Die negeer ik zoveel mogelijk. Ik kan daar niets meequote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vertrouw je nog steeds he.
Maar hoe zit het met Nadia? Wat zijn jouw gedachten daarover?
Zo is dat!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hé, effe dimmen, noekje is voor mij als Naad is voor Amanda
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Zijn Jaap en Sjoerd nu toneelstukjes aan het opvoeren??
Dan zit ie volgende maand ook op de stoel en dan (als Naad er niet uit is ) gaat Dennis toch voor naad en niet noor jaapquote:Op woensdag 28 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Sjoerd vertrouwd Huub niet en denkt dat als Jaap Dennis erin houdt Dennis zijn ultieme dekking is.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
Voorspelbaar script weer, internetshow van Jaap en Huub is over, dus Jaap moet weer het handje van Dennis vasthouden.
Die van jou was ookmooi hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Mijn COS was eerder maar dat maakt niet uit hoor.
Is er een mod in da house die mijn COS sluit?
Als de streamers boos reageren geniet de Febo van hun allernieuwste kroket.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
Wat staat Jaap achterlijk te oreren dat hij Dennis er in wilt houden
Jouw topic eindigt met 90 en deze met 89, dus deze is eerderquote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, die van jou is 1 nummertje hoger (dus later). Deze is 1099989 tegen die van jou 1099990.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Dennis blijft gewoon en wordt weer een duo met Jaap.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:08 schreef Desii het volgende:
hij moet Dennis erin houden en samen met Selene gaan spelen tegen Huub..... ik ben het spoor weer helemaal bijster
Het zit je vandaag niet mee hè met de COSquote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo is dat!Mag ik Amanda zijn??
![]()
Huub: ik hoop dat Dennis morgen gaat.
Hij geeft het 70%.
Vanavond gaat hij helemaal los zegt hij.
Jaap ten voeten uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef riri het volgende:
alles voor de spanning voor morgenavond...jaap speelt een spelletje en hoopt dat hij als laatste morgen op de bank zit
alles voor de show en iedereen op het verkeerde been zetten
De volgorde is al bekend. Jaap moet het als laatste zeggenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef riri het volgende:
alles voor de spanning voor morgenavond...jaap speelt een spelletje en hoopt dat hij als laatste morgen op de bank zit
alles voor de show en iedereen op het verkeerde been zetten
Ik zie het , boeien eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die van jou is 1 nummertje hoger (dus later). Deze is 1099989 tegen die van jou 1099990.
Het is een grapje om de streamers op te fokkenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:12 schreef Guuskeee het volgende:
als jaap nix erin houd spoor ik sjoerd op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |