Dit zijn gewoon criminele praktijken als hij je pushed om het bij hem te kopen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
Ik zit nu 1 week op fitness.
Maar nu moet ik dus aankomen!
Fitness instructeurs advies is gebruik bij je maaltijden ook voedingssupplementen:
Denk dan aan: Eitwitten - Proteine - Creatine en dergelijke!
merci heul veul!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:50 schreef LedZep het volgende:
[..]
Jawel, 400 IU heeft zeker effect. In de winter kan je mss 2 per dag nemen, dat doe ik iig. Kost toch bar weinig.
als je nou eens begint met het toevoegen van 1 ons pinda's, 1 liter melk en 1 bak magere kwark per dag. Verder lekker trainen, veel lezen, en goed slapen. Hou dit een half jaar vol en kom dan maar eens terug met wat je eventueel als supplement kan gebruikenquote:Op vrijdag 30 november 2007 03:26 schreef Sander170 het volgende:
Ik zit nu 1 week op fitness.
Maar nu moet ik dus aankomen!
Fitness instructeurs advies is gebruik bij je maaltijden ook voedingssupplementen:
Denk dan aan: Eitwitten - Proteine - Creatine en dergelijke!
Dus bij deze zou ik willen weten wat jullie gebruiken om aan te komen (in massa) ????
Want ik ben in meerdere winkels al wezen kijken maar daar word ik ook niet wijzer uit.
En daarbij die potten zijn vreselijk duur ik zag sommige van 40 á 50 euro maar ook van 60 euro.
En nu wil ik dus niet een miskoop doen, en zou ik willen weten wat een beetje een betrouwbaar merk is?
Deze zag ik staan:
[ afbeelding ]
Van Fitshape Eiwit 85% is dit wat?
Deze zag ik ook:
[ afbeelding ]
EAS WHEY: was rond de 50 euro.
Maar goed wat gebruiken jullie, of nemen sommige ook pilvormige?
Wie kan me alsjeblieft verder op weg helpen, PMen mag je me ook!
Alvast bedankt.
IU is geen spul, IU is een eenheid, om precies te zijn International Unit. Zelfde iets als een gram of een meter, maar dan weer net wat anders. Heeft te maken met het biologische effect als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:06 schreef PretKroket het volgende:
Ik train zelf ook veel dus ik neem hier af en toe een kijkje, maar ik vroeg me af waar dit over gaat: 400 IU. 400 IU van wat voor spul? Zelf ben ik nu bezig met een creatinekuurtje (wat goed aanslaat deze keer).
Ja dat snap ik, maar wat ik bedoel is, over wat we het hier hebben. Voorbeeld: 400 IU zandquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:18 schreef McGilles het volgende:
[..]
IU is geen spul, IU is een eenheid, om precies te zijn International Unit. Zelfde iets als een gram of een meter, maar dan weer net wat anders. Heeft te maken met het biologische effect als ik het goed heb.
Als je iets naar boven leest zie je dat het over Vit D gaatquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:24 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat ik bedoel is, over wat we het hier hebben. Voorbeeld: 400 IU zand
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je iets naar boven leest zie je dat het over Vit D gaat
Post je voedingschema eens!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:36 schreef Sander170 het volgende:
Ze willen geen supplumenten aan mij verdienen want je kan ze overal kopen zei hij.
Dus om iets aan te komen wil ik het gebruiken bovenop mijn voedingsschema.
Wie heb jij op zijn verschrompelde penus getrapt?quote:Op vrijdag 30 november 2007 07:40 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik ben nog wel steeds gebanned op DBB op m'n werk... thuis kan ik er nog wel op
Nee dat was Eric niet dat was de Admin. Die begint jou nu ook een beetje zat te worden aangezien je eerst over PM beterschap beloofde qua posten maar dit dus niet waar maakt, op DBB niet en ook al zeker niet hier qua je gescheld en kinderachtig gedoe (zie ondermeer je ondertitel en signature).quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:29 schreef ivosnivo het volgende:
Ericr verwijdert berichten van mij op dbbHij kan me er geen gele kaarten voor geven maar hij irriteert zich er wel aan
Wheehehehehe, ik heb me acount al weg laten halen. Ik heb me portie dbb wel weer gehad.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee dat was Eric niet dat was de Admin. Die begint jou nu ook een beetje zat te worden aangezien je eerst over PM beterschap beloofde qua posten maar dit dus niet waar maakt, op DBB niet en ook al zeker niet hier qua je gescheld en kinderachtig gedoe (zie ondermeer je ondertitel en signature).
Daarom gaan wij nu ook maar 'kinderachtig' doen na overleg met de Admin. Bij deze het verzoek om een normale sig en ondertitel te kiezen. Doe je dat niet krijg je een strafpunt op DBB per dag hiervoor. Je hebt nog 3 strafpunten te gaan voor je perm ban (dat is 7 punten) dus het balletje ligt bij jou.
Doe gewoon normaal en post op een normale manier mee en er is niets aan de hand, ga je door op deze manier dan houdt het op voor je op DBB. Je hebt het helemaal zelf in de hand.
Hebben ze geen kleinere barbells?quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:49 schreef Fugie het volgende:
iemand nog tips voor overhead squats ?
Ik kan niet eens balans houden met alleen een olympische stangloop nu beetje te klooien met een lichtgewicht stukje hout
Ik denk dat de enige tip is heel veel oefenen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:49 schreef Fugie het volgende:
Ik kan niet eens balans houden met alleen een olympische stangloop nu beetje te klooien met een lichtgewicht stukje hout
Oefenen idd, die oefening is een pain in the ass.quote:Op vrijdag 30 november 2007 20:49 schreef Fugie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |