Jeejquote:
Ajax heeft ook altijd het meest scorende aanval van Europa maar daar krijg je geen prijzen voor.quote:
Wat zijn de cijfers precies ?quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:35 schreef El-Salvador het volgende:
En nu klappen met zn allen!!!!!
Wiieee, we zijn allemaal wel tevreden hoor dat az heeft gewonnenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar wij spelen nog steeds wel in europa, leuk om die ajacieden te zien zeiken hier.
wees blij man, of is het rancune?
doe ff relaxed
quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wiieee, we zijn allemaal wel tevreden hoor dat az heeft gewonnen
maar we zijn anti-klapperpubliek!
Dit ja. Ze zetten alleen maar zichzelf voor schut.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die Ajacieden die zich bezighouden met het AZ-publiek.
Ik ben geen Ajacied, dus ik mag het?quote:Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Al die Ajacieden die zich bezighouden met het AZ-publiek.
Die kopstoot was belachelijk. Die rolpartij was dan weer wel mooi.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:34 schreef detulp050 het volgende:
"een kopstoot"
Wat een flink mietje
Hoogmoed voor de val.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef StarGazer het volgende:
Helemaal niets in Amsterdam
Klopt, stelletje grafjosti's, wij zijn koploper en staan tien punten op jullie voor
Die gaan we inderdaad niet winnen. Het geluk/mate van ervaring houd een keer op natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:20 schreef BonJovi het volgende:
Jullie winnen de Uefa cup nieten wij hebben nog 2 fronten
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:13 schreef fuckbuddy het volgende:
Huntelaar vind ik persoonlijk echt een wanstaltig joch, met een kloteharses.
MAAR feit is dat het een superspits is die gewoon goed scoort, en dat is nou net waar die voor betaald wordt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |