Bart! Ik ben Bart!!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja tenzij jullie je hernoemen tot Bart, Dennis en nog 4 jongens en rond de 20 eruit kunnen zien denk ik niet dat ze erin gaat trappen.
Maar mn pa zegt net: whoah we zien wel, anders verzin je wat, weet hoe je moeder is.
Ik ben die 4 jongens rond de 20 welquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan zijn er zondag 2 Bart's!
Als jij nou gewoon 4 jongens rond de 20 bent
Dan ben je Bart, Mike, Constantijn en Lodewijk!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:03 schreef Berenanus het volgende:
Geouwehoer, jij was Dennis, ik kan best Bart zijn! [afbeelding]
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ah men, blijvende steek in me rug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan zeg je het ookwie ga je daarvoor menemen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Mijn vriend, meneer groot scherp slagersmesquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:42 schreef Paramnesia het volgende:
wie ga je daarvoor menemen dan [afbeelding]
Mes in je rug?quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ah men, blijvende steek in me rug
Gelukkig niet zegquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:43 schreef purplerose het volgende:
Mes in je rug? [afbeelding] [afbeelding]
owquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mijn vriend, meneer groot scherp slagersmes
Lekker in pyama door het huisje banjeren dus!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:47 schreef purplerose het volgende:
zoals het er nu uitziet hebben we hetzelfde soort weer als vorige keer [afbeelding]
regen, regen, regen [afbeelding]
Jepquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lekker in pyama door het huisje banjeren dus!
Ik doe mee!quote:Op vrijdag 30 november 2007 12:51 schreef purplerose het volgende:
Jep [afbeelding]
en dan fear and loathing gaan kijken en wat lijntjes wegsnuiven [afbeelding]
zo dusquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:53 schreef purplerose het volgende:
eerst verkleinen tot 60x60 en dan uploaden ergens en dat adres in het bijbehorende balkje in je instellingen. volgens mij
Kom eens op msn dan jij!quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:45 schreef Paramnesia het volgende:
Zie jullie hopelijk vanavond. [afbeelding]
I am.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |