quote:Op donderdag 29 november 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
OOH WAT WORDEN DE GASTEN HIER WEGGESPEELD ZEG!! ONGELOOFLIJK WAT EEN PEGEL! AAAARRRRIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE!
POCOOOOGGGNNOOOOOOOLIIEEEEEEE
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij is het trouwens Larisa met één s. Kijk maar naar het logo.
Media verschillen daar nogal in.
Maar dit is een sigma. Gewoon een squote:Op donderdag 29 november 2007 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mijn grieks is niet al te best (lees: 0,0) maar de duitse β (die B dus) staat ook voor dubbel s.....
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.larissa-dimos.gr/larissa/city/index.shtm
Officiele stadswebsite. Dubbel S getranslitereerd.
Deze wedstrijd winnen ze echt wel, kan me niet voorstellen dat ze punten gaan verliezen.quote:Op donderdag 29 november 2007 17:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Vanavond de 1e nederlaag voor AZ sinds tijden thuis.
Kon je wel zeggenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:30 schreef borisz het volgende:
Jack heeft er zin in.
Wat verzwakt door maagklachten he, hij kan dan beter invallen.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:29 schreef ismael.urzaiz het volgende:
Pelle niet in de basis
Ik gun het die jongen zo.
de fans van larissa noemen zich de monsters dit komt vooral omdat ze zoveel geluid maken,quote:Op donderdag 29 november 2007 20:41 schreef venomsnake het volgende:
Nou, ook maar eens kijken wat die klappers ervan bakken..
tis 0-0 met Evert ten Napel.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
svp veel commentaar leveren jongens, zit in de trein nar LdL te luisteren
Ik kan het moeilijk zien, ze spelen allebei in het rood/witquote:Op donderdag 29 november 2007 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
svp veel commentaar leveren jongens, zit in de trein nar LdL te luisteren
Veel geluid in het stadion, van beide supporters. Opstelling is wel ok, mensen weten waar de anderen staan, ontbreekt alleen wat aan snelheid vind ik zelf.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is de sfeer, hoe is het spelbeeld? Werkt die kerstboomopstelling een beetje?
Zodra ze de snelheid opvoeren speel je denk ik deze tegenstander conditioneel alsmede technisch weg. Je ziet zodra de snelheid ook maar iets opgevoerd wordt je zo door die verdediging snijd.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
AZ zou wat directer moeten spelen. Meer naar voren spelen in plaats van breed. Nu spelen ze angstig en zijn ze makkelijker af te jagen.
Alleen AZ durft/kan het niet.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zodra ze de snelheid opvoeren speel je denk ik deze tegenstander conditioneel alsmede technisch weg. Je ziet zodra de snelheid ook maar iets opgevoerd wordt je zo door die verdediging snijd.
Ziet er niet best uit. Kreeg een knie op zijn been. Heeft flink pijnscheuten zo te zien aan het gezicht van Boy.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat het goed met Boy?
Ingetapet bovenbeen. Het is even afwachten, misschien speelt ie t weg.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Gaat het goed met Boy?
Als je het vergelijkt met klappertjes is er al veel gek natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Vanuit stadion, die larissafans zijn gek man.
DIE SARMIENTO, DAT IS EEN ARGENTIJN!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Sarmiento, komt die nu uit Argentinië?
Nee is er al een tijdjequote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Sarmiento, komt die nu uit Argentinië?
Hij schijnt erg goed te kunnen keepen, wellicht gelijkwaardig aan Waterman. Echter is die meegegroeid met dit team en heeft hij meer ervaring. Qua kunnen zitten ze dus misschien wel gelijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:19 schreef NumberNine het volgende:
Romero ziet er in ieder geval al uit als een winnaar!
Waarschijnlijk zelfs een stuk meer potentie dan Waterman, hij is zelfs al opgeroepen voor het Argentijns nationaal elftal. Maar zoals je al aangeeft is Waterman natuurlijk beter ingespeeld.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij schijnt erg goed te kunnen keepen, wellicht gelijkwaardig aan Waterman. Echter is die meegegroeid met dit team en heeft hij meer ervaring. Qua kunnen zitten ze dus misschien wel gelijk.
Jawel, van Haris.quote:
Zijn er wel meer die nogal laks spelen nu. Net even te nonchalant.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Agustien domme gele kaart.
Echt in de problemen is AZ niet gekomen, echter die Griekse muur staat ook nog altijd. Die zal er toch aan moeten geloven wil AZ gaan scoren.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Gaal zal wel een donderpreek houden in de rust, met zn gipsen been een tafel omschoppen en een paar omzettingen doen.
Uitgeklappert?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:35 schreef fuckbuddy het volgende:
live from alkmaar,
Ga springen en schreeuwen dan, daar krijg je het wel warm.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:35 schreef fuckbuddy het volgende:
live from alkmaar, kutkoud hier, moeilijke wedstrijd. En op rechts gebeurd niets man, alles links.
Pelle liep warm net. op naar de top ;-)
Wat moet Opdam met een klapper?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:39 schreef fuckbuddy het volgende:
me klapper is afgepakt door een opa :-(
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:43 schreef ismael.urzaiz het volgende:
[..]
Wat moet ik met een klapper?
Met je laptop het stadion inquote:Op donderdag 29 november 2007 21:39 schreef fuckbuddy het volgende:
me klapper is afgepakt door een opa :-(
ga je nu elke minuut iets posten om te laten zien dat je een keer in het stadion zit?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef fuckbuddy het volgende:
ruzie in het larissa vak, haha
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Evert: Het griekse voetbal stelt echt niets voor.
Ehhh, misschien het Nederlandse voetbal ook niet..
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef fuckbuddy het volgende:
ruzie in het larissa vak, haha
Beter luisteren..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben nog 5 ploegen in de Uefa Cup!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:55 schreef venomsnake het volgende:
echt? ..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beter luisteren..
Hij zei juist IETS ipv niets.
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Haris stelt echt zwaar teleur.
AZ dan ook.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Haris stelt echt zwaar teleur.
Ja, je hoorde het ook aan waar hij z'n klemtoon had.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
echt? ..
vond het al zo'n rare opmerking.
zo 30-12-2007 14:30u AZ - Heracles Almeloquote:Op donderdag 29 november 2007 22:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer komt Everton op bezoek? Ik voorspel een gigantische pak slaag voor AZ.
Neemt niet weg dat het Nederlandse voetbal niet zoveel voorstelt.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, je hoorde het ook aan waar hij z'n klemtoon had.
Hij maakte de opmerking nadat hij zei dat Griekenland freewheelend het EK heeft gehaald en de vorige keer won.
Zou gek zijn als ie daarna meteen had gezegd dat het niets voorstelt..
quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
zo 30-12-2007 14:30u AZ - Heracles Almelo
Eeh het is donderdag dude?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:11 schreef detulp050 het volgende:
Zit ik nou per ongeluk toch te kijken naar de vrijdagavond wedstrijd op RTL7? Heracles - Excelsior ofzo?
quote:
Ach, het Griekse voetbal heeft uberhaupt nog nooit iets voorgesteldquote:Op donderdag 29 november 2007 22:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het Nederlandse voetbal niet zoveel voorstelt.![]()
Althans, AZ niet.
Die voorzetten van Pocognoli mogen ook wel wat zuiverder, lijkt nergens op tot nu toe.
Ik heb wel een zwak voor Olympiakosquote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, het Griekse voetbal heeft uberhaupt nog nooit iets voorgesteld. (EK en EC1 finale buiten beschouwing gelaten)
Het went.
Dit is nog een redelijke wedstrijd hoor voor AZ doendequote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij doelt op het niveau van de wedstrijd wat dus vergelijkbaar is met de wedstrijden van vrijdag. Huilen met de pet op dus
Gek genoeg verbaast dat mij niet eens.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Olympiakos
Een beetje dan
Die grap je eerder vandaag al verzonnen he?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een lul die van Gaal springt niet eens op
Wel lekker fanatieke supporters.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, het Griekse voetbal heeft uberhaupt nog nooit iets voorgesteld. (EK en EC1 finale buiten beschouwing gelaten)
Het went.
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een lul die van Gaal springt niet eens op
Ja ik heb een boekje met grappenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Pritt het volgende:
[..]
Die grap je eerder vandaag al verzonnen he?
Was het maar waar..quote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het DSB stadion ontploft.
Jaquote:Op donderdag 29 november 2007 22:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel lekker fanatieke supporters. [ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, die josti's staan 10 punten achterquote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef Noshiba het volgende:
Tering, wat zijn hun zielig met hun helemaal niets in amsterdam
Ik vond het al zielig klappertjes volk en nu word het nog erger
Jaloersquote:Op donderdag 29 november 2007 22:24 schreef Noshiba het volgende:
Tering, wat zijn hun zielig met hun helemaal niets in amsterdam
Ik vond het al zielig klappertjes volk en nu word het nog erger
echt raar als je HOOFDLETTERS ZET he bik al gelijk de stem van Evert in me hoofd.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
IN DE GRIEKSE COMPETITIE ZAL DAT WEL MOGEN ZULKE OVERTREDINGEN, MAAR HIER DUS NIET.
Alsof het barbaren zijn
Laat die jongen nou hij is trots dat hij wat anders op TV hoort i.p.v. die klappertjesquote:
Geelrood betekent rood dmv twee maal geel.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef BonJovi het volgende:
Geelrood wtf is dat
Trieste kneusjesquote:Op donderdag 29 november 2007 22:29 schreef El-Salvador het volgende:
"Schop schop schop die Klapjosti's neer!!"
Op zoek naar zijn klapper..quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu wel klappers.
Maar alleen als ze voor staan natuurlijk.
Jeejquote:
Ajax heeft ook altijd het meest scorende aanval van Europa maar daar krijg je geen prijzen voor.quote:
Wat zijn de cijfers precies ?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef El-Salvador het volgende:
En nu klappen met zn allen!!!!!
Wiieee, we zijn allemaal wel tevreden hoor dat az heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar wij spelen nog steeds wel in europa, leuk om die ajacieden te zien zeiken hier.
wees blij man, of is het rancune?
doe ff relaxed
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wiieee, we zijn allemaal wel tevreden hoor dat az heeft gewonnen
maar we zijn anti-klapperpubliek!
Dit ja. Ze zetten alleen maar zichzelf voor schut.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die Ajacieden die zich bezighouden met het AZ-publiek.
Ik ben geen Ajacied, dus ik mag het?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die Ajacieden die zich bezighouden met het AZ-publiek.
Die kopstoot was belachelijk. Die rolpartij was dan weer wel mooi.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef detulp050 het volgende:
"een kopstoot"
Wat een flink mietje
Hoogmoed voor de val.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef StarGazer het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam
Klopt, stelletje grafjosti's, wij zijn koploper en staan tien punten op jullie voor
Die gaan we inderdaad niet winnen. Het geluk/mate van ervaring houd een keer op natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef BonJovi het volgende:
Jullie winnen de Uefa cup nieten wij hebben nog 2 fronten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Huntelaar vind ik persoonlijk echt een wanstaltig joch, met een kloteharses.
MAAR feit is dat het een superspits is die gewoon goed scoort, en dat is nou net waar die voor betaald wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |