ik wachtte ook op jullie hoorquote:Op donderdag 29 november 2007 00:17 schreef Varen het volgende:
Marietje, ik durf het niet, bedankt!!
Lieke praat met Brian en Amanda, die liggen op bed.
Als Nadia morgen Dennis er niet uitstemd, zegt Brian het vertrouwen in Nadia op,
Soort zoekt soort blijkbaar............quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vriendje van Dennix aan de telefoon.
Dennix : "Heb je nog een tip voor me"
Vriendje : "Moeilijk, moeilijk, moeilijk ......."
[ afbeelding ]
Nu wel weer want het is geen Talpa mer of zo ! Maar ja spelinfo gaat over en weer , ook nu weer in gesprek 2quote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef diedirk het volgende:
Mag spelinfo tegenwoordig ook door de telefoon?
Brian mocht het al vanaf het begin, dus nu mogen de anderen ook eens...........quote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef diedirk het volgende:
Sinds het regelboek is vervangen door een exemplaar met blanco pagina's. Dan kunnen ze die per dag naar behoefte invullen.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef Ziet het volgende:
sinds wanneer mag er zoveel spelinfo worden doorgegeven aan de telefoon??
ik geloof dat alles mogelijk is vandaagquote:Op donderdag 29 november 2007 00:20 schreef diedirk het volgende:
Kwam op het scherm Geen spelinfo, maar Nix ging gewoon door.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
REGIE JOEHOE!!!!!!!!!!!!
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
HOEREN IN DAT KUTHOKJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0% is zijn spel aan het bespreken met zijn vrienden, waar slaat dit op?
DIT IS DGK, DAAR MOET JE HET ZELF DOEN!!!
En heb je geen maand, dan wel 2 maanden of een jaar.............quote:Op donderdag 29 november 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
D: praten praten praten, dat is het enige wat ik kan het is zo kort dag. heb je een maand langer dan heb je weer tijd om alles te veranderen.
551quote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef PeterNB het volgende:
(nou vooruit dan, omdat ik zo'n respect voor de niet-streamers heb) (echt allerlaatste post
van vandaag) (audio van) Dennis belt zijn matties:
http://www.evilshare.com/67063c24-ef59-102a-a517-00a0c993e9d6
welterustenquote:Op donderdag 29 november 2007 00:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Morgen om 04:30 ga ik er weer met frisse tegenzin tegenaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |