quote:Op donderdag 29 november 2007 13:08 schreef Gillingham het volgende:
Ik kwam zojuist op imdb 'per ongeluk' langs die 'klassieker in spé' dus die mag ik helaas niet meer opnoemen.
Showgirls?
Scoop?
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sylvester Stallone
Het schijnt echt zijn droomproject te zijn. Hij heeft ontiegelijk veel boeken over Poe gelezen. En is al met het script bezig sinds de tijd van Rocky I.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hopelijk verprutst ie het niet, maar dat zal wel ijdele hoop zijn
Titel
[ afbeelding ]
SoK +1quote:Op donderdag 29 november 2007 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mandy Moore, John Krasinski en License to Wed.
Ik heb drie films van de man gezien en dit was de minst interessante wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:03 schreef cwk het volgende:
Die staat ondertussen al 2 jaar op mijn schijf ofzo. Is hij de moeite waard eigenlijk?
Gilly +1quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:17 schreef Gillingham het volgende:
Dirty Pretty Things.
Gelukkig kwam ik net op de naam.
Ik had gewoon geen zin. Misschien in december weer, wie weetquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:14 schreef cwk het volgende:
Zo zie je maar weer wat er gebeurd als die Belg een maandje zijn best doet. Knap hoor. Geen punten van Flitspaal deze maand, dan was eigenlijk wel het meest opvallende. Niet zo ontzettend opvallend dus.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |