Die negeer ik zoveel mogelijk. Ik kan daar niets meequote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vertrouw je nog steeds he.
Maar hoe zit het met Nadia? Wat zijn jouw gedachten daarover?
Zo is dat!quote:Op woensdag 28 november 2007 22:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hé, effe dimmen, noekje is voor mij als Naad is voor Amanda
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Zijn Jaap en Sjoerd nu toneelstukjes aan het opvoeren??
Dan zit ie volgende maand ook op de stoel en dan (als Naad er niet uit is ) gaat Dennis toch voor naad en niet noor jaapquote:Op woensdag 28 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
Sjoerd vertrouwd Huub niet en denkt dat als Jaap Dennis erin houdt Dennis zijn ultieme dekking is.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:05 schreef schatje het volgende:
Voorspelbaar script weer, internetshow van Jaap en Huub is over, dus Jaap moet weer het handje van Dennis vasthouden.
Die van jou was ookmooi hoorquote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Mijn COS was eerder maar dat maakt niet uit hoor.
Is er een mod in da house die mijn COS sluit?
Als de streamers boos reageren geniet de Febo van hun allernieuwste kroket.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:06 schreef Katewalker het volgende:
Wat staat Jaap achterlijk te oreren dat hij Dennis er in wilt houden
Jouw topic eindigt met 90 en deze met 89, dus deze is eerderquote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Nee hoor, die van jou is 1 nummertje hoger (dus later). Deze is 1099989 tegen die van jou 1099990.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Dennis blijft gewoon en wordt weer een duo met Jaap.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:08 schreef Desii het volgende:
hij moet Dennis erin houden en samen met Selene gaan spelen tegen Huub..... ik ben het spoor weer helemaal bijster
Het zit je vandaag niet mee hè met de COSquote:Op woensdag 28 november 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo is dat!Mag ik Amanda zijn??
![]()
Huub: ik hoop dat Dennis morgen gaat.
Hij geeft het 70%.
Vanavond gaat hij helemaal los zegt hij.
Jaap ten voeten uit.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef riri het volgende:
alles voor de spanning voor morgenavond...jaap speelt een spelletje en hoopt dat hij als laatste morgen op de bank zit
alles voor de show en iedereen op het verkeerde been zetten
De volgorde is al bekend. Jaap moet het als laatste zeggenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef riri het volgende:
alles voor de spanning voor morgenavond...jaap speelt een spelletje en hoopt dat hij als laatste morgen op de bank zit
alles voor de show en iedereen op het verkeerde been zetten
Ik zie het , boeien eigenlijk.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee hoor, die van jou is 1 nummertje hoger (dus later). Deze is 1099989 tegen die van jou 1099990.
Het is een grapje om de streamers op te fokkenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:12 schreef Guuskeee het volgende:
als jaap nix erin houd spoor ik sjoerd op
om precies te zijn: "het liefste was ik nu al met je buiten de kooi, ikkan niet wachten om als glamourkoppel te gaan knallen"quote:Op woensdag 28 november 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Flard van gesprek. Huub verteld over de gevonden brief van Dennix. "We worden een echt glamour koppel, ik moet nog wel wachten op m'n platenkontrakt."
Nee ja, alsof Nadia een optie is sinds gisteren. Kiezen tussen twee kwaden en dan kom ik toch op Amanda uit.quote:
Zoek maar even wie de eigenaar is van het domein kingjaap ..... Naam, adres, telefoonnummer ......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:12 schreef Guuskeee het volgende:
als jaap nix erin houd spoor ik sjoerd op
Ze heeft ook veel meer inhoudquote:Op woensdag 28 november 2007 23:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee ja, alsof Nadia een optie is sinds gisteren. Kiezen tussen twee kwaden en dan kom ik toch op Amanda uit.
Slim...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zoek maar even wie de eigenaar is van het domein kingjaap ..... Naam, adres, telefoonnummer ......
Schat, denk je dat daar van wakker lig, echt niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het zit je vandaag niet mee hè met de COS
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:14 schreef Marieke_B het volgende:
zie je wel...Jaap en Sjoerd maken maar geintjes..
Huub wou Soerd al bijna op z'n bek slaan.
Het is dus wel duidelijk dat Jaap en Huub elkaar echt vertrouwen
Om kwart over elf, dat zal toch zeker niet, ik moet zo naar mijn nest en dan alle fun missen.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:16 schreef RTM1988 het volgende:
hebben dennis en selene nog een date?
Wel!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, denk je dat daar van wakker lig, echt niet.
dat vind ik mooi van derquote:Op woensdag 28 november 2007 23:15 schreef Marieke_B het volgende:
Netty omhelst Huub en wenst 'm vriendelijk veel sterkte
Ik ga er van uit dat dit zn TV-moment van de day-before moet worden. En dan weer knallen door hem er uit te stemmen als laatste in de rijquote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef Katewalker het volgende:
Ik geloof helemaal niks van wat Jaap allemaal lult...
Ik geloof niet dat dit is toegestaanquote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Sjoerd Thijssen
Van jou wel ja , na deze opmerking.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 november 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, denk je dat daar van wakker lig, echt niet.
ECHT??????????quote:Op woensdag 28 november 2007 23:15 schreef Marieke_B het volgende:
Netty omhelst Huub en wenst 'm vriendelijk veel sterkte
Ehm, dat is volgens mij niet echt de bedoeling hier.quote:
zappend tussen de streams heb ik 3 keer een verhaal gehoord dat ' het allemaal maar spel en show is' en dat de ruzies veel gespeeld zijn...van Brian, Amanda en Huub heb ik zo'n verhaal voorbij horen komen..quote:
Is toch niet zo gek?quote:
Trok iemand van de beveiliging net dat mes uit haar hand weg?quote:
Kijk das beter :-)quote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef Guuskeee het volgende:
-edit: niet doen
okee sorry...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Geen adresgegevens plaatsen svp.
Jaap heeft maar gewoon te doen wat van deze top Redactie Moet.!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:17 schreef SiRojK het volgende:
Nu gaat Jaap sowieso weer opnieuw die 'ik hou 0% er in act' doen morgen.. Dan kan hij daarmee weer mooie televisie maken!
Mop, haal die quote eens goed weg.quote:
Ik ga met je mee.....quote:Op woensdag 28 november 2007 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Over slapen gesproken, trusten allemaal
Truste yvonnequote:Op woensdag 28 november 2007 23:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Over slapen gesproken, trusten allemaal
Thx.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:21 schreef schatje het volgende:
Geen adresgegevens plaatsen svp.
als de Redactie het maar weet! daar gaat het om, hoelang blijven streamer NU denken dat de bewoners het uit maken?.............aiaiaiaiaiaiaaiquote:Op woensdag 28 november 2007 23:18 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia zegt dat ze nog niet weet of ze Dennis weg gaat stemmen
Slaap lekker BQquote:Op woensdag 28 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.....
trusten voor iedereen, strekte voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
ja kut ik dacht ff niet na. echt stom. maar er werd gezegd zo en zo zoek je dat op dus ik denk ik doe dat, maar dat posten was dus over de lijn.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop quotes gekregen
Ja, zou hier graag nog even een filmpje van terugzien...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Slaap lekker BQ
Wat mompelt Dennis nou net tegen Nadia...iets over een gesprek 3 dagen geleden in de private??
Dat was net wel te horen toen 0% met Kelly op bed zat.. Kelly vertelde 0% dingen die anderen in de kooi hadden gezegd.. Dat heeft 0% nu tegen Oewoew verteld.. Als ik het goed verstond hadden ze het er over dat ze Oewoew er uit wilden hebben, het heeft wss met back-up te maken waardoor Oewoew nu kan rechtvaardigen dat ze 0% er in houdt..quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zegt nix nou weer allemaal![]()
Wat gaat Naad voor zich houden ?
Tuste BQ, niet zo mopperen op Mokum hè.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga met je mee.....
trusten voor iedereen, strekte voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Maak je niet druk. Zo leer je de regeltjes van de fora kennenquote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja kut ik dacht ff niet na. echt stom. maar er werd gezegd zo en zo zoek je dat op dus ik denk ik doe dat, maar dat posten was dus over de lijn.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia stemt Dennis morgen gaat weg en gaat met hem mee!!!!!![]()
![]()
Ze hadden allemaal bezoek, dus iedereen kreeg 'evenveel' ..... Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:26 schreef riri het volgende:
zelf snap ik niet dat de redaktie een dag voor de ontslagronde dit naar binnen laat komen...
Nope, ze zegt: Ik stem je morgen weg en ik ga met je mee.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Dennis ik stem je morgen niet weg
dat dacht ik ook te horen!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Nadia tegen Dennis ik stem je morgen niet weg
Waarom tochquote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat was net wel te horen toen 0% met Kelly op bed zat.. Kelly vertelde 0% dingen die anderen in de kooi hadden gezegd.. Dat heeft 0% nu tegen Oewoew verteld.. Als ik het goed verstond hadden ze het er over dat ze Oewoew er uit wilden hebben, het heeft wss met back-up te maken waardoor Oewoew nu kan rechtvaardigen dat ze 0% er in houdt..
Ik geloof er nml nog steeds NIETS van dat 0% morgen weg gaat.. Die blijft gewoon en krijgt nog een kans om TV te maken met Selene
volgens mij zei ze dat ze gelijk mee ging...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Desii het volgende:
Nadia zegt: ik stem je er morgen uit en ik volg binnen een paar dagen
Ik verstond ik stem je er niet uit!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Desii het volgende:
Dan denk ik dat Jaap hem er in gaat houden.....wederom 50/50, want met Jaap weet je het nooit echt...quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Desii het volgende:
Klopt! Dan hield hij zijn borg!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze zegt: Ik stem je morgen weg en ik ga met je mee.
Je bent gelukkig nog niet naar bed ..dit heb je in ieder geval niet gemist!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze zegt: Ik stem je morgen weg en ik ga met je mee.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia tegen Nix. ik stem jou morgen weg en dan ga ik met je mee
Ja en Sinterklaas bestaat ook!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia stemt Dennis morgen gaat we en gaat met hem mee!!!!!![]()
![]()
ah zoquote:Op woensdag 28 november 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer dit: Den, ik stem je morgen weg en ik ga mee. Dan zie ik je binnen een paar dagen.
Wat een droomscenarioquote:Op woensdag 28 november 2007 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia stemt Dennis morgen gaat we en gaat met hem mee!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |