Acceptgiro.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:40 schreef Operc het volgende:
VIa dat Goformusic, kun je dan ook kaartjes kopen met Ideal? ik heb geen creditcard ofzo namelijk.
Belachelijk hoge prijs natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef Bayswater het volgende:
Drankbonnen 2,5 euro p.s. , de ticketprijsverhoging valt mee, maar wat is dit voor ongein?
in de voorverkoop 2,25. Voorverkoop van bonnen,we zItten niet in WO 2![]()
Dat was vorig jaar ook al.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef Bayswater het volgende:
Heb je nog meer van die trieste bekerjagers die al voor je neus staan als je nog 2 slokken moet.
20 lege bekers is 1 bon
Ik kwam nog een kladblok bestand tegen met mijn goformusic login enzo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:44 schreef VrAnKiE het volgende:
jezus, 165 euro voor een ticket en 2,50 voor een biertje..... niet normaal. vorig jaar was de ticket ook al 160 euro maar weet iemand wat het de jaren daarvoor was?
Nog bedankt voor die hoteltip trouwens!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:05 schreef Bayswater het volgende:
Die Belgen zijn ook een stel schijnheilen. Ze wilde het eerst in de ticketprijs gooien en hebben het nu op een slinkse wijze doorberekend in de catering
25% verhoging in 1 jaar van de bier/spa bruisprijs is eigenlijk onaanvaardbaar.
Gelukkig zullen ze op de terrassen in Leuven nog normale prijzen hanteren.![]()
Wat lief zeg!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:53 schreef ruud.nl het volgende:
Ze wilden een rond bedrag en om het toch enigszins te compenseren hebben ze dat systeem bedacht met die korting in de voorverkoop.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:01 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jazekers!!
Tot ziens dan maar hè, bij het ontbijtbuffet!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:49 schreef ruud.nl het volgende:
En definitief geen Rage against the machine dus.
Mjah ik vind dat eerlijk gezegd tegenvallen voor de zondag.... Al vind ik het niet erg hoor... kunnen we mooi een redelijke tijd vertrekkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:17 schreef ruud.nl het volgende:
dEUS hoofdact, Underworld afsluiter, kan niet missen lijkt me.
idemquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:13 schreef Bayswater het volgende:
Kaarten zijn besteld met 42 drankbonnen maar alvast
dacht dat het pas 9.00 begon![]()
Dat stond ook in de ticketinformatie.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:13 schreef Bayswater het volgende:
Kaarten zijn besteld met 42 drankbonnen maar alvast
dacht dat het pas 9.00 begon![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:34 schreef Bayswater het volgende:
93 en 94
En ik maar denken dat ik er vroeg bij was.quote:
Ik zie je het hele jaar al, dus ik sla overquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:54 schreef peaceman het volgende:
Fokmeet doen op Werchter?
Wordt het toch nog gezelligquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie je het hele jaar al, dus ik sla over![]()
Nopez, ga met 2 collega's/vriendinnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:09 schreef peaceman het volgende:
Ga je met mede-foksters Liejannuh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |