Het gaat er om welk gevoel je krijgt bij bepaalde muziek. Trieste muziek betekent niet automatisch dat je er niet vrolijk van kan worden en andersom.quote:Op woensdag 9 januari 2008 23:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan maak je ook wel een meest kansloze vergelijking.
Toen Kane in 2005 op Werchter stond, werden ze zelfs al in het programmaboekje afgezeken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 08:47 schreef Acathla het volgende:
Ik verwacht dat The Wombats komen.
Als het om Radiohead gaat, ik ken er weinig van en ben juist reuze benieuwd. Twee jaar geleden vond ik Queens of the Stone Age helemaal niets en nu vind ik het fantastisch. Het gaat 'em ook om de muziek een kans te geven. James Hetfield van Metallica vind ik persoonlijk een arrogant zwijn, maar de muziek kan ik wel waarderen.
De enige band die ik door persoonlijke motivatie niet kan waarderen is Kane. Ik geniet ervan om die band de grond in te boren. Dat is de enige band waarbij ik dat gevoel heb overigens.
Dat was inderdaad een leuk stukje om te lezenquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:13 schreef Acathla het volgende:
...door de Humo.![]()
Noemden Kane volgens mij weer een product waar Nederlanders Belgen mee willen terroriseren.
Ik vind dat de Humo wel heel vaak belachelijke stukjes schrijven in dat programmaboekje (even terzijde of Kane kut is of nietquote:
quote:could it realy be
effe iets wat mij opvalt:
zo is het dat alle bands van 2007 als vriend op de myspace werden toegevoegd op space van werchter, nu buiten paar mensen die zich hebben toegevoegd hebben er zich afgelope maand heel wat groepen die niet in 2007 op podium stonden als vriend toegevoegd zou het deze groepen kunnen zijn volgende bands hebben zich afgeopen maanden toegevoegd:
-simple plan
-korn
-the hives
-foo fighters
-rage against the machine
- ac/dc
- R.E.M.
- Within Temptation
- coldplay
- soulwax
Beirutquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:25 schreef everybodysweird het volgende:
Nieuwe bevestiging:
Beirut - http://www.badabingrecords.com/tour.php
Astemblieft.
En dEUS. En Sigur Rós. En Chemical Brothers. En R.E.M. En Digitalism. En Roisin Murphy.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tsja.
Justice & Band of horses zijn wel aardig.
Zeker wel aardig maar goed ik bekijk de context qua bands die ik graag nog eens wil zien. Alles wat je opnoemt heb ik al minimaal 2 keer gezien en dat is af en toe wel leuk maar niet altijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dEUS. En Sigur Rós. En Chemical Brothers. En R.E.M. En Digitalism. En Roisin Murphy.
Bron?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:15 schreef idsme het volgende:
ik las net dat REM op donderdag geprogrammeerd staat met Beirut The counting crows en Air Traffic
De officiele REM-site, bijvoorbeeld.quote:
Ik denk het niet, ze treden een maand eerder al op in België en ik las op het grazforum dat ze Roskilde hebben afgezegd vanwege een verwachte bevalling in dat weekend. Roskilde is dit jaar weer in hetzelfde weekend als Werchter, dus het zou raar zijn als ze wel op Werchter zouden staan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
Zou er nog een kans zijn dat Rage Against The Machine op Werchter komt? De eerste bands die dit jaar op Werchter staan vind ik niet intressant genoeg om te gaan. Jammer dat Pinkpop uitverkocht is.
http://grazforum.muziekagenda.nl/showthread.php?t=4896&page=6quote:Roskilde Festivals music boss Rikke Øxner confirms, that the festival would have loved to get their hands on the reunited band
- They have been on the top of both ours and the fans' wishlist for many years, so when the reunion was confirmed, we did everything we could to book them, but unfortunately it didn't work for the band, says Rikke Øxner to ekstrabladet.dk
There is no offcial reason, for why RATM has chosen to break off their tour during the festival, instead of going to Roskilde
- It is said, that one of the bandmembers has to go home because of a birth. It is of course happy news for the RATM, but sad for us. We have joked about asking them to do a c-section, but that probably won't happen, says Rikke Øxner with a glimpse in her eye.
Dit jaar stiekem andersom.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:32 schreef Superflu het volgende:
Werchter heeft altijd goede line-up, kan Pinkpop nog wat van leren.
Dat moet ik ze nageven inderdaad, ijzersterk programma op Pinkpop dit jaar.quote:Op donderdag 21 februari 2008 00:14 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Dit jaar stiekem andersom.![]()
![]()
Hotelletjequote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Bayswater het volgende:
Zo, vandaag al vast mijn hotelletje geboekt.
Leuven bij het treinstation zit Novotel (Vrij uit/ De Jong Intra)en op het Martelarenplein aan het station zitten er ook een paar. Hele dag/nacht (tot 4.00) constant bussen tussen station Leuven en Wechter ( kwartiertje rijden). Verder is Leuven de leukste stad van Belgie met in augustus altijd Marktrock op de pleinen in de binnenstad zelf.quote:
Jij bent al 104 volgens je profiel, dan zou ik inderdaad niet in een tentje gaan liggen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Leuven bij het treinstation zit Novotel (Vrij uit/ De Jong Intra)en op het Martelarenplein aan het station zitten er ook een paar. Hele dag/nacht (tot 4.00) constant bussen tussen station Leuven en Wechter ( kwartiertje rijden). Verder is Leuven de leukste stad van Belgie met in augustus altijd Marktrock op de pleinen in de binnenstad zelf.
Voor nog geen 120 euro voor 4 nachten incl ontbijt in een 4 sterren hotel is dat een prima zaak voor de wat oudere Werchterganger.
Vorig jaar heb ik wel gedoucht, we stonden toen op het voetbalveld, waar we gebruik konden maken van de kleedkamers. Geen wachtrij en gewoon warm water, was wel relaxed.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:36 schreef Acathla het volgende:
Puur voor het slapen alleen.. zou het wel lekker zijn. Aan de andere kant heeft een camping wel een charme. Het is me nog nooit gelukt om te douchen op Werchter. Meestal te laat uit bed en daarna geen zin om 1 á 1,5u in de rij te staan. Ik heb 3 dagen m'n haar kunnen wassen, en dat is voor mij genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |