i aint got no tadaadaa information tadaadaaquote:Op donderdag 29 november 2007 22:18 schreef tong80 het volgende:
Even serieuw geef eens mer infirmatie
en dan wordt het pas echt leuk in de cosquote:Op donderdag 29 november 2007 22:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Gokje: Hij gaat nergens heen en iedereen is straks over de zeik.
psssssssssssssssssst nena komt terugquote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef Han-Pekel het volgende:
Begin t eindelijk te snappen, Dennis gaat dus osso...waarom zegt niemand dat hier met zekerheid dan eigenlijk?!?!
En komt er een nieuwe miljonair of niet?!?!
Omdat beide niet bevestigd zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef Han-Pekel het volgende:
Begin t eindelijk te snappen, Dennis gaat dus osso...waarom zegt niemand dat hier met zekerheid dan eigenlijk?!?!
En komt er een nieuwe miljonair of niet?!?!
Je gaat me niet vertellen dat Nadia dr zin niet heeft afgemaakt?!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat beide niet bevestigd zijn.
Mwah, beetje dubbel hè.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:39 schreef Pavement het volgende:
[ian mode] puick topique [/ian mode]
De redactie zal het heeerlijk vinden dat ze toch nog iets hebben kunnen vinden om alles weer recht te zetten.. Nu hebben ze een tijdje televisie kunnen maken over iemand die eigenlijk amper populariteit heeft gekend (behalve de laatste maand).. Nu hebben ze de kans om ALSNOG in zijn plek iemand te plaatsen waarmee ze iets kunnen doen.. Wat zullen die in hun handjes wrijven daar achter!quote:Op donderdag 29 november 2007 23:53 schreef Mika25 het volgende:
6 maanden heeft ie niets uitgevoerd en nu op z`n laatste dag gaat ie 100% knallen
Zelfs Sylvia, Evelyne en Ilona waren 10 keer meer actief als hem. Het is een onbegrijpelijk wonder dat de redaktie hem er niet eerder uitgegooid heeft...
Het zielige van dit verhaal is nog wel dat je 'niks' als Nix (=niiks) schrijftquote:Op vrijdag 30 november 2007 00:28 schreef SiRojK het volgende:
Hey 0%, Nix, Dennix, Zak Hooi en alle andere bijnamen die je hebt gehad..
Ik hoop dat je hier op FOK komt lezen om te zien hoe blij iedereen met je was.. Je kunt ALLE Cossen doorzoeken en er waren echt maar enkele Fokkers die fan van je waren, blijf in je grootheidswaan, blijf jezelf opzoeken op Youtube, ook daar zul je HEEEEEEEEEL veel filmpjes vinden waarin je belachelijk wordt gemaakt..
Jou bezoek aan DGK was een wanvertoning.. Huub verwoorde het later die avond heel mooi, pas op het moment dat je niets meer te verliezen had kreeg je het lef om iets te doen. Pas toen lieten ze zien welke Nix waarschijnlijk is gescreened om in DGK te komen.. Nu heb je al die tijd een grote mond gehad en gezegd dat het niet de echte Dennix was die we zagen, maar dat zijn woorden waar niemand iets aan heeft.. Wat moeten mensen met waardeloze woorden als ze er niets van terug zien.. Jij zat daar om televisie te maken, jij zat daar om een spel te spelen. Je hebt geen spel gespeeld, je hebt geen televisie gemaakt..
Ook in de tijd met Jaap heb je je altijd achter hem verscholen, je was een mietje, een nietsnut
Je was nix, je bent nix en je zal nooit wat worden binnen DGK, die grote woorden over jou zijn uiteindelijk ook nog uit gekomen.. Wat moet jij jezelf hard voor je kop slaan als je nu thuis zit!!
Zo, dat waren mijn woorden voor die stoere jongen uit Alphen
Heb jij de laatste maanden uberhaupt opgelet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het zielige van dit verhaal is nog wel dat je 'niks' als Nix (=niiks) schrijft![]()
Wie is hier dan de Nx?
(Uit de Telegraaf van vanochtend)quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:51 schreef CARLAK het volgende:
Dennis welkom. Ik ben het met APK eens. Je hebt hier op FOK zelfs een heuse fan. Ik neem aan dat je hem nog niet bent tegen gekomen want op z'n Puch duurt het wel even om naar Eemnes af te reizen.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Uit de Telegraaf van vanochtend)
UTRECHT - Een verwarde man is gisteren met zijn brommer van de snelweg gehaald. Omstreeks 23.00
gisterenavond troffen agenten van het Korps Landelijke Politie Diensten een man aan die op een brommer
van Dordrecht naar Eemnes wilde rijden over de vluchtstrook van de A12.
De man beweerde op weg te zijn naar een deelnemer van het realityprogramma 'De Gouden Kooi' wat
opgenomen en uitgezonden wordt vanuit Eemnes. De betreffende deelnemer was eerder die avond uit
het programma gezet en de 36-jarige Dordtenaar wilde deze met zijn brommer op gaan halen.
De politie heeft de in de war zijnde brommerbestuurder meegenomen naar het politiebureau Utrecht-
Overvecht voor verder verhoor.
brilliante opmerkingquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Het zielige van dit verhaal is nog wel dat je 'niks' als Nix (=niiks) schrijft![]()
Wie is hier dan de Nx?
is dat echt in de telegraaf gekomen wajooo mn oom zei dat ie op de bromma naar eemnes ging ewa dit moet ik tegen mijn moeke zeggenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Uit de Telegraaf van vanochtend)
UTRECHT - Een verwarde man is gisteren met zijn brommer van de snelweg gehaald. Omstreeks 23.00
gisterenavond troffen agenten van het Korps Landelijke Politie Diensten een man aan die op een brommer
van Dordrecht naar Eemnes wilde rijden over de vluchtstrook van de A12.
De man beweerde op weg te zijn naar een deelnemer van het realityprogramma 'De Gouden Kooi' wat
opgenomen en uitgezonden wordt vanuit Eemnes. De betreffende deelnemer was eerder die avond uit
het programma gezet en de 36-jarige Dordtenaar wilde deze met zijn brommer op gaan halen.
De politie heeft de in de war zijnde brommerbestuurder meegenomen naar het politiebureau Utrecht-
Overvecht voor verder verhoor.
ja, opd e frontpage vandaagquote:Op zaterdag 1 december 2007 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Is er nergens een filmpje dat hij ging rellen ?
Helemaal mee eens! Wat is die nadia een kut wijf zeg. Zij mag alles doen en laten wat ze wil. En als ze dennis af heeft gedankt hem jaloers maken e.d. Doet hij dat ja ik stem je eruit janken janken. Arrogant wijf jak. En dan maandag wss dat gezeik met die kopstoot dat wijf is niet normaal. Acteren dat ze kan. Zielige krent.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja idd, die vuile jankebal van een Nadia neukte Luc ondertussen wel maar toen die andere chick er ineens voor Dennix was toen was ze ineens zielig en bla bla bla.
Vooral dat ze zei, ja ik ga echt flippen als ik ze hoor neuken... nee domme kut, dat is gerechtigheid, want hetzelfde deed jij ook met je vieze tieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |