Zodat hij iemand van TheCompany kan genezen mocht dat nodig zijn... bv Elle of Bob?quote:Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, niemand kan meer doodgaan dankzij bloed van kensei of Claire, behalve als je onthoofd wordt. Waarom hebben ze Kensei in die 30 jaar dat ie vastzat niet gewoon onthoofd?
Dan hadden ze gewoon bloed kunnen aftappen. En waarom bewaren ze de gemuteerde DNA string?quote:Op maandag 3 december 2007 10:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zodat hij iemand van TheCompany kan genezen mocht dat nodig zijn... bv Elle of Bob?
Dat moet je Kaito vragen en die is nu dood >_>quote:Op maandag 3 december 2007 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Dan hadden ze gewoon bloed kunnen aftappen. En waarom bewaren ze de gemuteerde DNA string?
Hiro kan nog terug naar tijd waarin Kaito nog leefde en het hem vragen!quote:Op maandag 3 december 2007 10:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat moet je Kaito vragen en die is nu dood >_>
Ze is een trutquote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
wat was Victoria Pratt's ability eigenlijk?
Tim Krings apology was ook al wekenlang bekend. Goeiemorgen Sun.quote:Op maandag 3 december 2007 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, Tim Kring vind t zelf ook al een kutseizoen
Geen idee, zou het ook wel willen wetenquote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
als het in de serie of dit topic al voorbijgekomen is: ik ben vergeetachtig en heb dit topic nog niet doorgelezen.
Weet ik, 26 nov, maar het geldt nog steeds van seizoen 2 is nog niet overquote:Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tim Krings apology was ook al wekenlang bekend. Goeiemorgen Sun.
Ze was geloof ik gewoon een wetenschapper. The Company bestond niet alleen uit mensen met abilities maar voor de 'balans' werkten er ook 'gewone' mensen. Net zoals Noah bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
als het in de serie of dit topic al voorbijgekomen is: ik ben vergeetachtig en heb dit topic nog niet doorgelezen.
Geen idee, volgens mij heeft ze geen gave...quote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
Ik hoop ook dat ze volume 3 beter gaan beginnen... volume 2 vond ik wel effe minder dan 1 maar nog steeds keigaafquote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef sjarreltje het volgende:
Woehoe..morgen eindelijk seizoensfinale. Ik ga het denk ik niet echt missen als ze d'r ff uit zijn. Ik hoop wel alleen dat ze het volgend seizoen toch ff iets beter aanpakken vanaf het begin.
Hehe, was al 3 maanden geleden bekendquote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Weet ik, 26 nov, maar het geldt nog steeds van seizoen 2 is nog niet over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |