Zo lang?quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je kan ze nog proberen over te halen door te zeggen jij je al een half oerbos aan papieren zakdoekjes suf hebt gerukt en het eeuwig zonde zou zijn omdat die bomen niet zomaar te vevangen zijn
En als ze echt om het millieu geeft dan is ze verplicht om in ieder geval één nacht 5 minuutjes 12 seconden met je te delen![]()
Zoals verwacht.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:45 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK! Haal die link weg!
ik heb het al opgeslagen![]()
Ik schrok echtquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoals verwacht.Bovendien toon je je afschuw zo stellig dat het ongeloofwaardig wordt
Het is eigenlijk best erg dat ik toen ik dat plaatje zag totaal niks voelde. Teh intarweb done fucked with my head it has Betty-Sue.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik schrok echtDaarom geen emoticon in mijn eerste reactie
![]()
Ik moest wilde ook echt goed kijken naar het plaatje
Google picturesquote:Op donderdag 29 november 2007 23:49 schreef Rib-i het volgende:
sluttyplumper
Hoe kom je aan die link
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Google pictures
WB's doorstuurmailtjes
damn, had ik net helemaal overheen gelezen.....quote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef BazzieK het volgende:
Godverdomme een week moeite in een vrouwmensch gestoken blijkt ze van de vrouwenliefde te zijnIk ben echt de anti-WB
Waarvanquote:Op donderdag 29 november 2007 23:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je maakt er trouwens wel een studie van he
quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarvan
[ afbeelding ]
Kan je je nog een beetje vermaken
Nu echt pitten![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
damn, had ik net helemaal overheen gelezen.....
Te ergquote:Op donderdag 29 november 2007 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoals verwacht.Bovendien toon je je afschuw zo stellig dat het ongeloofwaardig wordt
In de categorieën A t/m Hquote:Op donderdag 29 november 2007 23:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En welke is het geworden/wordt het/heeft jouw voorkeur
Zal wel KTM zijn
Heldquote:Op donderdag 29 november 2007 23:16 schreef BazzieK het volgende:
Godverdomme een week moeite in een vrouwmensch gestoken blijkt ze van de vrouwenliefde te zijnIk ben echt de anti-WB
Motor was binnen dag wegquote:Op vrijdag 30 november 2007 08:13 schreef DownForZ het volgende:
Mogguh![]()
Den haag wanneer ga je kijken naar die motor, of heb je al een andere op het oog?
Fok! Motorclub [SC deel 544] Sachs MadAss 125quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In de categorieën A t/m H
A: Triumph sprint ST
B: Triumph Daytona 675 Special edition
C: Moto Guzzi Bellagio
D: KTM 950 SM
E: Ducati Multistrada 1100S
F: KTM 990 Superduke/R
G: Sachs Mad Ass125
H: Derbi GP1 250
Lijkt wel zo'n -XX- lijstje maar dan zonder de foto's
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef bvvt het volgende:
Het is dan nog wel geen paasen maar toch een leuk paashaas filmpje
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
Fok! Motorclub [SC deel 544] Sachs MadAss 125
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:29 schreef bvvt het volgende:
Het is dan nog wel geen paasen maar toch een leuk paashaas filmpje
zoals je ziet heb ik zelf ook al eens aan dat ding zitten denkenquote:
TTquote:
Ow god..quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:57 schreef Roderick2085 het volgende:Morge
Presentatie is af, nu maar ff kijken of ik ervoor kan zorgen dat ik voor 13.30 het een beetje ken zodat ik niet alles van m'n papiertjes hoef te lezen
[..]
Goed plan. Maar ik wilde idd vragen hoe je date was.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:32 schreef Den_Haag het volgende:
Ga gewoon ff kijken. moet toch iets doen in het weekend he
Er zijn grenzen waar je mijn naam bij kan gebruiken.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:50 schreef BazzieK het volgende:
Google pictures
WB's doorstuurmailtjes
Laat je filter en daardoor zeker 200-400 ml oude olie maar zitten.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:06 schreef Geerd het volgende:
Ik wou olie verversen, is het dan ook beter om meteen de olie filter te vervangen of hoeft dat niet perse?
Welke?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Goed plan. Maar ik wilde idd vragen hoe je date was.
Een externquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:26 schreef Geerd het volgende:
Hoe krijg ik dat filter eruit trouwens gewoon ff goedvastpakken en draaien?![]()
Die voor de vrijdagavond, maar die de zaterdag(ochtend) er dus niet bij nam.quote:
Ja extern gewoon tegen de klok in draaien neem ik aan:Pquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een externfilter zit vrij vast, schroevendraaier er doorheen slaan en als hefboom gebruiken.
Of koop een oliesleutel. Die klem je er aan de buitenkant gewoon op.
Dat is voor twee linkerhanden wel zo veilig.![]()
[..]
Die voor de vrijdagavond, maar die de zaterdag(ochtend) er dus niet bij nam.![]()
Daar gaan we weer. [/WP]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |