quote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Beroepslurker is tof want ze heeft 3 gaatjes in beide oren
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik meequote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
BEN JIJ EEN VROUW!?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik mee
Krijg je hem daarinquote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij.quote:
Slaap lekker......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Denk je even aan Ian, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je even aan ons, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......
prozac is bon !quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon fecking keck ende puickendst.
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon fecking keck ende puickendst.
vlak bij duitslandquote:
Dag of vier-vijf op z'n fiets........quote:Op woensdag 28 november 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden naar Hannover voor jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag of vier-vijf op z'n fiets........
geen rijbewijsquote:Op woensdag 28 november 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden naar Hannover voor jou?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nou alleen nog maar mannen online?
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn er nou alleen nog maar mannen online?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......
Ik hou het even op mijn biertjequote:Op woensdag 28 november 2007 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
33 procent gay hier......je mag kiezen, benen, hoofd, of iets wat er tussen in zit......
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou het even op mijn biertje
quote:
Ik ben al aan het kutten, matequote:Op donderdag 29 november 2007 00:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
GENAU
![]()
yo wil je nog een fipo in de nieuwe FB ! mot je snel zijn
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, Pave.
Jij ook in dat Rihanna Emo topic?
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
PAVE !!!1!!1!!!
ZE KUTTEN IN JE FB!1!!!1!
PAK ZE!1!!!1111
OORLOGGGggG!!!!1111
Alsof die TS ook maar een béétje pwnt.quote:Op donderdag 29 november 2007 00:26 schreef Pavement het volgende:
Check mij ff dik Pwneren bij AKQ
heb al ff een rel op mn hand
tis een kudtje ik weet hetquote:Op donderdag 29 november 2007 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof die TS ook maar een béétje pwnt.
quote:Op donderdag 29 november 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Pleurt de kids hier in het stapelbed
GS gebruikt het wel maar tis al zo oud als de weg naar kralingen !quote:Op donderdag 29 november 2007 00:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sedert wanneer is GS de eigenaar van de "dt" combinatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |