quote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Beroepslurker is tof want ze heeft 3 gaatjes in beide oren
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik meequote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
BEN JIJ EEN VROUW!?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik mee
Krijg je hem daarinquote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij.quote:
Slaap lekker......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Denk je even aan Ian, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je even aan ons, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......
prozac is bon !quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon fecking keck ende puickendst.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon fecking keck ende puickendst.
vlak bij duitslandquote:
Dag of vier-vijf op z'n fiets........quote:Op woensdag 28 november 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden naar Hannover voor jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag of vier-vijf op z'n fiets........
geen rijbewijsquote:Op woensdag 28 november 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden naar Hannover voor jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nou alleen nog maar mannen online?
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nou alleen nog maar mannen online?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......
Ik hou het even op mijn biertjequote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou het even op mijn biertje
quote:
Ik ben al aan het kutten, matequote:Op donderdag 29 november 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
GENAU
![]()
yo wil je nog een fipo in de nieuwe FB ! mot je snel zijn
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, Pave.
Jij ook in dat Rihanna Emo topic?
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
PAVE !!!1!!1!!!
ZE KUTTEN IN JE FB!1!!!1!
PAK ZE!1!!!1111
OORLOGGGggG!!!!1111
Alsof die TS ook maar een béétje pwnt.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Check mij ff dik Pwneren bij AKQ
heb al ff een rel op mn hand
tis een kudtje ik weet hetquote:Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof die TS ook maar een béétje pwnt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Pleurt de kids hier in het stapelbed
GS gebruikt het wel maar tis al zo oud als de weg naar kralingen !quote:Op donderdag 29 november 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer is GS de eigenaar van de "dt" combinatie?
Ja wat is er, nummer 166319?quote:
Meer woordjes weet ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Meer woordjes weet ik niet meer![]()
Oh ja en deze dan
Heb maar een geheugen stick gekocht.quote:
quote:Op donderdag 29 november 2007 01:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb maar een geheugen stick gekocht.![]()
De rekening volgt
Bugquote:Op donderdag 29 november 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
Als ik quotes gebruik ziet het er raar uit.
Lady´s night bv
Dat zien we allemaal!!quote:Op donderdag 29 november 2007 01:56 schreef Soury het volgende:
Als ik quotes gebruik ziet het er raar uit.
Lady´s night bv
Das mooi KUT of is het KOET nuquote:
Zie 'r al weer huppelen, de bikkel.quote:
POES.quote:
Ieewwww !!!!!!!! viezerikquote:
Oepsquote:Op donderdag 29 november 2007 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie 'r al weer huppelen, de bikkel.
JIJ bent een slahs de BUGquote:
Uhm....quote:
Slaap lekker Dolfjequote:Op donderdag 29 november 2007 02:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm....![]()
![]()
OK, inside joke? Of.... ik moet eens ophouden met omvallen van de slaap en lekker gaan liggen.
Truste.![]()
En nu moet ik het wel snappen?quote:Op donderdag 29 november 2007 02:18 schreef Soury het volgende:
Ja die bug is gewoon lastig dus ik type het maar
Nee was ook niet ZOOO byzonderquote:
Je neemt me in de zeikquote:
Officieel in welke vormquote:Op donderdag 29 november 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom wist ik nou niet dat KleinZusje officieel afscheid van DGK heeft genomen?
Omdat je IQ zo hoog isquote:Op donderdag 29 november 2007 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh en niettus....![]()
Why should I?
Jemig ... waar ?quote:
Ik moest lachen...quote:
KOMT HET DOOR JOU!?quote:Op donderdag 29 november 2007 02:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik moest lachen...
Maar tis vast mijn schuld, ik heb haar hier in de SC een tijdje geleden geadviseerd voorlopig nog maar een maand weg te blijven...
En nu heeft ze vast weer een leven......
Door deze time-out
Tuurlijk gaat het over!quote:Op donderdag 29 november 2007 02:55 schreef APK het volgende:
Gaat het over?
Zal hij blij mee zijnquote:Op donderdag 29 november 2007 03:04 schreef Soury het volgende:Al die lappen tekst lees ik wel in de baas zijn tijd
Samenvatting:quote:Op donderdag 29 november 2007 03:04 schreef Soury het volgende:Al die lappen tekst lees ik wel in de baas zijn tijd
Ik begrijp dat de verliefdheid tussen jou en KZ een beetje over is?quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Samenvatting:
Dank je wel yvonne dat ik niet gebanned ben en nu ga ik weer een topic vollallen over mijzelf en mijn waanideeen.
Zit in me uppie dus fuck itquote:
Veel plezier dan maar.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je wel yvonne dat ik niet gebanned ben en nu ga ik weer een topic vollallen over mijzelf en mijn waanideeen.
Kijk dat wil ik dan wel weer lezen !quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ja, ik lig al weken jankend voor mijn computer.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begrijp dat de verliefdheid tussen jou en KZ een beetje over is?
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik lig al weken jankend voor mijn computer.
Ik zou een nieuwe kopenquote:Op donderdag 29 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik troost je graagquote:Op donderdag 29 november 2007 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dank jequote:
Nee.quote:Op donderdag 29 november 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik bij jou![]()
![]()
![]()
in bed komen huilen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viule klotozak .... ga toch neuken..... ik kots op jouw omopterchte gedarg.....quote:
Nee laat maar mijn vorige was al met ' kwantum korting' Ga nu ff shoppen voor iets mooisquote:Op donderdag 29 november 2007 03:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we dat nu samen doen krijgen we misschien kwantumkorting
Hedde gij ook een dubbele salto met schroef zonder vangnet gemaakt?quote:Op donderdag 29 november 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee laat maar mijn vorige was al met ' kwantum korting' Ga nu ff shoppen voor iets moois
Muis, volgens mij ben jij hardstikke lenigquote:Op donderdag 29 november 2007 03:22 schreef Soury het volgende:
Daar is mijn lichaam niet toe in staat .. maar hoezo?
Ben ik ook ...quote:Op donderdag 29 november 2007 03:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Muis, volgens mij ben jij hardstikke lenig![]()
als je je toverovenwant draagt
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:19 schreef APK het volgende:
[..]
Viule klotozak .... ga toch neuken..... ik kots op jouw omopterchte gedarg.....
bruggerlul.... ki ben tneminste oprechtst.
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik ook ...Ik duvel ook wel es om.. Maar dan zonder laptop
Tja .. Ik had een flessie jenever op en toen moest ik ineens de trap af. maar de streams waren zo vet gaaf dus nam ik mijn laptop mee .. Daar trappen ze vast wel inquote:Op donderdag 29 november 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat houdt de schade beperkt...
moet nog even een goed verhaal voor de verzekering in elkaar flansen
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja .. Ik had een flessie jenever op en toen moest ik ineens de trap af. maar de streams waren zo vet gaaf dus nam ik mijn laptop mee .. Daar trappen ze vast wel in
quote:Op donderdag 29 november 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Degene die het verhaal met de trap verzonnen heeft, ga ik wurgen!!![]()
Het was in de woonkamer, lappie zat op een stoel, ik op de bank, ik sta op, struikel ergens over, val om en neem in mijn val lappie mee....
Gewoon eerlijk zijn tegen de verzekering.. Mits je natuurlijk 30 keer per jaar wat claimed. Maar komt wel goedquote:
APK dusquote:Op donderdag 29 november 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Degene die het verhaal met de trap verzonnen heeft, ga ik wurgen!!
Het was in de woonkamer, lappie zat op een stoel, ik op de bank, ik sta op, struikel ergens over, val om en neem in mijn val lappie mee....
Die mag ze trappenquote:
Vind ie vast lekkerquote:
ik had ze dit al verteld..quote:Op donderdag 29 november 2007 03:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind ie vast lekker
En de verzekerings maatschappij leest mee
Nou geen zorgen dan tochquote:
Nou, er moet nog bekeken worden of dit onder de polisvoorwaarden van mijn inboedel valt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |