Je moet ook wel goed oplettenquote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Omdat ik iets las over Ando en tijd bevriezen. Dat heb ik ergens gemist dan.
quote:Op zondag 2 december 2007 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Omdat ik iets las over Ando en tijd bevriezen. Dat heb ik ergens gemist dan.
Ik heb die screencap nog wel gevondenquote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef Houtspeer het volgende:
Hij kan geen tijd bevriezen, maar dingen bevriezen. Zijn handen zijn altijd koud.
De wat?quote:Op zondag 2 december 2007 18:38 schreef Breuls het volgende:
Is iemand anders de Slusho cameo in Truth & Consequences opgevallen, overigens?
Lol... ik maar denken dat het een milkshake was ofzoquote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef Breuls het volgende:
Elle zat in de auto een Slusho te drinken. Aangezien dat merk alleen bestaat binnen een viral voor de film Cloverfield is 't een geintje van de makers.
555 is geen running gag, dat is om te voorkomen dat er echte telefoonnummers in beeld verschijnen die vervolgens door kijkers worden getest. (zie ook)quote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef SunChaser het volgende:
Oh dat valt me niet op. Zou niet eens weten dat dat fake is. De enige running gag die ik ken is dat sigarettenfilm van Tarantino en 555 in telefoonnummers.
Jij kijkt echt te specifiekquote:Op zondag 2 december 2007 18:48 schreef Breuls het volgende:
Elle zat in de auto een Slusho te drinken. Aangezien dat merk alleen bestaat binnen een viral voor de film Cloverfield is 't een geintje van de makers.
In 24 hebben ze er juist wel een echt telefoonnummer aangehangen, om de fans te bedankt voor het kijken.quote:Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
555 is geen running gag, dat is om te voorkomen dat er echte telefoonnummers in beeld verschijnen die vervolgens door kijkers worden getest. (zie ook)
Echt? Das wel grappigquote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef Haunter het volgende:
[..]
In 24 hebben ze er juist wel een echt telefoonnummer aangehangen, om de fans te bedankt voor het kijken.
Ik ook, die Breuls let echt op alle detailsquote:Op zondag 2 december 2007 20:56 schreef EvilMarc het volgende:
Breuls.. serieus!
Ik zou zoiets dus echt nooit opmerken. Ik zat meer te wachten op de confrontatie die erna kwam
quote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Houtspeer het volgende:
555 is toch het begin van mobieltjes in usa?
Hehe, USA heeft volgens mij gewoon +1 blaquote:Op zondag 2 december 2007 21:15 schreef Houtspeer het volgende:
555 is toch het begin van mobieltjes in usa?
Mij viel het ook niet op, ik las het elders. Maar ik ben wel zo'n freak die dat soort dingen ziet.quote:Op zondag 2 december 2007 19:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jij kijkt echt te specifiek
Ik let echt nooit op dat soort dingen
Ok even een testje, welk kleur is de auto van Jessica? Als je dit nog weet ben je een freak.quote:Op zondag 2 december 2007 21:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mij viel het ook niet op, ik las het elders. Maar ik ben wel zo'n freak die dat soort dingen ziet.
Ik denk donkerblauw?quote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ok even een testje, welk kleur is de auto van Jessica? Als je dit nog weet ben je een freak.
Ja, das een oude van S1... in S2 heeft ze geloof ik een nieuwe, of niet?quote:Op zondag 2 december 2007 22:19 schreef Reddiablo het volgende:
zo'n rode.. oud amerikaans model... pontiac, chevrolet... zoiets... dak d'r af en karren maar
Dus blauw heb ik goed?quote:Op zondag 2 december 2007 22:49 schreef RSH11 het volgende:
Niki had een klein blauw autootje. Jessica had die rode cadilac gejat.
Ja, hé... mensen komen en gaan...quote:Op maandag 3 december 2007 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk ik net Episode 9 vind ik Noah zo stoeren dan gaat hij dood
![]()
?
wat is je bron dan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Als mijn spoiler bron klopt, hoef ik dinsdag niet meer te gaan kijken, want ik weet alles al... maar daar gaan we maar niet op gokken
Dat rode open ding uit de pilot?quote:Op zondag 2 december 2007 21:59 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ok even een testje, welk kleur is de auto van Jessica? Als je dit nog weet ben je een freak.
Ik weet het ook niet waarom ze het niet toen hadden geprobeerd. Maar goed, het is bijna morgen!!!quote:Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, niemand kan meer doodgaan dankzij bloed van kensei of Claire, behalve als je onthoofd wordt. Waarom hebben ze Kensei in die 30 jaar dat ie vastzat niet gewoon onthoofd?
Heb je het niet goed doorgelezen dit topic en vorige topic's? Er is nu een staking gaande in het film en tv wereld in Amerika. Het is nog niet voorbij. Daarom hebben de schrijvers van Heroes besloten om aflevering 11 herschrijven en opnieuw op te nemen. Om als een seizoensfinale te fungeren. Het is nog onduidelijk wanneer het weer begint. Dus morgen is het laatste.quote:Op maandag 3 december 2007 09:34 schreef SunChaser het volgende:
Laatste? Er komen er toch 13?
quote:Op woensdag 28 november 2007 18:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nogmaals: Einde is vervroegd vanwege de schrijvers staking welke enkele weken geleden was begonnen.
Duhhhhhhhhhquote:Op maandag 3 december 2007 09:37 schreef Mar0988 het volgende:
Er is nu een staking gaande in het film en tv wereld in Amerika. Het is nog niet voorbij.
quote:Op maandag 3 december 2007 09:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Duhhhhhhhhh
Ik dacht alleen dat ik ergens las dat er 13 eps zouden komen.
Nogmaals dus, met kleine (dikgedrukte) toevoeging.quote:Voor de duidelijkheid.
Seizoen 1 bestond uit 24 afleveringen. Dit 24 afleveringen vormden samen ook Volume 1.
Seizoen 2 begon dus ook met Volume 2. Deze zou 11 afleveringen duren. Deze Volume 2 wordt dus aanstaande maandag/dinsdag afgesloten.
Normaal gezien zou er na aanstaande dinsdag een break komen, zodat er na de 'winterstop' doorgegaan kan worden met Volume 3 die dan 13 aflevering zou duren , maar nog wel het tweede seizoen.
Helaas met de schrijversstaking is het produceren van Volume 3 voorlopig opgeschort. Dit betekent dat seizoen 2 vooralsnog alleen uit volume 2 bestaat.
Het hangt er van af hoe lang de staking nog duurt. Als de staking nog erg lang duurt, kan het zijn dat het seizoen 2 bij volume 2 blijft, en dat Volume 3 pas volgend seizoen (september) wordt uitgezonden.
Vooralsnog dus de laatste uitzending van volume 2 aanstaande dinsdag.
Wanneer Volume 3 wordt uitgezonden is dus niet bekend, wellicht dat die pas volgend seizoen komt.
quote:Op maandag 3 december 2007 09:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals dus, met kleine (dikgedrukte) toevoeging.
In other news:
Morgen
Zodat hij iemand van TheCompany kan genezen mocht dat nodig zijn... bv Elle of Bob?quote:Op maandag 3 december 2007 09:14 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, niemand kan meer doodgaan dankzij bloed van kensei of Claire, behalve als je onthoofd wordt. Waarom hebben ze Kensei in die 30 jaar dat ie vastzat niet gewoon onthoofd?
Dan hadden ze gewoon bloed kunnen aftappen. En waarom bewaren ze de gemuteerde DNA string?quote:Op maandag 3 december 2007 10:23 schreef Treveo het volgende:
[..]
Zodat hij iemand van TheCompany kan genezen mocht dat nodig zijn... bv Elle of Bob?
Dat moet je Kaito vragen en die is nu dood >_>quote:Op maandag 3 december 2007 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Dan hadden ze gewoon bloed kunnen aftappen. En waarom bewaren ze de gemuteerde DNA string?
Hiro kan nog terug naar tijd waarin Kaito nog leefde en het hem vragen!quote:Op maandag 3 december 2007 10:31 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat moet je Kaito vragen en die is nu dood >_>
Ze is een trutquote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
wat was Victoria Pratt's ability eigenlijk?
Tim Krings apology was ook al wekenlang bekend. Goeiemorgen Sun.quote:Op maandag 3 december 2007 10:27 schreef SunChaser het volgende:
Nouja, Tim Kring vind t zelf ook al een kutseizoen
Geen idee, zou het ook wel willen wetenquote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
als het in de serie of dit topic al voorbijgekomen is: ik ben vergeetachtig en heb dit topic nog niet doorgelezen.
Weet ik, 26 nov, maar het geldt nog steeds van seizoen 2 is nog niet overquote:Op maandag 3 december 2007 11:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tim Krings apology was ook al wekenlang bekend. Goeiemorgen Sun.
Ze was geloof ik gewoon een wetenschapper. The Company bestond niet alleen uit mensen met abilities maar voor de 'balans' werkten er ook 'gewone' mensen. Net zoals Noah bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
als het in de serie of dit topic al voorbijgekomen is: ik ben vergeetachtig en heb dit topic nog niet doorgelezen.
Geen idee, volgens mij heeft ze geen gave...quote:Op maandag 3 december 2007 10:37 schreef krioro het volgende:
Ik hoop ook dat ze volume 3 beter gaan beginnen... volume 2 vond ik wel effe minder dan 1 maar nog steeds keigaafquote:Op maandag 3 december 2007 11:36 schreef sjarreltje het volgende:
Woehoe..morgen eindelijk seizoensfinale. Ik ga het denk ik niet echt missen als ze d'r ff uit zijn. Ik hoop wel alleen dat ze het volgend seizoen toch ff iets beter aanpakken vanaf het begin.
Hehe, was al 3 maanden geleden bekendquote:Op maandag 3 december 2007 11:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Weet ik, 26 nov, maar het geldt nog steeds van seizoen 2 is nog niet over
Ja ik ben het eens met jou!quote:Op maandag 3 december 2007 11:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze volume 3 beter gaan beginnen... volume 2 vond ik wel effe minder dan 1 maar nog steeds keigaaf
Is dat een chocobo op je ava?quote:Op maandag 3 december 2007 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou de laatste aflevering, dan ook langer zijn dat de normale afleveringen?
en weet iemand eigenlijk, hoe het anders zou aflopen, als er geen staking was geweest?
aangezien ze nu met een laatste aflevering komen, die helemaal herschreven is.
Volgens mij is de laatste aflevering deels opnieuw opgenomen en beetje anders dan normaal... maar wat precies weten wij ook niet... komt later maybe wel op zo'n DVD box oidquote:Op maandag 3 december 2007 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou de laatste aflevering, dan ook langer zijn dat de normale afleveringen?
en weet iemand eigenlijk, hoe het anders zou aflopen, als er geen staking was geweest?
aangezien ze nu met een laatste aflevering komen, die helemaal herschreven is.
Normaal gesproken boeit me die shit totaal niet, maar bij Heroes ben ik wel erg benieuwdquote:Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat de volgende DVD box alle audiocommentaren bevat, ipv alleen voor de helft ofzo. Zeker als het commentaren van schrijvers of producers zijn is het best interessant.
Zou die Mendez van de company oprichters trouwens familie van die schilder zijn?quote:Subject: Richard Drucker (Known Aliases: None)
ABILITIES: Can intercept, generate, and interpret electronic, digital, and radio transmissions.
PSYCHOLOGICAL PROFILE:
Extreme hatred for founding members of The Company. Intelligence of the highest levels known to man. Zen-like disposition. Non-violent. Do not engage. Keep safe distance. He will know you have found him before you do. Potential to inflict serious cataclysmic damages.
Alleen het einde is herschreven om er een betere cliffhanger van te maken die wellicht ook kan dienen als slot van het seizoen.quote:Op maandag 3 december 2007 14:44 schreef Treveo het volgende:
[..]
Volgens mij is de laatste aflevering deels opnieuw opgenomen en beetje anders dan normaal... maar wat precies weten wij ook niet... komt later maybe wel op zo'n DVD box oid [afbeelding]
Hana leeft volgens de Novels in the afterlife (dood). En zat overigens ook in Volume 1 (1 ep).quote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef Nr.G het volgende:
Misschien dat Hana of haar oom Drucker mee doen in volume 3. Komt toch niet voor niets voor in de novels.
[..]
Zou die Mendez van de company oprichters trouwens familie van die schilder zijn?
En wat zijn de krachten van Kaito en de Petrelli ouders?
En Claire heeft dezelfde kracht als Adam. Misschien zijn zij ook wel familie?
Zou dit in een aflevering uitgelegd worden?
Hmm... leg eens uit?quote:Op maandag 3 december 2007 17:30 schreef GirlyGirl het volgende:
Deze serie is toch wel de meest overrated serie van de laatste tijd.
Ik hoop het, maar ik weet al bijna zeker dat Claire en Adam niet familie zijn...quote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef Nr.G het volgende:
Misschien dat Hana of haar oom Drucker mee doen in volume 3. Komt toch niet voor niets voor in de novels.
[..]
Zou die Mendez van de company oprichters trouwens familie van die schilder zijn?
En wat zijn de krachten van Kaito en de Petrelli ouders?
En Claire heeft dezelfde kracht als Adam. Misschien zijn zij ook wel familie?
Zou dit in een aflevering uitgelegd worden? >:O
Waarover zei ze dat ook alweer ?quote:Op maandag 3 december 2007 18:29 schreef Reddiablo het volgende:
Elle: "It itches like a mother......"
die schotwond op d'r armquote:
Dat vind jij...quote:Op maandag 3 december 2007 19:02 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Wat denk je van het script en een aantal acteurs die niet kunnen acteren.
Dat vind ik ja, maar wat is je punt nu? Je vroeg waarom, ik geef je waarom, maar goed als jij vindt dat het "goed" is, so be it.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |