altijd toch?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:21 schreef kleinzusje het volgende:Mag ik weer ff storen met een noob vraag ?
Thxquote:
thx voor je antwoordquote:Op vrijdag 30 november 2007 16:55 schreef mschol het volgende:
1)geen idee? wat is 'gezeik' precies?
2)hoe dat kan? tja je mail adres wordt geprobeerd door spam bots of hij is van een site geplukt..
wat je er tegen kan doen:
anti spam middelen installeren of (in het geval van outlook) ze markeren als ongewenste mail..
tip ?quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:58 schreef JortK het volgende:
spamfighter zou je eens kunnen proberen om je spam tegen te houden
thxquote:
* JortK makes mental note to order internetquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat gaat * WyriHaximus vandaag doen.
* WyriHaximus heeft ze router en login gegevens voor UPC binnen![]()
En nu nog de kabels.
Volgens mij doet die niet meer dan de spam verplaatsen naar een "map voor ongewenste mail".quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:24 schreef kleinzusje het volgende:
Jork, was jij niet ooit de user met de heerlijke kontjes in je ava![]()
Klopt, maar zo heb je er in ieder geval geen last van in je inboxquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Volgens mij doet die niet meer dan de spam verplaatsen naar een "map voor ongewenste mail".
Hij houdt de spam niet tegen dacht ik.
Heb ze opgeslagenquote:
Dag lekkertjequote:Op vrijdag 30 november 2007 19:43 schreef JortK het volgende:
Mensen prettig weekend, ik ben er weg van
* mschol vind dat een gedrocht programma...quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:58 schreef JortK het volgende:
spamfighter zou je eens kunnen proberen om je spam tegen te houden
lol tofquote:Op vrijdag 30 november 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Brilliant. Mijn voice-recognition java software werkt nog best goed. Ik ben op het moment bezig met een deurbel logger.
3 meterquote:Op zaterdag 1 december 2007 11:25 schreef mschol het volgende:
morghe [afbeelding]
vandaag even een 3m lange radiator kopen & ophalen (samen met m'n vader en broer) voor het huis van me broer...
en die dingen van 60cm waren al loodzwaard :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |