Masterlijke reacties trouwens ook op die site van 40 dagen, bijvoorbeeld deze op de aflevering van Mendy:
quote:
tim groenewold, 26 februari 2008 21:54 uur
hey mendy ik heb de aflevering weer gezien echt leuk.ik heb is gekeken of je hyves hebt haha.je lijtk me een gzellige spontane en gekke meid,ik ben niet uit op een afspraakje met jou maar zeg nooit nooit he haha.gezellig kletsen kunnen we zeker wel eens via msn (Mijn msn-adres is bekend bij de redactie)
ik ben ook 22 en kom uit zwolle heb een vaste baan en woon opmezelf. als je mer wilt weten mail me maar ik zou best met je in contact willen komen ik vind het zelf altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.groetjes tim
En daarna nog:
quote:
owjah ik hoop je eens te spreken voor de gezelligheid meer niet was ik er vergeten bij te zetten.en mijn grootste hobby is tog stappen en films kijken lekker op de bank hihi..grtz
Zou me niets verbazen als het die pauper van vorige aflevering is onder een andere naam

edit: Ik zou nu trouwens ook dat z'n e-mail adres is weg ge-edit, dat was eerst iets van MOH_VS_HELLRAISER@hotmail.com ofzo