ja dat was ik ook al tegen gekomen, het gaat mij echter om een stukje VB.net code die ik kan integreren in mijn programmaquote:Op zondag 2 december 2007 16:29 schreef phluphy het volgende:
http://www.vicman.net/lib/convert/texttohex
why u ask?quote:Op zondag 2 december 2007 16:30 schreef JortK het volgende:
[..]
mschol hoe lang ben jij al bezig met VB.net ?
Gewoon, misschien dat ik daar ook eens in ga duikenquote:Op zondag 2 december 2007 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
why u ask?
niet echt lang, max 3 maandjes ofzo?
maar lang genoeg om al een flink aantal dingen op eigen houtje voor elkaar te krijgen
en ik doe het in princiepe van copy/paste leren, en een deel uit boek , maar dat was niet echt veel..
Foto's van je nieuwe hok, da's pas interessant!quote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef WyriHaximus het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1159271/ Interesant
Vooral dat stukje over die site van de olympische spelenquote:Op zondag 2 december 2007 16:44 schreef WyriHaximus het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1159271/ Interesant
Geef me een goed werkende server dan komt het wel goed. Had er op gerekend dat ik er vandaag mee aan de gang kon en het 1 en andere kon gaan inrichten er voor vandaag.quote:Op zondag 2 december 2007 16:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Foto's van je nieuwe hok, da's pas interessant!
Ow en ja ik ben straal sjaggereinig dat dat ding niet werktquote:Op zondag 2 december 2007 16:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef me een goed werkende server dan komt het wel goed. Had er op gerekend dat ik er vandaag mee aan de gang kon en het 1 en andere kon gaan inrichten er voor vandaag.
En dan voor stalker uitgemaakt worden.quote:Op zondag 2 december 2007 17:18 schreef JortK het volgende:
Moet je in meer topics posten waar ik ook zit
quote:Op zondag 2 december 2007 17:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
En dan voor stalker uitgemaakt worden.
Telfort geen idee?quote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft eind 2007 begon 2008 hopelijk nog redelijk internet...
XS4all wordt opgezegd (6mbit lijntje a 60 euro per maand) en omgezet naar Conceptis ICT 24Mbit
alleen de keuze tussen 20mbit abbo's is kut aangezien er geen gerenomeerde ISP's het aanbieden voor een acceptabel bedrag...
dus tja hopen dat alles goed gaat [afbeelding]
Zou daar niet gewoon een hele simpele reden voor zijnquote:Op zondag 2 december 2007 16:25 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft eind 2007 begon 2008 hopelijk nog redelijk internet...
XS4all wordt opgezegd (6mbit lijntje a 60 euro per maand) en omgezet naar Conceptis ICT 24Mbit
alleen de keuze tussen 20mbit abbo's is kut aangezien er geen gerenomeerde ISP's het aanbieden voor een acceptabel bedrag...
dus tja hopen dat alles goed gaat
Haha als ik nu UPC ga aan raden (ben er zelf nog steeds erg tevreden mee) dan word ik waarschijnlijk bedolven onder een zooi: UPC is evil!!!1111oneonoenmoggel111 postsquote:Op zondag 2 december 2007 18:42 schreef JortK het volgende:
Iemand die nog een provider aan kan raden voor internet, aangezien ik ook binnenkort moet bestellen
quote:
Kassa blaat alleen maar over hoe slecht een bedrijf is en laat een bedrijf dingen niet echt uitleggenquote:Op zondag 2 december 2007 19:52 schreef phluphy het volgende:
"Men zegt" (in een consumentenprogramma/kassa o.i.d.) dat Planet de beste service en kwaliteit heeft.
Dit is overigens wel een tijdje geleden, maar ik denk dat de stelling nog best zou kunnen kloppen.
Publieke omroep hequote:Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kassa blaat alleen maar over hoe slecht een bedrijf is en laat een bedrijf dingen niet echt uitleggen. Niet echt mijn idee van een objectieve bron van informatie
.
denk het niet...quote:Op zondag 2 december 2007 18:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou daar niet gewoon een hele simpele reden voor zijn.
naar mijn weten wordt XS4all altijd al aangewezen als de beste provider...quote:Op zondag 2 december 2007 19:52 schreef phluphy het volgende:
"Men zegt" (in een consumentenprogramma/kassa o.i.d.) dat Planet de beste service en kwaliteit heeft.
Dit is overigens wel een tijdje geleden, maar ik denk dat de stelling nog best zou kunnen kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |