ik wachtte ook op jullie hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 00:17 schreef Varen het volgende:
Marietje, ik durf het niet, bedankt!!
Lieke praat met Brian en Amanda, die liggen op bed.
Als Nadia morgen Dennis er niet uitstemd, zegt Brian het vertrouwen in Nadia op,
Soort zoekt soort blijkbaar............quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendje van Dennix aan de telefoon.
Dennix : "Heb je nog een tip voor me"
Vriendje : "Moeilijk, moeilijk, moeilijk ......."
[ afbeelding ]
Nu wel weer want het is geen Talpa mer of zo ! Maar ja spelinfo gaat over en weer , ook nu weer in gesprek 2quote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef diedirk het volgende:
Mag spelinfo tegenwoordig ook door de telefoon?
Brian mocht het al vanaf het begin, dus nu mogen de anderen ook eens...........quote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef diedirk het volgende:
Sinds het regelboek is vervangen door een exemplaar met blanco pagina's. Dan kunnen ze die per dag naar behoefte invullen.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef Ziet het volgende:
sinds wanneer mag er zoveel spelinfo worden doorgegeven aan de telefoon??
ik geloof dat alles mogelijk is vandaagquote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef diedirk het volgende:
Kwam op het scherm Geen spelinfo, maar Nix ging gewoon door.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
REGIE JOEHOE!!!!!!!!!!!!
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
HOEREN IN DAT KUTHOKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0% is zijn spel aan het bespreken met zijn vrienden, waar slaat dit op?
DIT IS DGK, DAAR MOET JE HET ZELF DOEN!!!
En heb je geen maand, dan wel 2 maanden of een jaar.............quote:Op donderdag 29 november 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
D: praten praten praten, dat is het enige wat ik kan het is zo kort dag. heb je een maand langer dan heb je weer tijd om alles te veranderen.
551quote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef PeterNB het volgende:
(nou vooruit dan, omdat ik zo'n respect voor de niet-streamers heb) (echt allerlaatste post
van vandaag) (audio van) Dennis belt zijn matties:
http://www.evilshare.com/67063c24-ef59-102a-a517-00a0c993e9d6
welterustenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Morgen om 04:30 ga ik er weer met frisse tegenzin tegenaan.![]()
De vraag stellen is gelijk het antwoord geven...........quote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Varen het volgende:
Dennis had zijn CP's net zo goed in de vijver kunnen gooien.
Hij zegt nadenken, wat nu
Die gozer heeft al 5 maanden de tijd genomen.Enige wat hij doet is vreten.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:28 schreef Varen het volgende:
Dennis: moet toch lukken GVD, waarom die kut timing, ik had gewoon langer tijd nodig jongeh.
Echt na donderdag was het zo makkelijk geweest
Zei ie dat vorige maand ook al niet ?quote:Op donderdag 29 november 2007 00:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix in zichzelf : "Wat een kuttiming. Ik heb gewoon meer tijd nodig. Na donderdag was het zoooooo makkelijk geweest, echt jongen"
[ afbeelding ]
Dat had Japio hem geadviseerd : "Zorg dat je spectaculaire TV maakt. Vandaag nog"quote:Op donderdag 29 november 2007 00:29 schreef Varen het volgende:
Dennis blijft veilig in de private zitten
Dus je verwacht vanavond nog actie ? Of kan ik zo naar mn bed toe?quote:Op donderdag 29 november 2007 00:30 schreef Knut_je het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om het tv-momentje van Dennis na het gesprek met zijn vrienden.![]()
![]()
Begrepen ! De rode haan gaat rond middernacht naar Zuid ! Ik herhaal: De rode haanquote:
Hij schijt in zijn broek, volgens mijquote:Op donderdag 29 november 2007 00:32 schreef kit2u het volgende:
Dennis durft echt niet meer de private uit.
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
Kom Dennis ga knallen.Steek een stuk brood in je bek.
LOLquote:Op donderdag 29 november 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
Hij kan zo in de nieuwe Asterix &Obelix als zijnde nulkommannixnixquote:Op donderdag 29 november 2007 00:37 schreef kit2u het volgende:
Pa dennis belt niet.
Is net als dennis...doet nix, kan nix, nul komma nul iniatief.
Zo vader zo zoon, denk ik..dat wordt morgen ..misschien...quote:Op donderdag 29 november 2007 00:36 schreef petraa het volgende:
Bel me vader Collect Call laat hem nou ff bellen.
Heeft Kelly gezegd. Brian zegt dat Dennis afluisterd.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:40 schreef Marietje_34 het volgende:
naat vraagt of amanda een plan tegen haar heeft gesmeed, want dat heeft ze gehoord?
Volens mij is Pa zo van save ur own balls. Dus ik ga niet bellen. Je had zo'n grote bek dan los je het zelf ook maar opquote:Op donderdag 29 november 2007 00:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo vader zo zoon, denk ik..dat wordt morgen ..misschien...
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
Ja Kelly de zus van Nix heeft dat de villa ingeholpen.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:40 schreef Marietje_34 het volgende:
naat vraagt of amanda een plan tegen haar heeft gesmeed, want dat heeft ze gehoord?
jouw stream is sneller dan de mijne!!quote:Op donderdag 29 november 2007 00:47 schreef Varen het volgende:
Papa vindt Dennis te terug getrokken.
eensquote:Op donderdag 29 november 2007 00:49 schreef diedirk het volgende:
FEBO Opgelet!
Ze moeten trouwens vanavond eens een keer hard optreden tegen fluisteren in bed en vooral ook dingen die ze onder de dekens doorgeven. Knijpen en op buiken schrijven.
Zijn moeder ook, Dennis is van de melkboer.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:49 schreef yellowfirst het volgende:
Pa Bax klinkt doortastender dan zijn zoon...........
Ja mooi was datquote:Op donderdag 29 november 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Pa; Alles of niets, gooi er wat uit, laat je zelf eens zien.
D: Nog 9 sec. waar ben je
Pa: Ja ik ben NOG in de auto
Snapt hij het nou werkelijk niet of is dit zijn spelquote:Op donderdag 29 november 2007 00:52 schreef Marietje_34 het volgende:nix jankt verder over timing ..
Hij heeft verdomme al een maand de tijd gehad na de vorige ontslagronde.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Snapt hij het nou werkelijk niet of is dit zijn spel
Die gozer heeft nog nooit iets inzn leven hoeven doen, dus time-management is hem onbekend !quote:Op donderdag 29 november 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix (in zichzelf) : "Fucking hell, die timing joh"
(Geloofd hij nou echt zichzelf ?)
[ afbeelding ]
Nadat ie erin is gehouden door N of J.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "Fucking hell, het is al een uur" .......
Ofwel, 'ik ga morgen knalluh' .........
Hij gaat vast weer zingenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streamers, schenk nog maar even een borrel in want dadelijk gaat Dennix knalluh ..... !
Ik heb niets gehoord wat Dennis nog niet wist.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
Weer spelinfo.
Hij snapt het echt niet, is ie te stom voor vrees ikquote:Op donderdag 29 november 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Snapt hij het nou werkelijk niet of is dit zijn spel
Die had ik ook.quote:
Wat dan? Gaat ie vuurwerk afsteken?quote:Op donderdag 29 november 2007 00:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix in de verre hoek. Pas op streamers, dit wordt knalluh .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben de streams overgeschakeld naar de keukequote:Op donderdag 29 november 2007 01:01 schreef diedirk het volgende:
Mag hopen dat de FEBO dadelijk gelijk eens optreed tegen fluisteren in bed!
kotsen?quote:Op donderdag 29 november 2007 01:04 schreef chufi het volgende:
Waar is Naad ?
Ja dat zeker ! Zeker weten dat ie nu weer honger heeft 100%quote:Op donderdag 29 november 2007 01:03 schreef Marietje_34 het volgende:
ik vermoed dat ie nu wat gaat eten
Ik denk dattie met Jaap moet gaan praten maar niet durft...quote:Op donderdag 29 november 2007 01:03 schreef Marietje_34 het volgende:
ik vermoed dat ie nu wat gaat eten
hij eet zich gewoon wat moed in, en waagt nu idd een poging om met Jaap te pratenquote:Op donderdag 29 november 2007 01:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk dattie met Jaap moet gaan praten maar niet durft...
Ik vind Selene echt cool en ook leuk! Dat accent is ook grappig!quote:Op donderdag 29 november 2007 01:07 schreef Frasier het volgende:
Ik val echt als een blok voor dat Brabantse accent van Selene
jij mazzelkont!quote:Op donderdag 29 november 2007 01:11 schreef loisie het volgende:
Ik had tot de 28ste betaald voor de streams, maar heb ze nog steeds????????????
Niet je PC afsluitenquote:Op donderdag 29 november 2007 01:11 schreef loisie het volgende:
Ik had tot de 28ste betaald voor de streams, maar heb ze nog steeds????????????
Is volgensmij een hele gezellige meidquote:Op donderdag 29 november 2007 01:10 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Ik vind Selene echt cool en ook leuk! Dat accent is ook grappig!
nee, dat vind hij te gevaarlijk.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat dan? Gaat ie vuurwerk afsteken?
Ze hadden een foto van Cora er op moeten laten zettenquote:Op donderdag 29 november 2007 01:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft weer opperbeste zin .....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen is er niets meer van over! Alhoewel hij doet wel lief tegen zequote:Op donderdag 29 november 2007 01:13 schreef Marietje_34 het volgende:
Jaap gaat op z'n nieuwe kussensloop slapen
Hahaha, zal toch eens naar bed moeten....................pc maar aan laten staan dus hequote:
Nee ze wil dat Lieke morgen gaat.Heeft uitslag.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:15 schreef Varen het volgende:
Amanda wil naar de dokter
kijk 'm danquote:
En de streams ook aan laten staan, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 29 november 2007 01:15 schreef loisie het volgende:
[..]
Hahaha, zal toch eens naar bed moeten....................pc maar aan laten staan dus he
Das vast Jaaps wc die staat na te pruttelen, wat je hoortquote:Op donderdag 29 november 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
Lacht Dennis nou steeds naar Nadia onder de douche?
Ja ik ook maar niet zo oud dacht ikquote:Op donderdag 29 november 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
[quote]Op donderdag 29 november 2007 01:12 schreef chufi het volgende:
Nix zn pa komt uit 50?? Is ie dus 57 nu met 2 kids die niet ouder zijn dan Nix 24 , dus was ie er laat bij !
[/quote
Of jij!
Moeilijk om even snel uit te leggen, maar het probleem ontstaat juist als ze stoppen met douchen .......quote:Op donderdag 29 november 2007 01:18 schreef riri het volgende:
Kunnen ze daar geen goeie loodgieter betalen?
Via de toilet van Jaap wordt lucht aangezogen waardoor het daar als een gek borrelt als men beneden doucht
Buy it yourself en geniet er van zou ik zeggenquote:Op donderdag 29 november 2007 01:22 schreef neo567 het volgende:
Stream3 als ik die zie lijkt het net alsof dat blonde wijf er echt ligt, ze heeft een aanzuigende werking op me
Misschien vooral voor Amanda eens tijd om dat echte stukje haar eens te wassen, na een week liggen bacterien te verzamelen........onder de pruik....quote:Op donderdag 29 november 2007 01:24 schreef loisie het volgende:
waarom gaat iedereen ineens douchen midden in de nacht?
de gluiperdsquote:Op donderdag 29 november 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor ..... weer een fluister-sessie zonder zenders
[ afbeelding ]
Niet alleen bacterien onder de pruik, je moest eens weten hoeveel die beesten poepen .......quote:Op donderdag 29 november 2007 01:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Misschien vooral voor Amanda eens tijd om dat echte stukje haar eens te wassen, na een week liggen bacterien te verzamelen........onder de pruik....
33 is toch niet zo oud voor 'n man om kinderen te krijgen?quote:Op donderdag 29 november 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
[quote]Op donderdag 29 november 2007 01:12 schreef chufi het volgende:
Nix zn pa komt uit 50?? Is ie dus 57 nu met 2 kids die niet ouder zijn dan Nix 24 , dus was ie er laat bij !
[/quote
Of jij!
Mijn paps was 35, mijn vriend is 37 als hij zn eerste krijgt (als het meezit).quote:Op donderdag 29 november 2007 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
33 is toch niet zo oud voor 'n man om kinderen te krijgen?
Deze avond zou een mooi moment zijn voor Niels de neukpolitie en Fred de fluisterinspecteurquote:Op donderdag 29 november 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Nadia midden in het bed....... ze biedt zichzelf weer aan.
Nee is ook mis mee, zei alleen dat ie er laat bij was verder nietquote:Op donderdag 29 november 2007 01:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
33 is toch niet zo oud voor 'n man om kinderen te krijgen?
Ik gok COS 2918quote:Op donderdag 29 november 2007 01:37 schreef Kimberleyy het volgende:
Even een vraagje.. Hoeveel COSsen geleden wordt er uitgebreid over de brief van Dennis naar Nadia gesproken??
Alvast bedankt..
Misschien kan deze jongen eigenlijk wel maar wil hij niet. Hij zit er, blijkt nu, eigenlijk maar voor een ding en dat is een platencontract. Heel dom dat hij zich dan wel laat pijpen en tegen de verdrukking in neukt. Dat zal toch ook niet goed zijn voor een zangcarriere.quote:Op donderdag 29 november 2007 07:34 schreef Varen het volgende:
DrsH mooi verhaal
Morgen allemaal
[ afbeelding ]
Zijn laatste nacht?
Ik vond hem zielig vanacht, die jongen kan echt niet, dat is niet gespeeld. Maar vanavond slaapt hij weer lekker in zijn eigen bedje, misschien....
Popstar The Rivals lijkt me wel wat voor Dennis.................quote:Op donderdag 29 november 2007 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien kan deze jongen eigenlijk wel maar wil hij niet. Hij zit er, blijkt nu, eigenlijk maar voor een ding en dat is een platencontract. Heel dom dat hij zich dan wel laat pijpen en tegen de verdrukking in neukt. Dat zal toch ook niet goed zijn voor een zangcarriere.
Hij had zich beter op kunnen geven voor idols.
En het treurige is dan ook nog dat Dennis de enige in het huis is die niet een plaar gemaakt heeft of er op zijn minst aan heeft meegewerkt...hilarisch waren de momenten dat er iemand uit de platenindustrie in het huis was en Dennis dan opzichtig begon te zingen.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:29 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien kan deze jongen eigenlijk wel maar wil hij niet. Hij zit er, blijkt nu, eigenlijk maar voor een ding en dat is een platencontract. Heel dom dat hij zich dan wel laat pijpen en tegen de verdrukking in neukt. Dat zal toch ook niet goed zijn voor een zangcarriere.
Hij had zich beter op kunnen geven voor idols.
Heej jij zou vandaag niet meer postenquote:Op donderdag 29 november 2007 08:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Popstar The Rivals lijkt me wel wat voor Dennis.................
Zo jij bent me wakker !!quote:Op donderdag 29 november 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej jij zou vandaag niet meer posten
Zouden ze dan toch aansturen op een gezamelijk vrijwilllig vertrek van Nadia en Dennis, desnoods met trouwkoets sfeerbeelden uit de PC Hooftstraat en dan twee nieuwe bewoners erin?quote:Op donderdag 29 november 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
Dennis mag er niet uit
Geplaatst op 28-11 om 23:58
Even terugkomend op het verhaal van Sjoerd. Ik heb wel degelijk contact met Sjoerd op MSN, maar wat er in de sportzaal gezegd is klopt voor geen meter. Eerder had Joris een gesprek met Huub over de streamers en dat vele denken dat het script is. Nu dat voorval met Sjoerd en Jaap waarin ik betrokken werd. Dit is voor mij niets anders dan een afleiding, omdat Dennis er niet uit mag en gewoon nog langer in de kooi moet blijven. Jaap moet nu spelen dat hij deze dingen van Sjoerd weet en daarom Dennis erin houdt. Sjoerd wordt gebruikt als een soort van dekmantel, waardoor Jaap niet door de mand valt. Als men mij in het spel wil betrekken prima, maar wat schuift het, of betalen jullie in natura? Maar niet over mijn rug, ik dank jullie wel.
reaktie van Sly nav het gesprek tussen Jaap en Sjoerd
Bron Nowlive
Wat een vreemd verhaal, ik snap er geen bal van.Als Jaap Dennix in het spel wil houden doet hij het toch wel daar heeft hij Sjoerd's info toch niet voor nodig, het hokje bepaalt immers.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
Dennis mag er niet uit
Bron Nowlive
'Ns even kijken....quote:Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Is Dennis al wereldwijd doorgebroken als zanger?
Ik heb een leuk reisje voor die platreet (ik betaal die reis) en dat is naar KHARTOEM,daar is een vrouw en die heeft eenquote:Op donderdag 29 november 2007 01:29 schreef mootie het volgende:
Nadia midden in het bed....... ze biedt zichzelf weer aan.
Heeft die Nadia's naam al op zijn rug staan dan?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:06 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Is Dennis al wereldwijd doorgebroken als zanger?
Heeft ze die er niet al ingekrast? Dan nog een bloedpropje uit Nadia's vagina in zijn handen en de verovering van de wereld kan beginnenquote:Op donderdag 29 november 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
Heeft die Nadia's naam al op zijn rug staan dan?
Onze nieuwe glamourkoppel is born! Eveneens het stolseltje, Damian Brooke!quote:Op donderdag 29 november 2007 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft ze die er niet al ingekrast? Dan nog een bloedpropje uit Nadia's vagina in zijn handen en de verovering van de wereld kan beginnen.
Ik snap niet veel van dit verhaal . Sly van nowlive zit zo te lezen , van top tot teen in DGK.quote:Op donderdag 29 november 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
Dennis mag er niet uit
Geplaatst op 28-11 om 23:58
Even terugkomend op het verhaal van Sjoerd. Ik heb wel degelijk contact met Sjoerd op MSN, maar wat er in de sportzaal gezegd is klopt voor geen meter. Eerder had Joris een gesprek met Huub over de streamers
Als men mij in het spel wil betrekken prima,
maar wat schuift het, of betalen jullie in natura? Maar niet over mijn rug, ik dank jullie wel.
Bron Nowlive
quote:Op donderdag 29 november 2007 09:40 schreef noekje het volgende:
Als zij idd het nieuwe glamourkoppel van Nederland gaan worden dan kan ik niet wachten op de eerste foto's van de geboortje van hun kind in de privé. Onze liefdesbaby! Nadia en Dennis geil kijkend in de camera met een maandverbandje in hun armen.
Een biets mail?quote:Op donderdag 29 november 2007 09:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van dit verhaal . Sly van nowlive zit zo te lezen , helemaal in DGK.
Zolang Sly geen biets mails stuurt per mail, vind ik het best, dat waren er eerder wel 2 per week.
Benieuwd of Dennis weg gaat, of mag........want diegene die hier groen licht voor geeft is de productie.
En de ontslagronde voor Nadia ? Mag Nadia blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |