Ik ga dit eens even met Peaceman bespreken, het klinkt erg aantrekkelijk. En moet je dan nog ver lopen naar het festivalterrein?quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Leuven bij het treinstation zit Novotel (Vrij uit/ De Jong Intra)en op het Martelarenplein aan het station zitten er ook een paar. Hele dag/nacht (tot 4.00) constant bussen tussen station Leuven en Wechter ( kwartiertje rijden). Verder is Leuven de leukste stad van Belgie met in augustus altijd Marktrock op de pleinen in de binnenstad zelf.
Voor nog geen 120 euro voor 4 nachten incl ontbijt in een 4 sterren hotel is dat een prima zaak voor de wat oudere Werchterganger.
Welke camping is dat? Vorig jaar zat ik op A4, daarvoor 2x A3.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik wel gedoucht, we stonden toen op het voetbalveld, waar we gebruik konden maken van de kleedkamers. Geen wachtrij en gewoon warm water, was wel relaxed.
Okay.. thnx!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:06 schreef Bayswater het volgende:
Een kleine wandeling om de weide na 500 meter beginnen de standjes aan de Werchterkant , in totaliteit net zover als camping A3 ongeveer (alleen dan kom je van de andere kant).
Ik meen dat het C7 was, maar ik kan me vergissen. Het is echt helemaal aan de andere kant van Werchter, zie plaatje.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef Acathla het volgende:
[..]
Welke camping is dat? Vorig jaar zat ik op A4, daarvoor 2x A3.
Ja, en die was er vorig jaar dus ééntje minder, vroeger stonden we altijd daar, maar nu was bij B al alles vol.quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:52 schreef brother52 het volgende:
Klopt en de B-campings zitten rechts.
Werchter is zeer verslavend kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:15 schreef ErikT het volgende:
Pinkpop is uitverkocht, ik te laat, dus misschien maar eens hierheen.
Bier, muziek en festivals zijn zeer verslavendquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Werchter is zeer verslavend kan ik je vertellen.
5e keer hotel wordt dit, we liggen normaal in La Royale aan het Martelarenplein incl gezellige terrasjes. (Nemen nu eens Novotel voor de verandering maar LaRoyale of Hotel industrie liggen iets beter nog) Bussen staan de hele dag in een rij klaar bij het busstation naast dat plein en op de afzetplek bij het festivalterrein voor treinzreizigers, amper wachttijden (zijn speciale festivalbussen van De Lijn) . Retourtje kost 3 euro geloof ik. Als het treinkaartje weer gratis is, zit er ook een busretourtje bij.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
Is dit de eerste keer dat je blijft slapen in een hotel, Bayswater? En ervaringen met de bus?
Okay, dat klinkt erg goed. Is het dan 120 euro per persoon of per kamer??quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:40 schreef Bayswater het volgende:
[..]
5e keer hotel wordt dit, we liggen normaal in La Royale aan het Martelarenplein incl gezellige terrasjes. (Nemen nu eens Novotel voor de verandering maar LaRoyale of Hotel industrie liggen iets beter nog) Bussen staan de hele dag in een rij klaar bij het busstation naast dat plein en op de afzetplek bij het festivalterrein voor treinzreizigers, amper wachttijden (zijn speciale festivalbussen van De Lijn) . Retourtje kost 3 euro geloof ik. Als het treinkaartje weer gratis is, zit er ook een busretourtje bij.
Maar ben sowieso Leuvenfan en met Werchter eet je dan van twee walletjes.
4 overnachtingen incl ontbijt voor 2 personen totaal 239,50 bij Vrij Uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat klinkt erg goed. Is het dan 120 euro per persoon of per kamer??
Okay, ik denk dat Peaceman dat te duur vindt hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
4 overnachtingen incl ontbijt voor 2 personen totaal 239,50 bij Vrij Uit.
Booking.com koopt geen kamers in, neem aan dat je daar kijkt, touroperators wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Trouwens ik denk er dat ook niet meer veel hotels vrij zijn... heb net even snel gekeken, maar bijna alles is al vol rond Leuven.
Ik had gekeken bij de hotels zelf en bij hotels.nl. Maar wel een tip inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Booking.com koopt geen kamers in, neem aan dat je daar kijkt, touroperators wel.
Een hotel, voor een festival? Niet kunnen slapen en kreperen in een tentje is toch juist een deel van de festival-charme?quote:
Was ook altijd zo, maar heb het er nu wel mee gehad. Daarbij met stadsfestivals Marktrock of de Gente feesten lig je ook in een hotel. Ik wil in elk geval nooit meer 4 dagen op een camping, vooral bij zon en hitte word ik helemaal gek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een hotel, voor een festival? Niet kunnen slapen en kreperen in een tentje is toch juist een deel van de festival-charme?
Dat zou helemaal te gek zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar even wat anders:
Ik wil nieuwe namen.
Manic Street Preachers ofzo![]()
ik verwacht morgen nieuws...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:46 schreef Bayswater het volgende:
En de volgende namen met as zaterdag in ogenschouw zullen er toch ook wel aankomen. Ik verwacht een klapper en een ticketprijs van rond de 175 euro.
Ik weet dat dat voor sommige bands een reden is om meer te vragen, maar kom op zeg... dit loopt de spuigaten uit. In dit tempo betaal je over 3 jaar meer dan 200 euro!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef Bayswater het volgende:
Dalende cd-verkopen/prijzen gaan tegenwoordig in de prijzen van tickets en merchandising zitten.
en de kans is toch ook erg groot dat we gewoon gaan.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:20 schreef peaceman het volgende:
Ik koop juist meer cd's en ik ga bijv. niet naar Neil Young vanwege de belachelijke prijzen. Het houdt wel een keer op. Maar goed.... we zullen morgen ofzo wel horen of er een prijsverhoging komt.
Maar hoogst waarschijnlijk wel voor het laatstquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
en de kans is toch ook erg groot dat we gewoon gaan.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar hoogst waarschijnlijk wel voor het laatst
Aha, bekend probleem/gelukquote:
Zou voor ons eindelijk zijn eigenlijk.......quote:
Yeah rightquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef peaceman het volgende:
Welnee...... ze moet gewoon luisteren.
[..]
quote:
R.E.M.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:11 schreef Bayswater het volgende:
Sigur Ros, Radiohead, Beirut, als daar maar niet Coldplay bij komt. Tot nu toe genoeg luistermuziek.
Die schaar ik niet onder luistermuziek, daar kan ik me prima mee vermaken. En eindelijk eens geen REM als we helemaal verrot zijn als afsluiter. Hopelijk brengen ze dit jaar geen hoosbui mee als ooit (10 jaar?) geleden.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
R.E.M.niet vergeten hè?
Ik vind Lenny Kravitz ook nog wel leuk om te gaan kijken.
Ow zo bedoel je het? Ik snap het nu... Ik heb ze maar 1x eerder gezien op Werchter, in 2005. 2004 was trouwens pas mijn 1e Werchter, dus ben nog een beetje een groentje wat Werchter betreft. Radiohead zal wel afsluiten....quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die schaar ik niet onder luistermuziek, daar kan ik me prima mee vermaken. En eindelijk eens geen REM als we helemaal verrot zijn als afsluiter. Hopelijk brengen ze dit jaar geen hoosbui mee als ooit (10 jaar?) geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |