quote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Beroepslurker is tof want ze heeft 3 gaatjes in beide oren
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik meequote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
BEN JIJ EEN VROUW!?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook tof, ik heb ook in allebei mijn oren een gat, maar daar hoor ik mee
Krijg je hem daarinquote:Op woensdag 28 november 2007 22:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Jij.quote:
Slaap lekker......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Denk je even aan Ian, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?quote:Op woensdag 28 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ga jullie verlaten, moet morgenochtend al vroeg werken, was weer gezellig en leerzaam...paar nieuwe woorden bijgeleerd, woorden die ik niet mag gebruiken, maar wel heel erg grappig (bedankt Ian). Tot morgenmiddag en neem allemaal nog een biertje ( of twee) van me. Jullie zijn top!
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......quote:Op woensdag 28 november 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je even aan ons, als je morgen in een medisch dossier "puskut" ziet staan?
quote:Op woensdag 28 november 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze regelmatig "Ian" opschrijft i.p.v. een medische kreet in die dossiers. Dat Duitsert heeft 'r helemaal ingepakt......
prozac is bon !quote:Op woensdag 28 november 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon fecking keck ende puickendst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |