewoon helemaal niet lijkt mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Geerd het volgende:
Kan ik beste ff stukje rijden voordat ik de olie eruit laat lopen of gewoon ff stationair?
Dus jij doet het met koude motor?quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet lijkt mijAls de motor loopt, pomp je de olie rond zodat het nog langer duurt voordat je de oude olie eruit hebt
Maar dat is dan ook maar mijn meest logische gedachte
Blok goed heet rijden, dan eventjes af laten koelen olie-aftapplug lossen en oliefilter wisselen. Blabla...quote:Op vrijdag 30 november 2007 15:22 schreef Geerd het volgende:
Filter hek der natuurlijk nog niet af.
Maar met kouwe olie dus dikker loopt het er ook moeilijker uit.
Nieuwe bougietjes der in geplant![]()
Ook wat olie in het filter gieten is het niet?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan die ene bout die je de vorige keer stuk had gedraaid weer stuk draaien
Stationair met koude motor resulteert in een lage oliedruk, en dat is slecht voor je motor.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:29 schreef Geerd het volgende:
En mij nu ookquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ow god..Dat was mij dus overkomen afgelopen maandag.
Pfff... ernstig.
Volgende keer toch maar wat beter instuderen.
Nouja, de punten opschrijven en niet het hele verhaal.
Succes alvast.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:00 schreef Rib-i het volgende:
Dan die ene bout die je de vorige keer stuk had gedraaid weer stuk draaien
Neuj.... Mijn olie is nog altijd ververst bij de dealerquote:
Idee een tienquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:10 schreef Geerd het volgende:
Het is gelukt:P olie in het fitler gedaan idd, alleen erwas geen koperenringetje te vinden.
Alleen niet warm gereden maar even stationair gedraaid paar minuutjes.
Volgende keer beter![]()
Wa kost 't?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef ikookhier het volgende:TT netjes
![]()
IOH in de tent![]()
mogelijk zo aan het gamen/drugs gebruiken/fototoestellen verkopen.
![]()
rond de 1000E/10E gram/50E voor n dummiequote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
rond de 1000E/10E gram/50E voor n dummie![]()
Ik ben je ff kwijt. Maar ik ga straks weer de stad in dus die date kan altijd geregeld wordenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die voor de vrijdagavond, maar die de zaterdag(ochtend) er dus niet bij nam.![]()
Daar gaan we weer. [/WP]![]()
Is hetgene wat je voor die 10E krijgt wel een beetje goeie kwaliteitquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
rond de 1000E/10E gram/50E voor n dummie![]()
Wat een intelligentiequote:Ich halte die Welt an,
die Zeit steht still
Du bist das einzige was Ich will
Ich fühl dein Haar,
deine Hand dein Gesicht,
Es ist eine Seele die zu mir spricht
Du bist der Song
der mich durchdringt
Der mein Herz zum rasen bringt
Hast mein Leben auf den Kopf gestellt
Du hast den schönsten Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Du bist der Song
der mich durchdringt
Der mein Herz zum rasen bringt
Hast mein Leben auf den Kopf gestellt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Arsch der Welt
Zeker wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Heel goed.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:19 schreef Geerd het volgende:
Netjes om de 5000 probeer ik aan te houden.
Vooral zo bezig blijven.quote:Heb er idd een krantje ondergelegd mocht het vannacht nog beetje druppelen halen we wat loodgieterstape.
Even gecheckt, maar die zijn inderdaad duur van een Diversion.quote:4bougies 36![]()
Het was alweer twee weken geleden. Time flies.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben je ff kwijt. Maar ik ga straks weer de stad in dus die date kan altijd geregeld worden
quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:47 schreef Snelwagen het volgende:
Oh nee wat zei ik nou
Achja mag wat kosten, volgend seizoen remmetjes laten reviseren en kleppen stellen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heel goed.![]()
[..]
Vooral zo bezig blijven.![]()
![]()
![]()
[..]
Even gecheckt, maar die zijn inderdaad duur van een Diversion.![]()
![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:10 schreef Geerd het volgende:
Het is gelukt:P olie in het fitler gedaan idd, alleen erwas geen koperenringetje te vinden.
Alleen niet warm gereden maar even stationair gedraaid paar minuutjes.
Volgende keer beter![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2007 23:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het koperen ringetje hoort om de carterplug, dat wist je toch wel hè
Gezien je dat liedje nu al voor de derde keer post is het ons wel duidelijk waar jij je elke dag singel op ligt te vermakenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien je dat liedje nu al voor de derde keer post is het ons wel duidelijk waar jij je elke dag singel op ligt te vermaken
Die blote mannen reet
Prima was weer de hele avond outquote:Op vrijdag 30 november 2007 19:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Is hetgene wat je voor die 10E krijgt wel een beetje goeie kwaliteit
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:43 schreef Geerd het volgende:
Stukje wezen rijden vanmiddag, zie ik een man lopen met een motor op het fietspad.
Als sociale brommer rijder even wezen chekken:
Ik: Goeiemoggel kan ik misschien nog helpen(2 linker handen)
Guzzi man: Ja nou, mijn koppelings kabel is kapot, ik heb wel een nieuwe bij me maar geen gereedschap.
Heb jij toevallig nog wat bij je?
Ik: Nee niet echt, moet ik even wat voor je regelen??
Guzzi man: Nee nee dat hoeft niet loop wel even naar benzine pomp.
Ik: Weet je het zeker das cker nog een uur lopen(shell Warnsveld)
Guzzi man: Nee joh hoeft niet![]()
Ik: Oke dan houd het op sucsex der mee dan.![]()
Guzzi man: Ja bedankt iig.
Drie kwartier later op weg naar huis staat tie knakker er nog steeds met zijn guzzi![]()
Nu ben ik gewoon doorgereden![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:35 schreef Rib-i het volgende:
Avond
Vandaag stuk wezen rijden met een Guzzi, breekt de koppelingskabel
Gelukkig had ik wel een nieuwe bij maar geen gereedschap. Terwijl ik aan het onderzoeken was hoe ik het het beste op kon lossen rijd er een gast half over mijn enkel heen en roept hij terwijl hij gas geeft:"De pomp is een uur verder! Hahahaha!!! In Warnsveld!! Hahaha!!!"
Wat een eikel zegTerwijl ik een half uur later nog creperend op de grond lig komt hij nog een keer langsrijden maar toen durfde hij niet meer te zwaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
+1 voorspelbaar
Ik wist niet wat te verzinnen voor vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie de poes niet scheert is het likken niet weerdquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wist niet wat te verzinnen voor vanavond
Lampje is groen van de accuquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wie de poes niet scheert is het likken niet weerd
De te-ring![]()
Zie em nu pas
![]()
Leeft jouw motor eigenlijk nog?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Lampje is groen van de accuIk denkhet wel, heb alleen niet meer gekeken sinds uh.... ik zou het niet weten
Als je die van jou nog wil verkopen moet je de motor in ieder geval rijdend maken, er is vast wel een Bosche bol die je motor wil overnemen voor teveel geldquote:Op zondag 2 december 2007 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]Mijn accu zal inmiddels wel dood zijn.
Past mooi bij de rest van de motor
![]()
Dan moet ik nog net wat meer schaamrand kweken en er een honda stikker op plakkenquote:Op zondag 2 december 2007 00:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je die van jou nog wil verkopen moet je de motor in ieder geval rijdend maken, er is vast wel een Bosche bol die je motor wil overnemen voor teveel geld
Moet misschien wat minder drinken in het weekendquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was alweer twee weken geleden. Time flies.
Of je zaterdag tijd had hing van een date op vrijdag af.![]()
Motorbeurs Utrecht, met de motor. Je hebt nog 2 maanden de tijdquote:Op zondag 2 december 2007 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan moet ik nog net wat meer schaamrand kweken en er een honda stikker op plakkenMaar wil em zowiezo rijdend maken voor de zomer. Heb geen centen voor een nieuwe en wil wel weer rijden eigenlijk
Nice bike, maar we zien je toch niet binnenkort op een Triumph heeeH.quote:Op zondag 2 december 2007 11:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:Clickable wallpaper.![]()
Het rijwielgedeelte van deze “harde rug” wordt vooraan verzorgd door een instelbare (veervoorspanning en uitgaande demping) 43mm Showa voorvork die uiteraard een stuk langer is als die op de Shiver, maar wel een identieke onderzijde heeft waardoor de SMV ook radiale vierzuiger remklauwen bezit. Daarnaast nog de dubbele 320mm “wave” remschijven met staalomwonden remleidingen en je hebt het recept voor een uiterst wendbare en competitieve supermotard. De achtershock is tevens instelbaar.
quote:Aprilia's R&D afdeling heeft bij de ontwikkeling van de Dorsoduro ruim gebruik gemaakt van de opgedane kennis in het door Aprilia gedomineerde GP wereld (250 en 125cc) en de successen van de Aprilia’s in de supermotard competities. De Aprilia Dorsoduro is een extreme machine die een interessante mix bezit van enorme wendbaarheid, motorvermogen, fantastische afwerking en uitdagende styling.
quote:Volgens geruchten zal de Aprilia SMV750 Dorsoduro rond April 2008 bij de dealers staan voor rond de 9900 euro.
niet binnenkortquote:Op zondag 2 december 2007 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
Nice bike, maar we zien je toch niet binnenkort op een Triumph heeeH.![]()
wat weette gij dervanquote:Hiesj had een terugkoop regeling getroffen bij terugkomt in 2009/2010.![]()
iddquote:Op zondag 2 december 2007 12:04 schreef Geerd het volgende:
Wat een k*t weer. :R
quote:Op zondag 2 december 2007 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddbeter dat ik gister zo'n beetje heel de middag heb gekoukleumd
tijd om leer te vervangen voor textiel met binnenvoering
![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 12:11 schreef Geerd het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eoqNC7aUeXI&feature=related
Die schorpioen(geluid uit)
Je had naar andere filmpjes gekekenquote:Op zondag 2 december 2007 12:36 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
[..]volgens mij gaat het met een ijzerzaag nog sneller
Draai je hem toch gewoon om??quote:Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
probeer stepjeste vervangen, maar zit met klein probje
[ afbeelding ]
hieronder de steun waar ze op moeten komen:
[ afbeelding ]
die kleine openening linksonder (foto boven) is voor deze veer:
[ afbeelding ]
..op de nieuwe stepjes zit die opening aan de verkeerde kant
[ afbeelding ]
dus gewoon maar ff gaatje boren ofzeauw
Geile steppiesquote:Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 december 2007 13:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop je nog op tijd bent met je tipsquote:Op zondag 2 december 2007 13:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Stepje in de steun monteren , stepje in de gewenste positie zetten (en zorgen dat hij niet terug kan)
en dan een goed passend boortje in het gat en dan even aanzetten tot je een goede centerpunt hebt.
Steuntje eruit halen en verder boren op de juiste diepte![]()
Edit: Als er schroefdraad in dat gat zit NIET boren maar alleen een tik op het boordje geven![]()
Leuke stepjes overigens
Ah, Juistumquote:Op zondag 2 december 2007 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
juistuhm, zoiets was ik van planthx
traaaghquote:Op zondag 2 december 2007 13:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoop je nog op tijd bent met je tips![]()
mwah ik zie net dat het grote gat ook nog eens a symetrisch zitquote:Op zondag 2 december 2007 13:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoop je nog op tijd bent met je tips![]()
Hier nog zo éénquote:
Dat is met een hele grote boor ook zo opgelostquote:Op zondag 2 december 2007 13:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mwah ik zie net dat het grote gat ook nog eens a symetrisch zit
quote:Op zondag 2 december 2007 13:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hier nog zo één
[..]
Dat is met een hele grote boor ook zo opgelost![]()
Scherp hor.quote:Op zondag 2 december 2007 13:46 schreef Gawaine het volgende:
mwah ik zie net dat het grote gat ook nog eens a symetrisch zit
Who cares about die wielen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:08 schreef Snelwagen het volgende:
Maar die wielen slaan alles![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ik die druppellader maar eens moet proberenquote:Op zondag 2 december 2007 13:18 schreef Rib-i het volgende:
@ BazzieK
Druppellader vanaf 9,95 (Merk: H-tronic, mij onbekend)
Accu vanaf vanaf 29,90 (Merk: QMP, mij onbekend)
quote:Op zondag 2 december 2007 17:08 schreef Snelwagen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Maar die wielen slaan alles![]()
[ afbeelding ]
In Tilburg, bij mij in de buurt nog wel schijntquote:Op zondag 2 december 2007 18:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk dat ik die druppellader maar eens moet proberenMeer kwaad dan stilstaan kan het niet lijkt me
Waar zijn ze te kauf?
Ach alles is roze van binnen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hou jij je bezig met de velgen dan test ik het interieur wel [ afbeelding ]
[..]
In Tilburg, bij mij in de buurt nog wel schijnt
http://www.swinkelsmotore(...)llader_h-tronic.html
Ik ken de zaak verder niet
Hmm, is een weekaanbieding. Word lastig tenzij jij misschien ergens kans ziet om hem doordeweeks op te pikken.quote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In Tilburg, bij mij in de buurt nog wel schijnt
http://www.swinkelsmotore(...)llader_h-tronic.html
Ik ken de zaak verder niet
Ik heb liever dat je de oplader zelf ziet, ziet er nogal cheap ass uitquote:Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm, is een weekaanbieding. Word lastig tenzij jij misschien ergens kans ziet om hem doordeweeks op te pikken.![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 19:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je de oplader zelf ziet, ziet er nogal cheap ass uit
Zaterdag kan k eventueel wel oppikken denk ik
Snap ik, het lukt mij niet eens om voor 18:00 thuis te zijnquote:Op zondag 2 december 2007 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien dat ik zaterdagochtend even tijd heb. Rest van de week ga ik niet redden om voor 6 uur in Tilburg te zijn.
quote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Snap ik, het lukt mij niet eens om voor 18:00 thuis te zijn
Waar zie jij touwens dat het een weekaanbieding isquote:Op zondag 2 december 2007 19:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hmm, is een weekaanbieding. Word lastig tenzij jij misschien ergens kans ziet om hem doordeweeks op te pikken.![]()
Mij de afgelopen week ook maar 2x ook al is het een ritje van 8 minuten zonder file. Leuk joh, spits.quote:Op zondag 2 december 2007 19:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Snap ik, het lukt mij niet eens om voor 18:00 thuis te zijn
quote:Op zondag 2 december 2007 19:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waar zie jij touwens dat het een weekaanbieding is
Lamaar
De volgende dag ofzo? Achterlijkequote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nouja misschien kon die wel voor 17.00 thuis zijn.
quote:Op zondag 2 december 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nouja misschien kon die wel voor 17.00 thuis zijn.
quote:Op zondag 2 december 2007 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De volgende dag ofzo? Achterlijke
Microsoft spellingcontrole zegt:
Bedoelde u misschien vroeger in plaats van later.
sssssssssssstquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien je dat liedje nu al voor de derde keer post is het ons wel duidelijk waar jij je elke dag singel op ligt te vermaken
Die blote mannen reet
Zit er een stuur op danquote:Op maandag 3 december 2007 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Valt er met een Triumph Tiger ook te sturen...![]()
[ afbeelding ]
I think so Tim.![]()
[ afbeelding ]
Reisverslagje.
Ik heb wel eens een BMW R1100S gekocht van 11 mille.quote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Den_Haag het volgende:
Jouw volgende motor WB?
Als we dan nog op benzine mogen rijdenquote:Op maandag 3 december 2007 15:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een BMW R1100S gekocht van 11 mille.
Maar nooit geef ik meer zoveel geld uit aan een motorfiets.![]()
En de Tiger doet mij niet zoveel bekoren dat ik meer dan 5 mille voor een tweedehands zou geven.
Dus dan zijn we onderhand wel 8 jaar verder.
wat edn oozinquote:Op maandag 3 december 2007 17:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
IkoojhierAlles gned?
http://www.myfirstunix.nl/index.php
Een gmeiemnggel gdneqator dge gofiemorgen miet eenr goed kcn mmzettdnquote:Op maandag 3 december 2007 17:56 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat edn oozinkoffiekoelje
held!!
quote:Op maandag 3 december 2007 18:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een gmeiemnggel gdneqator dge gofiemorgen miet eenr goed kcn mmzettdn
Dat ding snapt z'n eige grap niet eensquote:Op maandag 3 december 2007 17:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
IkoojhierAlles gned?
http://www.myfirstunix.nl/index.php
Ach, doe dan over acht jaar maar de verbeterde versie van de Vectrix xxxxquote:Op maandag 3 december 2007 15:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Als we dan nog op benzine mogen rijden
Wordt vast grof geld verdiend met die mp3tjesquote:Op maandag 3 december 2007 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach, doe dan over acht jaar maar de verbeterde versie van de Vectrix xxxx
Nu 200 km/u topsnelheid bij nul decibel, en te bestellen voor ¤55.000.![]()
[ afbeelding ]
MP3 in je oor voor de motorgeluiden.
Lees tussen de regels door en leer het leven kennenquote:Op maandag 3 december 2007 20:40 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Je berichten van de afgelopen weken hebben weinig inhoud
quote:afgelopen weken
Ik durf niet zo goed naar buiten, mensen enzoquote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lees tussen de regels door en leer het leven kennen![]()
[..]
Dutje gedaan opa?quote:Op maandag 3 december 2007 21:45 schreef bvvt het volgende:
goedemoggel
ff met een haakse slijper op je remschijf??quote:Op maandag 3 december 2007 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dutje gedaan opa?![]()
Na een vrouw tevreden houden moet een velg poetsen toch wel het meest
ondankbare klusje van de wereld zijn.![]()
[ afbeelding ]
Binnen 50 kilometer is zeer weer helemaal zwart.![]()
Remschijfje is overigens nog veel erger dan ik dacht.![]()
[ afbeelding ]
Lekker groefje is het geworden.
Ik had er al eens een haakse slijper langs de rand gehaald, terwijl de schijf er nog op zat.
En dan nog steekt er een gigarand uit, bovendien is het aan de andere kant in oorspronkelijke staat nog erger.![]()
Toch maar ff eerst vlakken @machinebankwerker op het werk, en nog verder oprijden.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:31 schreef Kevjan het volgende:
ff met een haakse slijper op je remschijf??![]()
Ach balanceren...
quote:
quote:Bij het balanceren van motorfietswielen wordt veelal gebruik gemaakt van eenvoudige, wat oudere balanceermachines en/of een zogenaamde meetas. In beide gevallen laat de meetnauwkeurigheid vaak te wensen over, de meetwaarde verandert bovendien als het wiel opnieuw wordt opgespannen. Wil je echt nauwkeurig meten dan is een moderne balanceermachine nodig met speciale opspanmiddelen voor motorfietswielen. Hiermee zijn wielen tot op de gram nauwkeurig te balanceren.
Indien een wiel statisch wordt gebalanceerd, wordt er eigenlijk alleen een verticale beweging gecompenseerd. Over het algemeen is dit voldoende omdat motorfietswielen met een as worden vastgehouden en ten opzichte van de motorfiets geen slingering veroorzaken. De dynamische onbalans zit er wel maar is meestal niet voelbaar. Dit geldt ook voor een eenzijdige ophanging, ook hier zit het wiel nog steeds parallel aan de motorfiets en gefixeerd. Bij bredere wielen (de algemene grens is vanaf 4,5 inch breed), gaat de wet moment = kracht x arm meespelen. Het wiel is dan in staat onbalanskrachten door te geven, wat vooral in bochten merkbaar is. Niet de gehele onbalans wordt doorgegeven, maar alleen dat deel dat niet gefilterd wordt door het frame. Bij lage onbalanswaarden is er dus niks merkbaar. Tevens zijn de duurdere wielen vaak van een betere kwaliteit met daarop betere merken banden.
Mensen zijn engquote:Op maandag 3 december 2007 21:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed naar buiten, mensen enzo
Nightmares.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 00:07 schreef Roderick2085 het volgende:
Mensen zijn engvoornamelijk mensen van het ander geslacht
![]()
Mazzelaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mazzelaar, ik mag volgende week een directie ontbijt genieten bij de Jaarbeurs.
Maar het is mij veel te vroeg.. 7.00.Om 8.00 is de kick off van de trainingen.
![]()
Lunchen gewoon met collega's zal vast wel doorgaan. En misschien de complete middag naar huis.![]()
Anyway, even een motorplaatje.
[ afbeelding ]Misschien ideaal voor Den HaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allround en minder interessant voor diefstal (denk ik)
![]()
Wie weet, met wat aantekeningen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Misschien ideaal voor Den HaagAllround en minder interessant voor diefstal (denk ik)
Ik zie het al naar Koffiekoekje zwaaien.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen ideemisschien staat er een hint in je agenda bij 4 december
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik zie het al naar Koffiekoekje zwaaien.Koffiekoekje
Dik ding, laatste keer dat ik er eentje zag was hier.quote:
Living the death.quote:
Nee naar Koffiekoekje zwaaienquote:
Alles boven de 200 is zwaar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
98pk, 233kg. Valt toch nog best mee.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee naar Koffiekoekje zwaaien![]()
Koffiekoekje
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dik ding, laatste keer dat ik er eentje zag was hier.
[ afbeelding ]
Brand ook goed.
Kan me ook weinig zwakke punten voorstellen. Beetje zwaar is de belangrijkste.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee naar Koffiekoekje zwaaien![]()
Koffiekoekje
Eens kijken waar er eentje in de buurt staat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vurig karakter
Een keertje op proefrijden
En dat in combinatie met je huidige oliebronquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vurig karakter
Een keertje op proefrijden
Je zit opgesloten in een tekenfilm,en wild graag gered wordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef Geerd het volgende:
Oef, dat scheelde vannochtend maar een haartje staartje reeen die vlak voor je langs rennen was ff schrikken.
Zie ze wel vaker daaro maar niet in een keer van zo dicht bij![]()
Dan zijn het in een keer toch nog wel grote beesten.
Zoon een geval zegmaar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.bright.nl/amer(...)kort-in-exoskeletten
Binnenkort ook nurds in de vuurlinies
Bazzie, wanneer ben jij ook alweer 25 kw af!?quote:
Ben ik al lang joh.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bazzie, wanneer ben jij ook alweer 25 kw af!?
Ik had het al eens gevraagd volgens mij,..maarja...vergeten!
Mijn geheugen is wat verzadigd wegens de vele nagellakdampen!!
Volgens mij is het aangeboren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:25 schreef -XX- het volgende:
Mijn geheugen is wat verzadigd wegens de vele nagellakdampen!!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij is het aangeboren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij is het aangeboren.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef Worldbeater het volgende:Dacht ik ook, enige wat we kregen waren bevroren soesjes die bij mij door Rib-I en OIH dwangmatig erin werden geramd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
Edit.![]()
Komt natuurlijk door mamsebams prenatale nagellakdampen.
Bazziek en Rib-i IOH+broer MFr -XX- meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Met de motor in betere tijdenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Bazziek en Rib-i IOH+broer MFr -XX- meet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef BazzieK het volgende:
Dacht ik ook, enige wat we kregen waren bevroren soesjes die bij mij door Rib-I en OIH dwangmatig erin werden geramd.
Je moet nu toch wel genoeg trainingvideo's gezien hebben om te weten dat een gangbangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet automatisch vanzelf start. Bangbus.![]()
Update foto <-quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met de motor in betere minder slechte tijden
Que? Zegt mij niksquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet nu toch wel genoeg trainingvideo's gezien hebben om te weten dat een gangbang
niet automatisch vanzelf start. Bangbus.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meervoud, die brommer en die Suzuki.
Tjek trouwens dat zadel van -XX- plezier hebben.![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:04 schreef koffiekoekje het volgende:Welk geluid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hoe i er nou bij ligtquote:
Lege bandjes, kapotte accu, slecht functionerende motor en dan is er ook nog het een en ander echt kapotquote:
Ahhh heus!quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben ik al lang joh.2 maanden geleden 4 dagen voor mijn 20e verjaardag was ik er van af.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht ik ook, enige wat we kregen waren bevroren soesjes die bij mij door Rib-I en OIH dwangmatig erin werden geramd.
Ze waren je geblaat zat!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meervoud, die brommer en die Suzuki.
Tjek trouwens dat zadel van -XX- plezier hebben.![]()
Sowieso schrijf je zo.
Foto updatequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lege bandjes, kapotte accu, slecht functionerende motor en dan is er ook nog het een en ander echt kapot
Welkom in de 21e eeuw. Is nog breed uitgemeten in de MC. Voortaan beter bijlezenquote:
Onmogelijkquote:[..]
Ze waren je geblaat zat!!!
Niet zo modern joh. Ben jij trouwens nog een werkeloze krakende steuntrekker die van mijn belastingcenten een dure akra koopt?quote:
Ik post echt nooit meer foto's van mezelfquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Foto update![]()
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
![]()
Kloptquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was harstikke gezelligjou voeren
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo modern joh. Ben jij trouwens nog een werkeloze krakende steuntrekker die van mijn belastingcenten een dure akra koopt?![]()
![]()
![]()
De beschrijving is nog werkelijkheid aan het worden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Maak je niet druk ik post ze wel voor jequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik post echt nooit meer foto's van mezelf
Een druppel aan bazzie zijn neus.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:24 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was harstikke gezelligjou voeren
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De beschrijving is nog werkelijkheid aan het worden ook
Lees je laatste zin nog eensquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:19 schreef -XX- het volgende:
Mijn motor stond zo al 4 weken stil!
Nou moest maar eens de druppelaar er aan.
Blijkt dat ding nog zowat vol te zitten!?
Lopen onderhoudsvrije accu's minder snel leeg ofzo.?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een druppel aan bazzie zijn neus.Of is je septum zo lang.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maak je niet druk ik post ze wel voor jemail weer eens een paar nieuwe
Hint hint
![]()
Zeg, die foto is echt niet goed hoor.quote:
quote:
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:
WB zou u mij de foto's willen toe sturen -> wiejijben@hotmail.com <-quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
WB zou u mij de foto's willen toe sturen -> wiejijben@hotmail.com <-
Ja, als je em zo dicht bij je neus houdt ruik je de geurtjes van afgelopen nacht maar al te goedquote:
Nee dat WAS Faithyquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ohhh, dus jij bent lid van het keldertje.![]()
![]()
Ja zeg dat jij niet doucht in de ochtend moet je zelf weten!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, als je em zo dicht bij je neus houdt ruik je de geurtjes van afgelopen nacht maar al te goed
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:28 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De beschrijving is nog werkelijkheid aan het worden ook
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja zeg dat jij niet doucht in de ochtend moet je zelf weten!!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rib-i kijkt ook een beetje alsof hij zijn septum op de verkeerde plek heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |