lol tofquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Brilliant. Mijn voice-recognition java software werkt nog best goed. Ik ben op het moment bezig met een deurbel logger.
3 meterquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:25 schreef mschol het volgende:
morghe [afbeelding]
vandaag even een 3m lange radiator kopen & ophalen (samen met m'n vader en broer) voor het huis van me broer...
en die dingen van 60cm waren al loodzwaard :S
quote:
* Spike1506 gaat alvast in de schoortbak zitten om het eruit te vissenquote:Op zondag 2 december 2007 13:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Grrr loopt me nieuwe servertje 2 keer tijdens een compile voor me gentoo install vast. Die kan ook de schroot bak ik
.
Hehe als i vast loopt tijdens een install is het niet goedquote:Op zondag 2 december 2007 13:57 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
* Spike1506 gaat alvast in de schoortbak zitten om het eruit te vissen
Stuur maar op Wyri... Windows zal er vast nog op draaienquote:Op zondag 2 december 2007 14:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hehe als i vast loopt tijdens een install is het niet goed. Wat wou je er mee doen dan?
En als dat niet draait is er vast nog wel iets van hardware dat nog goed werkt.quote:Op zondag 2 december 2007 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Stuur maar op Wyri... Windows zal er vast nog op draaien
Windowsquote:Op zondag 2 december 2007 14:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Stuur maar op Wyri... Windows zal er vast nog op draaien
Maar wat is de vraag, het is niet bekend (en we zijn er al 2 maanden mee aan het kloten geweest om het uit te vogelen) wat er nou precies stuk isquote:Op zondag 2 december 2007 14:32 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
En als dat niet draait is er vast nog wel iets van hardware dat nog goed werkt.
Hoe staat het met je deurbel alertquote:Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Gaaf, Server 2003 geeft de foutcode van de laatste BSOD weer.
Zo flauwquote:<@Turkish> [NUT] \o/
<@[NUT]> \o
<@[NUT]> euh
<@[NUT]> ik ben een arm verloren
* @[NUT] zoekt
<@[NUT]> \o/
<@[NUT]> gevonden \o/
<+ValHallA|SW`gone> o/
<+ValHallA|SW`gone> [NUT]!!!
<+ValHallA|SW`gone> geef mn arm terug!
Ach wat moet je sowieso met een server thuisquote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm maar dit is wel kut want nu moet ik me oude server nog een tijdje laten draaien. Wil een nieuwe pleuris ding
!
collisions?quote:Op zondag 2 december 2007 14:49 schreef Geqxon het volgende:
Zoals het onderzoeken waarom ik vanaf de ene computer een netwerksnelheid van 1,71 megabyte / sec haal. Op een 100mbit netwerk.
Bert zal wel een hypermodern netwerk hebben staan met full speed duplex 1gb switchesquote:Op zondag 2 december 2007 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
collisions?
Heb je een hub ipv router tussen zitten?
Gedeelde bestanden, email, scripts, downloads etc etcquote:Op zondag 2 december 2007 14:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach wat moet je sowieso met een server thuis
* JortK wil er ook één, maar moet dit nog ff overleggen met vriendin lief![]()
Volgens mij moet ik er gewoon een kopen en niets van zeggenquote:Op zondag 2 december 2007 15:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gedeelde bestanden, email, scripts, downloads etc etc.
Idd maar nu moet ik een nieuwe gaan kopen of me oude bak omzetten naar een server ....quote:Op zondag 2 december 2007 15:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik er gewoon een kopen en niets van zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |