quote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Beroepslurker is tof want ze heeft 3 gaatjes in beide oren
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik meequote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
BEN JIJ EEN VROUW!?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik mee
Krijg je hem daarinquote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij.quote:
Slaap lekker......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Denk je even aan Ian, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je even aan ons, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......
prozac is bon !quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon fecking keck ende puickendst.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon fecking keck ende puickendst.
vlak bij duitslandquote:
Dag of vier-vijf op z'n fiets........quote:Op woensdag 28 november 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden naar Hannover voor jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag of vier-vijf op z'n fiets........
geen rijbewijsquote:Op woensdag 28 november 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden naar Hannover voor jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nou alleen nog maar mannen online?
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nou alleen nog maar mannen online?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......
Ik hou het even op mijn biertjequote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou het even op mijn biertje
quote:
Ik ben al aan het kutten, matequote:Op donderdag 29 november 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
GENAU
![]()
yo wil je nog een fipo in de nieuwe FB ! mot je snel zijn
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, Pave.
Jij ook in dat Rihanna Emo topic?
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
PAVE !!!1!!1!!!
ZE KUTTEN IN JE FB!1!!!1!
PAK ZE!1!!!1111
OORLOGGGggG!!!!1111
Alsof die TS ook maar een béétje pwnt.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Check mij ff dik Pwneren bij AKQ
heb al ff een rel op mn hand
tis een kudtje ik weet hetquote:Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof die TS ook maar een béétje pwnt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Pleurt de kids hier in het stapelbed
GS gebruikt het wel maar tis al zo oud als de weg naar kralingen !quote:Op donderdag 29 november 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer is GS de eigenaar van de "dt" combinatie?
Ja wat is er, nummer 166319?quote:
Meer woordjes weet ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer woordjes weet ik niet meer![]()
Oh ja en deze dan
Heb maar een geheugen stick gekocht.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb maar een geheugen stick gekocht.![]()
De rekening volgt
Bugquote:Op donderdag 29 november 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
Als ik quotes gebruik ziet het er raar uit.
Lady´s night bv
Dat zien we allemaal!!quote:Op donderdag 29 november 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
Als ik quotes gebruik ziet het er raar uit.
Lady´s night bv
Das mooi KUT of is het KOET nuquote:
Zie 'r al weer huppelen, de bikkel.quote:
POES.quote:
Ieewwww !!!!!!!! viezerikquote:
Oepsquote:Op donderdag 29 november 2007 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie 'r al weer huppelen, de bikkel.
JIJ bent een slahs de BUGquote:
Uhm....quote:
Slaap lekker Dolfjequote:Op donderdag 29 november 2007 02:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm....![]()
![]()
OK, inside joke? Of.... ik moet eens ophouden met omvallen van de slaap en lekker gaan liggen.
Truste.![]()
En nu moet ik het wel snappen?quote:Op donderdag 29 november 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
Ja die bug is gewoon lastig dus ik type het maar
Nee was ook niet ZOOO byzonderquote:
Je neemt me in de zeikquote:
Officieel in welke vormquote:Op donderdag 29 november 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom wist ik nou niet dat KleinZusje officieel afscheid van DGK heeft genomen?
Omdat je IQ zo hoog isquote:Op donderdag 29 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh en niettus....![]()
Why should I?
Jemig ... waar ?quote:
Ik moest lachen...quote:
KOMT HET DOOR JOU!?quote:Op donderdag 29 november 2007 02:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik moest lachen...
Maar tis vast mijn schuld, ik heb haar hier in de SC een tijdje geleden geadviseerd voorlopig nog maar een maand weg te blijven...
En nu heeft ze vast weer een leven......
Door deze time-out
Tuurlijk gaat het over!quote:Op donderdag 29 november 2007 02:55 schreef APK het volgende:
Gaat het over?
Zal hij blij mee zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 03:04 schreef Soury het volgende:Al die lappen tekst lees ik wel in de baas zijn tijd
Samenvatting:quote:Op donderdag 29 november 2007 03:04 schreef Soury het volgende:Al die lappen tekst lees ik wel in de baas zijn tijd
Ik begrijp dat de verliefdheid tussen jou en KZ een beetje over is?quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dank je wel yvonne dat ik niet gebanned ben en nu ga ik weer een topic vollallen over mijzelf en mijn waanideeen.
Zit in me uppie dus fuck itquote:
Veel plezier dan maar.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel yvonne dat ik niet gebanned ben en nu ga ik weer een topic vollallen over mijzelf en mijn waanideeen.
Kijk dat wil ik dan wel weer lezen !quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ja, ik lig al weken jankend voor mijn computer.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begrijp dat de verliefdheid tussen jou en KZ een beetje over is?
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik lig al weken jankend voor mijn computer.
Ik zou een nieuwe kopenquote:Op donderdag 29 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik troost je graagquote:Op donderdag 29 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dank jequote:
Nee.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik bij jou![]()
![]()
![]()
in bed komen huilen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viule klotozak .... ga toch neuken..... ik kots op jouw omopterchte gedarg.....quote:
Nee laat maar mijn vorige was al met ' kwantum korting' Ga nu ff shoppen voor iets mooisquote:Op donderdag 29 november 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we dat nu samen doen krijgen we misschien kwantumkorting
Hedde gij ook een dubbele salto met schroef zonder vangnet gemaakt?quote:Op donderdag 29 november 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee laat maar mijn vorige was al met ' kwantum korting' Ga nu ff shoppen voor iets moois
Muis, volgens mij ben jij hardstikke lenigquote:Op donderdag 29 november 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
Daar is mijn lichaam niet toe in staat .. maar hoezo?
Ben ik ook ...quote:Op donderdag 29 november 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Muis, volgens mij ben jij hardstikke lenig![]()
als je je toverovenwant draagt
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Viule klotozak .... ga toch neuken..... ik kots op jouw omopterchte gedarg.....
bruggerlul.... ki ben tneminste oprechtst.
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik ook ...Ik duvel ook wel es om.. Maar dan zonder laptop
Tja .. Ik had een flessie jenever op en toen moest ik ineens de trap af. maar de streams waren zo vet gaaf dus nam ik mijn laptop mee .. Daar trappen ze vast wel inquote:Op donderdag 29 november 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat houdt de schade beperkt...
moet nog even een goed verhaal voor de verzekering in elkaar flansen
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja .. Ik had een flessie jenever op en toen moest ik ineens de trap af. maar de streams waren zo vet gaaf dus nam ik mijn laptop mee .. Daar trappen ze vast wel in
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Degene die het verhaal met de trap verzonnen heeft, ga ik wurgen!!![]()
Het was in de woonkamer, lappie zat op een stoel, ik op de bank, ik sta op, struikel ergens over, val om en neem in mijn val lappie mee....
Gewoon eerlijk zijn tegen de verzekering.. Mits je natuurlijk 30 keer per jaar wat claimed. Maar komt wel goedquote:
APK dusquote:Op donderdag 29 november 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Degene die het verhaal met de trap verzonnen heeft, ga ik wurgen!!
Het was in de woonkamer, lappie zat op een stoel, ik op de bank, ik sta op, struikel ergens over, val om en neem in mijn val lappie mee....
Die mag ze trappenquote:
Vind ie vast lekkerquote:
ik had ze dit al verteld..quote:Op donderdag 29 november 2007 03:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind ie vast lekker
En de verzekerings maatschappij leest mee
Nou geen zorgen dan tochquote:
Nou, er moet nog bekeken worden of dit onder de polisvoorwaarden van mijn inboedel valt..quote:
Ohh.. ja nou ja ze zeiken altijd wel .Dat is hun beroep .quote:Op donderdag 29 november 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, er moet nog bekeken worden of dit onder de polisvoorwaarden van mijn inboedel valt..
quote:Op donderdag 29 november 2007 04:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. ja nou ja ze zeiken altijd wel .Dat is hun beroep .
Kijk daar hou ik vanquote:
Eigenlijk moet jij een smiley met ovenwant...quote:Op donderdag 29 november 2007 04:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik van[ afbeelding ]
En je oranje bh-bandje....quote:Op donderdag 29 november 2007 04:15 schreef Soury het volgende:
Hahahha met die zwart/wit geblokte dingen
Ja als je ook ff naar mijn update van me blog kijkt daar ben ik blij meequote:Op donderdag 29 november 2007 04:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En je oranje bh-bandje....
Mag ik trouwens ff slijmen?
Ga ik dat eerst ff doen...quote:Op donderdag 29 november 2007 04:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je ook ff naar mijn update van me blog kijkt daar ben ik blij mee
Ben echt trots .. de foto zegt al genoegquote:
Als ik later groot ben ga ik ook een kattenblog maken...quote:Op donderdag 29 november 2007 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben echt trots .. de foto zegt al genoeg
Bounty komt te voorschijn als de verwarming aan gaat . En ik heb echt het lef niet om er in de buurt te komen. Doe ik dus maar niet ... Trees is te voorschijn gekomen en heeft de warmte van me opgezocht. maar die is 1 en Bounty 10. Weet ik veel hoeveel ellede dat beesie heeft gehad. Maar ben zeer gelukkig met Treesje iigquote:Op donderdag 29 november 2007 04:26 schreef Lobasca het volgende:
Hij is weer SUUUUPER!!!!![]()
En wat gaaf, die ommezwaai van Trees![]()
En Bounty, waar is die meestal te vinden?
Jong en nog buigzaamquote:Op donderdag 29 november 2007 04:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Die donkere is duidelijk toffer.
En liggen ze ook nog bij elkaar?quote:Op donderdag 29 november 2007 04:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty komt te voorschijn als de verwarming aan gaat . En ik heb echt het lef niet om er in de buurt te komen. Doe ik dus maar niet ... Trees is te voorschijn gekomen en heeft de warmte van me opgezocht. maar die is 1 en Bounty 10. Weet ik veel hoeveel ellede dat beesie heeft gehad. Maar ben zeer gelukkig met Treesje iigBounty komt ook nog wel
Yep nu saampjes op de verwarming.quote:Op donderdag 29 november 2007 04:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En liggen ze ook nog bij elkaar?
Ouder worden gaat vanzelf .. Buigzaam is handig om te handhavenquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 04:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep nu saampjes op de verwarming.
Af en toe door laten smeren om het vastroesten tegen te gaanquote:Op donderdag 29 november 2007 04:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ouder worden gaat vanzelf .. Buigzaam is handig om te handhaven
Fantastisch, wat een doorbraak. Jij voelt je vast enorm gevleid, zou ik tenminste hebbenquote:Op donderdag 29 november 2007 04:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben echt trots .. de foto zegt al genoeg
Ik weet uit ervaring dat 'Utrecht' dat heel leuk vindt. Soury zou ze ook gewoon de url van haar blog kunnen sturen, ze hebben email.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:16 schreef Veulen het volgende:
Soury heb je er aan gedacht om het asiel even te laten weten hoe het met ze gaat?
Van dit soort overwinningen worden dat soort mensen helemaal blij + dat ze dan weer weten waar ze het voor doen.Deelt kattensnoepjes uit als feesttaart*
Zeg fotomodel, heb je je shoot al gehad?quote:Op donderdag 29 november 2007 12:16 schreef Veulen het volgende:
Soury heb je er aan gedacht om het asiel even te laten weten hoe het met ze gaat?
Van dit soort overwinningen worden dat soort mensen helemaal blij + dat ze dan weer weten waar ze het voor doen.Deelt kattensnoepjes uit als feesttaart*
Je broek.quote:Op donderdag 29 november 2007 04:03 schreef Lobasca het volgende:
En waar struikelde ik over?![]()
Mijn eigen benen?
Terwijl ze op de laptop een een gezellige dvd aan het kijken was.quote:
Jezus..spuit 43!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:30 schreef APK het volgende:
[..]
Terwijl ze op de laptop een een gezellige dvd aan het kijken was.
Tot uw orders mevrouwquote:Op donderdag 29 november 2007 14:37 schreef Lobasca het volgende:
Beroepslurker...kom er maar in!
Zóóóóóó!!!quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sKPPnGsdh0A
Lobasca..woman!!!
Ja, had ik even zin in, lekker even rammenquote:Op donderdag 29 november 2007 14:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zóóóóóó!!!![]()
Das een heavy binnenkomer![]()
![]()
Hoe wast bij de baas?quote:Op donderdag 29 november 2007 14:58 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, had ik even zin in, lekker even rammen
Vanaaf maar weer feessie bouwen?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geweldig, heb weer zo genoten vandaag
quote:Op donderdag 29 november 2007 15:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanaaf maar weer feessie bouwen?
Waar halen we die laatste zo snel vandaan?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Met bier en citroenjenever en jenever en perensap en lekkere kerels?
![]()
Je bedoelt de citroenjenever?quote:Op donderdag 29 november 2007 15:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar halen we die laatste zo snel vandaan?
nee, die bedoelde ik niet Missy...quote:Op donderdag 29 november 2007 15:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je bedoelt de citroenjenever?
Ze heeft in ieder geval haar visitekaartje af kunnen geven....quote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef beroepslurker het volgende:
Hoop dat Veulentje zich zo even meldt, ben benieuwd hoe de fotosessie en het interview gegaan is, misschien heeft ze wat visitekaartjes uit kunnen delen
o..sorry..brandewijn dusquote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
nee, die bedoelde ik niet Missy...
het is citroenbrandewijn
Tot vanavond, be there be squarequote:Op donderdag 29 november 2007 15:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval haar visitekaartje af kunnen geven....
Ik ga d'r ff vandoor, see you tonight...
quote:Op donderdag 29 november 2007 14:54 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sKPPnGsdh0A
Lobasca..woman!!!
Genauquote:Op donderdag 29 november 2007 15:26 schreef APK het volgende:
Ian..... Kom er maar in!
Hoiquote:Op donderdag 29 november 2007 15:17 schreef beroepslurker het volgende:
Hoop dat Veulentje zich zo even meldt, ben benieuwd hoe de fotosessie en het interview gegaan is, misschien heeft ze wat visitekaartjes uit kunnen delen
Maakt niet uit dat het een plaatselijk blaadje is, als genoeg mensen het lezen levert het je misschien toch wel wat cliënten op. En je neus, niet meer rood?quote:Op donderdag 29 november 2007 18:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoi![]()
Overdrijven is ook een vak. 1 foto voor een zeer plaatselijk blaadje
Interview is morgenochtend telefonisch. Geen idee wat ze gaan vragen ofzo. Lees dat blad nooit![]()
En ach misschien kan ik me bedrijf wel pluggen...
Voorlopig verschijnt als je het intikt in google alleen een slecht topic
Wel iets. Maar het viel niet zo op omdat het regendequote:Op donderdag 29 november 2007 18:18 schreef beroepslurker het volgende:
Maakt niet uit dat het een plaatselijk blaadje is, als genoeg mensen het lezen levert het je misschien toch wel wat cliënten op. En je neus, niet meer rood?
Mazzelquote:Op donderdag 29 november 2007 18:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel iets. Maar het viel niet zo op omdat het regende
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=icAzyx8EsKU
Zo, even de oorverdovende stilte hier doorbreken.
quote:Op donderdag 29 november 2007 19:29 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=icAzyx8EsKU
Zo, even de oorverdovende stilte hier doorbreken.
* HiDiHo zwaait terugquote:Op donderdag 29 november 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
* Leandra loopt ff zwaaiend langs...
wat liefquote:Op donderdag 29 november 2007 20:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik ga steeds meer van je houden
Hi Blurkie, ik kwam alleen maar ff gedag zeggen... ga vanavond lekker met zoonlief bankhangen, een docu op Discovery kijken: Jonestown: Paradise Lost.quote:
Hoi Talithaquote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
Hé Stelletje VOL-ers! Wat is dit voor zwaaitopic?
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
Ja, mooie documentaire denk ik Leandra. Die Jim Jones was écht een gevaarlijke gek. Heb weleens beelden ervan gezien of een film, die erover gemaakt is, kan ook, en het was gewoon eng om naar te kijken, zoals die mensen hem verheerlijkten.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi Blurkie, ik kwam alleen maar ff gedag zeggen... ga vanavond lekker met zoonlief bankhangen, een docu op Discovery kijken: Jonestown: Paradise Lost.
zei iemand zwaaitopic?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:19 schreef Talitha het volgende:
* Pavement zingt uit volle borst meequote:Op donderdag 29 november 2007 20:27 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Qf2S7kKLtEQ
scheelt weer nu jij er bentquote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Best wel weer een hoog niveau hier......
Ga je mee naar beneden?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Best wel weer een hoog niveau hier......
Hoe weet je dat het Duits is?quote:Op donderdag 29 november 2007 20:49 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
sorry, ik spreek geen Duits
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lobje [ afbeelding ]
Dzjee, je doet het oog nog....gelijk bukken....quote:Op donderdag 29 november 2007 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Lobje [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dzjee, je doet het oog nog....gelijk bukken....
quote:Op donderdag 29 november 2007 20:54 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
ik heb dat woord ff gegoogled
uiteraard voor lobbesquote:Op donderdag 29 november 2007 21:04 schreef Pavement het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Stel maar een willekeurige vraag.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dus kan je ook antwoord geven..
Ik ben vast in de kerststemming aan het komen.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is Talitha nu toch weer......
zonder mijquote:Op donderdag 29 november 2007 21:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben vast in de kerststemming aan het komen.
Neuken?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:05 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Stel maar een willekeurige vraag.
Dzjee, dat was ook je eerste vraag aan mij.......quote:
Ik heb je foto niet... Maar je kunt het ook alleen doen? Tis niet moeilijk.quote:
Wat is dat kind aan het doen?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/watch/222443/upside_down_on_the_webcam/
Ja, eerst Dennis eruit.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Gaan we nu al neuken, beetje vroeg nog
Oh, is dat aan tijd gebonden?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die gaat niet...quote:Op donderdag 29 november 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, eerst Dennis eruit.
Hiep hiep hoi hiep hiep hoi
Disaan ! http://www.youtube.com/watch?v=g3azMrc-Mbgquote:Op donderdag 29 november 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, eerst Dennis eruit.
Hiep hiep hoi hiep hiep hoi
Je bedoelt: dat is geiler en ongeremder als ik nog wat meer jenever-perensapjes naar binnen heb gegoten?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=9M2Gq_Ai9gQ
De kans dat ze dan voor je valt is aannemelijk groter..quote:Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: dat is geiler en ongeremder als ik nog wat meer jenever-perensapjes naar binnen heb gegoten?
Wauw Pave....te gek. Knap gemaakt hè, die clip?quote:Op donderdag 29 november 2007 21:30 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3rnIuow93vo yo lurkster speciaal voor jouw dan maar !
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: dat is geiler en ongeremder als ik nog wat meer jenever-perensapjes naar binnen heb gegoten?
quote:Op donderdag 29 november 2007 21:38 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wauw Pave....te gek. Knap gemaakt hè, die clip?
Oei, als ze maar wel op d'r lappie let dan!quote:Op donderdag 29 november 2007 21:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
De kans dat ze dan voor je valt is aannemelijk groter..![]()
Ah, een Bollywood clip. Straks kijken, eerst de spannende ontslagronde.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Disaan ! http://www.youtube.com/watch?v=g3azMrc-Mbg
niet iedereen heeft een lap nodig.....quote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, als ze maar wel op d'r lappie let dan!
DIT IS NIET DE COS!1!!111quote:Op donderdag 29 november 2007 21:51 schreef riri het volgende:
pffff...wat heeft die vent zijn verblijf verknald
Everything is under controle hoor Gert, geef me er gewoon aan overquote:Op donderdag 29 november 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, als ze maar wel op d'r lappie let dan!
Lekker toch.quote:Op donderdag 29 november 2007 21:57 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Everything is under controle hoor Gert, geef me er gewoon aan overEn ja, die perensap maakt dat ik me veel losser voel
Precies!quote:Op donderdag 29 november 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker toch.![]()
Gewoon zorgen dat je de volgende ochtend niet wakker wordt naast de achterlijke inteeltzoon van de plaatselijke schroothandelaar, dan is er niets aan de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |